BASIN BÜLTENİ-Migros, PLMA’dan Mükemmellik Ödülü aldı

28.06.2017 13:15
BASIN BÜLTENİ-Migros, PLMA’dan Mükemmellik Ödülü aldı


Migros, Private Label Manufacturers Association (PLMA) tarafından
düzenlenen ve küresel ölçekteki en itibarlı ödül organizasyonlarından
biri olan ‘Uluslararası Özgün Markalar’ yarışmasında Mükemmellik
Ödülü’nü aldı. Migros Ticaret A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Cem Rodoslu,
Migros’un Türkiye’nin en güçlü tedarikçileriyle çok kuvvetli bir
ekosisteme sahip olduğunu vurgulayarak, “Bu büyük ekosistem,
mağazalarımızdan içeri adım atan her müşterimize ihtiyacı olan tüm
ürünlerle ilgili en geniş seçme hakkını tanımak için çalışıyor.
Migros’un ayrıcalıklı sistemi tüketiciye çok doğru bir karma ve bol
seçenek sunuyor. Özgün markalı ürünlerin, markalı ürünlerle birlikte
toplam büyümesini sağlamanın, uzun vadede sektöre katkısına
odaklanıyoruz. Biz, raflarımızda private label markalarımızla
birlikte, lider, rekabetçi, takipçi ve niş markaların tamamına yer
veriyor, müşterilerimize bol çeşit ile seçim hakkı sunuyoruz. Private
label stratejimizi belirlerken, Migros markalı ürünlerimizi markalı
ürünlere rakip değil, tam ersi tamamlayıcı bir seçenek olarak
görüyoruz” dedi.
Migros, Private Label Manufacturers Association (PLMA) tarafından
düzenlenen ve alanında dünyanın en itibarlı organizasyonlarından biri
olan ‘Uluslararası Özgün Markalar’ yarışmasında Mükemmellik Ödülü’nü
kazandı.
Dünya çapında 4 binden fazla üyesi bulunan PLMA’nın ‘Uluslararası
Özgün Markalar’ yarışmasına katılan ürünler, akademisyenler,
gazeteciler, perakendeciler, şefler, beslenme uzmanları olmak üzere 36
kişilik sektör uzmanından oluşan bir jüri tarafından değerlendirildi.
Bu yıl 27 ülkeden yaklaşık 700 ürünün başvurduğu yarışmada, Migros’un
çamaşır bakım ürünleri kategorisindeki ‘Migros Lovely Touch Ekstra
Parfüm Etkili Konsantre Yumuşatıcı’ ürünü, görünüşü, yarattığı fayda,
fiyat-kalite karşılaştırması, ambalaj gibi kriterler açısından
değerlendirilerek ödüle layık bulundu. Ödül kazanan ‘Migros Lovely
Touch Ekstra Parfüm Etkili Konsantre Yumuşatıcı’ ürünü, PLMA
tarafından her yıl Amsterdam’da düzenlenen ve bu yıl 110 ülkeden 13
binden fazla ziyaretçinin katıldığı World of PL Fuarı’nda ödüllü
ürünler için ayrılan özel alanda sergilenerek sektör temsilcilerine de
tanıtıldı.

“Sektörün en güçlü ve donanımlı kalite yönetimi ekibine sahibiz”

Migros Ticaret A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Cem Rodoslu, Migros’un
Türkiye’nin en güçlü tedarikçileriyle çok kuvvetli bir ekosisteme
sahip olduğunu vurgulayarak, ‘’Bu büyük ekosistem, mağazalarımızdan
içeri adım atan her müşterimize ihtiyacı olan tüm ürünlerle ilgili en
geniş seçme hakkını tanımak için çalışıyor. Migros’un ayrıcalıklı
sistemi tüketiciye çok doğru bir karma ve bol seçenek sunuyor. Özgün
markalı ürünlerin, markalı ürünlerle birlikte toplam büyümesini
sağlamanın, uzun vadede sektöre katkısına odaklanıyoruz. Biz,
raflarımızda private label markalarımızla birlikte, lider, rekabetçi,
takipçi ve niş markaların tamamına yer veriyor, müşterilerimize bol
çeşit ile seçim hakkı sunuyoruz. Private label stratejimizi
belirlerken, Migros markalı ürünlerimizi, markalı ürünlere rakip
değil, tam tersi tamamlayıcı bir seçenek olarak görüyoruz. Markalı
ürünlerin yanı sıra satışa sunduğumuz özgün markalı ürünlerde yüksek
kalite konusunda büyük bir hassasiyet gösteriyoruz. Biz rafa kendi
markamızla bir ürün koy uşsak, müşterilerimizin bu ürünle ilgili
yüksek beklentilerini de mutlaka karşılamak zorundayız. Migros’a
duyulan güvenin boşuna olmadığını, aldığımız bu ödüllerle bir kez daha
gösterdiğimiz için mutluyuz” dedi.

Yüksek kalite standartlarının sürdürülebilir olmasını sağlayan
güçlü ve donanımlı bir kalite yönetimi ekibine sahip olduklarını,
ayrıca tedarikçi seçimine de büyük önem verdiklerini belirten Rodoslu,
şunları söyledi:“Yüksek standardımız, öncelikle özgün markalı
ürünümüzü üretecek tedarikçinin seçiminden başlıyor. Tedarikçilerimizi
uluslararası standartları karşılayan bir denetim sistemine göre
değerlendirerek seçiyoruz. Migros’ta satılan özgün markalı ürünler
özenle geliştiriliyor, hassas denetimlerden geçirilerek düzenli
analizler ve tüketici panelleri ile kalite sürekliliği sağlanıyor.
Özgün markalı ürünlerin, markalı ürünlerle birlikte toplam büyümesini
sağlamanın, uzun vadede sektöre katkısına odaklanıyoruz. Bugün
sektörümüzde temel gıda ürünlerinde tüm private label markaları aynı
fiyat ortalamasını yakalamış durumda. Fakat araştırmalar gösteriyor ki
her iki kişiden biri pahalı olsa bile istediği markayı satın almaktan
vazgeçmiyor. Biz, raflarımızda private label markalarımızla birlikte,
lider, rekab tçi, takipçi ve niş markaların tamamına yer veriyor,
müşterilerimize bol seçenek ile seçim hakkı sunuyoruz.” dedi. Cem
Rodoslu, sözlerini şöyle sürdürdü:“Market markalı ürün stratejimizin
temelini yüksek kalite konusundaki hassasiyetimiz oluşturuyor. Yüksek
kalite standartlarının sürdürülebilir olmasını sağlayan, sektörün en
güçlü ve donanımlı kalite yönetim ekibine sahibiz. Bu ekiple, özgün
marka ürünlerin yanında taze ürünlerde de kalitenin hakkını veriyoruz.
İyi Tarım Uygulamaları kapsamında meyve sebzede 224 kriterle, ette 220
kriterle yapılan kalite kontrol sistemlerini Türkiye’de ilk uygulayan
perakendeciyiz.”
“Özgün marka gelişiminde Türk perakende sektörüne öncülük ediyoruz”
Türkiye’de özgün markalı ürünlerde sürekli bir gelişimin
gözlemlendiğinin altını çizen ve Migros’un da bu gelişime paralel
olarak private label ürünlerini “Sadece Migros’ta” çatısı altında
farklı marka ve ürün gruplarında topladığını belirten Rodoslu,
“Tüketici, gün geçtikçe kalite ve ürün çeşitliliği konusunda daha
duyarlı hale geliyor. Özgün marka pazarının markalı ürünlerle bir
bütün olarak büyümesi bizim için büyük önem taşıyor. Pazarda ürün
çeşitliliğinin artması, toplam tüketimin artmasını ve tüketici
ihtiyaçlarına en iyi şekilde cevap verilmesini sağlıyor. Migros olarak
liderlik misyonumuz gereği, müşterinin seçme alanını ve özgürlüğünü
genişletmek için özgün marka kavramını genişlettik ve özgün marka
yoluculuğuna M işaretli ürünlerle başladık. Bu ürün yelpazesine Migros
kalite etiketini vurduk. Private label ürünlerine kendi markanızı
vermeniz cesaret isteyen bir adımdır. Biz özgün marka ya da market
markası adı ile tanımlanan ürün gr buna, liderlik misyonuna uygun
olarak yepyeni bir açılım getirdik ve tüketiciden tam not aldık.
Migros olarak bünyemizdeki değişik formatlarda, o formatın hedef
kitlesi ve müşteri beklentilerine uygun olarak özgün markalar
yarattık. Bir adım daha ileri giderek her yaşam tarzına özel ürün
serileri ile müşterilerinin seçim alanlarını genişlettik. Bu alanda
hem tüketicilerimizin artan beğenisiyle, hem de alacağımız nice
ödüllerle çalışmalarımızı taçlandırmayı hedefliyoruz” dedi.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
18:059.645
Değişim :  -0,50% |  -48,44
Açılış :  9.795  
Önceki Kapanış :  9.693  
En Düşük
9.645
En Yüksek
9.832
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler18:05
AKYHO 6,90 29.290.868 % 0,00  
AVTUR 12,95 30.940.993 % 0,00  
AYEN 29,38 72.532.047 % 0,00  
BRMEN 5,97 1.331.606 % 0,00  
ATAGY 14,00 14.293.674 % 0,00  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 32,5509 32,5691 % 0,17  
Euro 34,8735 34,9247 % 0,75  
Sterlin 40,3181 40,5202 % 1,27  
Frank 35,5284 35,7065 % 0,51  
Riyal 8,6326 8,6759 % 0,41  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 27,32 27,36 % 0,66  
Platin 911,48 913,91 % 0,66  
Paladyum 1.021,93 1.026,27 % 0,66  
Brent Pet. 88,42 88,42 % 0,66  
Altın Ons 2.324,13 2.324,47 % 0,66