BASIN BÜLTENİ-Ariel, Migros ve TOG’un bu yıl yedinci kez düzenlediği “Kıyafet Bağış Kampanyası”nın basın buluşması yapıldı

07.11.2018 13:15

Ariel, Migros ve TOG’un bu yıl yedinci kez düzenlediği “Kıyafet
Bağış Kampanyası”nın basın buluşması yapıldı.
Ariel, Migros ve Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) iş birliği ile
2010 yılında ilk defa hayata geçirilen ve bu yıl yedinci kez
düzenlenen “Kıyafet Bağış Kampanyası”, kapsamında 56 ildeki Migros
mağazalarından kıyafet bağışları toplanacak. 30 Kasım’a kadar devam
edecek kampanyanın sonunda toplanan kıyafetlerin binlerce çocuğa
ulaştırılması hedefleniyor.
Toplumsal dayanışma ve paylaşım geleneğini sürdürerek çocukların
yüzünü güldürmek amacıyla 2010 yılında Ariel, Migros ve Toplum
Gönüllüleri Vakfı (TOG) iş birliğinde başlatılan “Kıyafet Bağış
Kampanyası”nın yedincisi tüm hızıyla sürüyor.
Bu yıl 11 Ekim - 30 Kasım tarihlerinde düzenlenen kampanyanın
basın daveti 6 Kasım’da iş, sanat ve cemiyet hayatından çok sayıda
ismin katılımıyla gerçekleşti. Davetliler etkinlik için yanlarında
getirdikleri çocuk kıyafetlerini bağış kutularına atarak kampanyaya
destek oldu. P&G Türkiye ve Kafkasya Kurumsal İletişim Başkanı Ayça
Turgay, Migros Ticaret A.Ş. Hızlı Tüketim Ürünleri Pazarlama Direktörü
Aysun Zaman ve TOG Yönetim Kurulu Üyesi Didem Duru, kampanya hakkında
bilgi verirken etkinliğin moderatörlüğünü üstlenen ünlü oyuncu Sedef
Avcı’nın sorularını da yanıtladı.

Ayça Turgay: Çocukları mutlu etme hayalimiz büyük bir kampanyaya
dönüştü

Kıyafetin çocuklar için mutluluğu ifade ettiğini söyleyen P&G
Türkiye ve Kafkasya Kurumsal İletişim Başkanı Ayça Turgay, “Ülkemizin
toplumsal dayanışma ve paylaşma geleneğine duyduğumuz sonsuz güvenle
bu kampanyayı 2010 yılında başlattık. Migros’un ve TOG’un müthiş
destekleriyle birlikte kampanyamız Türkiye çapında ses getiren bir
kampanyaya dönüştü. Bu yıl da binlerce güzel insanın desteğiyle yine
çok güzel bir işe imza atacağımıza inanıyorum” dedi.
Kampanyanın sosyal sorumluluk bilincinin yanı sıra P&G’nin
sürdürülebilirlik ilkeleriyle de örtüştüğünü vurgulayan Turgay,
“Kampanyaya destek olmak isteyen binlerce kişiye özellikle iletmek
istediğim bir konu var. Çocuk kıyafetleri çok hızlı kirlenebiliyor ve
üzerlerinde çıkmayacağı düşünülen lekeler oluşabiliyor. Lütfen
çıkmayan lekelere sahip olduğunu düşündüğünüz kıyafetleri de
bağışlayın. Bizler Ariel’in güçlü leke çıkarma özelliği ile bu
kıyafetleri yeniden hayata karıştırıyoruz. Kumaşı koruyan özel
formülümüz sayesinde kıyafetler uzun yıllar boyunca kullanılabiliyor.
Böylece gardırobun bir köşesinde unutulmuş o kıyafet, ihtiyaç
sahipleri çocuklara ulaştığı gibi çevreye de katkı sağlıyor” şeklinde
konuştu.

Aysun Zaman: Bugüne kadar 600 bin kıyafet bağışı topladık

Migros Ticaret A.Ş. Hızlı Tüketim Ürünleri Pazarlama Direktörü
Aysun Zaman “Migros olarak tam 64 yıldır hizmet verdiğimiz bu
topraklarda, 7’den 70’e, 81 ildeki müşteri kitlemizle çok özel bir
gönül bağımız var. Bu sebeple Migros, Türkiye’nin dört bir yanında
dokunduğu hayatlarla, bir perakende markası olmaktan çok daha fazla
bir anlama sahip. Üreticilerden çiftçiye, çalışanlarımızdan,
tedarikçilerimize ve müşterilerimize kadar, bu dev ekosistem içinde
büyük ve güçlü bir aile ruhuyla çalışıyoruz. Bu ruh, sadece sunduğumuz
ürün ve hizmetlere değil, dokunduğumuz her alana da anlam ve değer
katıyor. Bizim için en kıymetli olan da budur. Bu anlayışımızla,
toplumun ihtiyaç duyduğu pek çok alanda iş ortaklarımızın,
müşterilerimizin ve çalışanlarımızın gönüllü katkılarıyla birçok proje
gerçekleştirdik ve gerçekleştirmeye de devam ediyoruz” dedi.
İlk olarak 2010 yılında başlattıkları Kıyafet Bağış Kampanyası ile
bugüne kadar 600 bin kıyafeti çocuklara ulaştırdıklarını belirten
Aysun Zaman, bu yıl binlerce kıyafet bağışı daha toplamayı umduklarını
belirtti. Zaman, “Migros, Macrocenter ve Kipa mağazalarımız bu anlamlı
projeye ev sahipliği yapıyor. Proje ortağımız Ariel’e, toplanan
kıyafetleri çocuklara ulaştırmamızı sağlayan Toplum Gönüllüleri
Vakfı’na ve Kıyafet bağışlarıyla kampanyaya destek veren tüm
müşterilerimize gönülden tekrar teşekkür ederiz” dedi.

Didem Duru: Gönüllü gençlerimizin katkısı büyük

TOG Yönetim Kurulu Üyesi Didem Duru da, konuşmasında gönüllü
gençlerin desteğine dikkat çekti. Didem Duru sözlerini şöyle sürdürdü,
“Toplum Gönüllüleri Vakfı, 16 yıldır gençlerin sosyal sorumluluk
alanında projelerini hayata geçirebilmesi için çalışmalarını
sürdürüyor. Ariel ve Migros ile bu iş birliğimizin ise 7. yılındayız.
Bugüne dek Toplum Gönüllüsü gençler ve bu proje aracılığıyla birçok
çocuğa binlerce kıyafet ulaştırıldı. Proje kapsamında bu yıl da
gençler vasıtasıyla 20 şehirde, on binlerce kıyafetin TOG tarafından
ihtiyaç sahiplerine ulaştırılması planlanıyor. Gençlerin enerjisi,
projenin saha çalışmalarına da elbette yansıyor. İş birlikçilerimiz
Ariel ve Migros’a da bu projeye, gençliğin enerjisine ve gücüne
inandıkları için çok teşekkürler.”

56 ilde 1.157 Kıyafet Bağış Kampanyası noktası

Kampanya kapsamında, 56 ildeki toplam 1.157 Migros, Kipa ve Macro
Center mağazasına getirilen kıyafetler, Ariel ile yıkanıp
temizlendikten sonra Toplum Gönüllüsü gençlerin desteği ile 20 farklı
ilde binlerce çocuğa ulaştırılacak. Bu zamana kadar 600 bin kıyafetle
çocukların yüzünü güldüren kampanyanın bağış rekoru, 100 bin kıyafetle
2017 yılına ait. Kampanya yetkilileri, bu yıl yeni bir rekora imza
atmayı hedefliyor.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




18:00103.288
Değişim :  -1,50% |  -1.574,12
Açılış :  104.807  
Önceki Kapanış :  104.862  
En Yüksek
105.099
En Düşük
103.181