BASIN BÜLTENİ-İşveren Markası’nın küresel ve yerel liderleri 11 Nisan’da İstanbul’da bir araya gelmeye hazırlanıyor

22.03.2019 13:15

Literatüre 2000’li yıllardaki kuşakların ve iş yapış biçimlerinin
dönüşmeye başlamasıyla giren “İşveren Markası”nın dünden bugüne
yolculuğu 11 Nisan 2019 tarihinde gerçekleştirilecek zirvede masaya
yatırılacak.
Zirvede, işveren marka stratejisi oluşturulurken nelere dikkat
edilmesi gerektiği geleneksel İK pratikleri, disiplinler arası
çalışma yöntemleri ve iş birlikleri temel alınarak yanıtlandırılacak.
Dünyadan ve ülkemizden öncü işveren markası profesyonel ve liderleri
aşağıdaki sorularla “İşveren Markası”nın geleceğine yön verecek:
Çalışan bağlılığı nedir? “Cazip işyeri” nasıl olunur? Yeni nesil
çalışanlar işyerlerinden ne bekliyor? Dijital dönüşüm ve diversity /
çeşitlilik departmanlar arası iletişimi nasıl etkiliyor? Geleceğin
işveren markası trendleri nedir?
Türkiye ve dünyadan işveren dünyasının profesyonellerini bir araya
getiren, işveren markası kavramını inceleyerek geleceğine yön veren
Employer Brand Summit 2019 – İşveren Markası 2019 bu yıl Türkiye’de
10’uncu kez 11 Nisan 2019 tarihinde, Wyndham Grand Levent’te
düzenlenecek.
Geçtiğimiz yıllarda 2 farklı ülkede gerçekleştirilen, toplam 108
konuşmacıya ev sahipliği yapan, 1750 katılımcının ağırlandığı Employer
Brand Summit – İşveren Markası Zirvesi, bu sene QNB Finansbank ana
sponsorluğunda, “The Story of HR” teması ile sinematografik akışta
katılımcılarla buluşacak. Konuşmacılar, işveren markası kavramını
“Behind the Scenes”, “Flashbacks”, “Newsreel” ve “Coming Soon”
başlıkları üzerinden anlatarak, katılımcılara ilham verecek.
Premium Mice Ortaklarından Alper Çakıroğlu zirve hakkında “Dünya
değişiyor, bu değişimin öncüsü ve odağı insan. İnsanı odağa alarak
tasarlanan Employer Brand Summit dünyadan ve Türkiye’den örneklerle
insan kaynakları profesyonellerine ve üst düzey yöneticilere işin
geleceğini, insan odaklı düşünerek insanı anlamayı, kurum hikayesini
yazmanın önemini örnekleriyle sunuyor. 150’den fazla İK
profesyonelinin bir araya geldiği bu etkinlikte etkileşimin önemini
birbirimizden öğrenmeyi ve paylaşmayı hedefliyoruz” açıklamasını yaptı.

İnsan Kaynakları’nda “Sahne Arkası”

İnsan Kaynakları ve İşveren Markası’nın ilişkilerini, dünü, bugünü
ve geleceğini tüm yönleriyle ele alacak olan zirvenin ilk bölümü
“Behind the Scenes”, Türkiye’den QNB Finansbank İnsan Kaynakları Genel
Müdür Yardımcısı Cenk Akıncılar “Dream Therefore I Am” ve Pfizer
Türkiye İnsan Kaynakları Lideri Serra Uluışık “Right Before the
Stateboard Claps: Making of an Employer Brand” başlığındaki
konuşmalarla başlayacak. Flashback bölümünün global konuk konuşmacısı
ise dijital pazarlama dünyasının ünlü stratejistlerinden Ph. Creative
Partneri Dave Hazlehurst “The More Tech We Build, The More Digital We
Become, The More Human We Must Be” başlığıyla dijitalleşmenin insan
kaynakları pratiklerini anlatarak ilham verecek.

İK’ya Kısa Bir Flashback

Zirvenin ikinci bölümü “Flashback”te, Brunel Üniversitesi Davranış
ve İnsan Kaynakları Yönetimi Profesörü Mustafa Özbilgin günümüzün en
popüler ve disiplinlerin en çok yöntem geliştirmek zorunda kaldığı
konulardan biri olan “diversity – farklılık” konusunda “Diversity
Management from Employer Brand Perspective” başlıklı konuşma yapacak.
Biggloyalty Global CEO’su Enis Karslıoğlu ise “Transformation of
Employee Incentive & Social Recognition” konusunu ele alacak.

“Newsreel”

En çok merak edilen başlıklar arasında yer alan geleceğin iş yapış
biçimleri ve işveren markalarının geleceğe nasıl hazırlanmaları
gerektiğine dair tüm dünyadan gelişmelerin masaya yatırılacağı bölüm
Management Kurucusu Ali Ayaz’ın moderatörlüğünde 4C1H Kurucusu ve
Kültür Dizaynırı Pınar Yarar ile Expertera CEO’su Alp Sezginsoy’un
“Newsreel: Human First Organizations & Future of Work” başlıklı
konuşmaları ile devam edecek. Ayrıca Akademisyen & Direktör Mehmet
İnan “hikaye anlatıcılığın” iş dünyasında işverenler gözünden önemini
örneklerle anlatacak.

“Çok Yakında”: İK Dijital Dönüşüme Hazır mı?

Zirve “Coming Soon” başlıklı son bölümünde Vodafone Türkiye İnsan
Kaynaklarından Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Bülent Bayram
“Digital Transformation in HR” ve Clinch EVP Global İş Geliştirme’den
Shane Gray “Integration of Content Career Site Recruiter and Candidate
by Data” konuşmaları ile İK’nın dijitalleşmesini ve veri analizini
Türkiye ve dünyadan örneklerle katılımcıların bilgisine sunacak.
Zirve sonrasında gerçekleştirilecek En Gözde Şirketler Ödül Töreni
ile en iyi iş veren marka algısına sahip firmalar açıklanacak.
Birbirinden zengin, farklı içeriklere sahip zirvenin akabinde En Gözde
Şirketler Ödül Töreni ile en başaralı işveren markasına sahip firmalar
ödüllerine kavuşuyor. 113 üniversiteden 20 bini aşkın öğrenciyle 4 ay
boyunca gerçekleştirilen anket neticesinde gerçekleştirilen
Türkiye’nin en kapsamlı işveren algısı araştırması sonucunda 13 farklı
kategoride ödüller sahipleri ile buluşuyor.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




18:0597.149
Değişim :  1,84% |  1.754,80
Açılış :  95.688  
Önceki Kapanış :  95.394  
En Yüksek
97.404
En Düşük
95.271