BASIN BÜLTENİ-Migros Grubu, doğal gıda online alışveriş markası Tazedirekt’i sevenleriyle yeniden buluşturuyor

22.11.2016 18:11

Türk perakende sektörünün köklü kuruluşu Migros Grubu, doğal gıda
online alışveriş markası Tazedirekt’i sevenleriyle yeniden
buluşturuyor. Migros Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Özgür Tort,
“Tazedirekt’in marka vaadi ile bizim tazeliğe verdiğimiz önem son
derece uyumlu. Tazedirekt’in “her şeyin âlâsı” anlayışı ile doğal ve
yerel gıdalara sahip çıkan duruşunu devam ettirebilmesi için DNA’sında
değişikliğe gitmeden faaliyetlerini sürdüreceğiz. 15 aylık bir sürede
çok başarılı bir noktaya ulaşan bu değerli markanın operasyonel
sebeplerle varlığını sürdürememiş olduğunu biliyoruz. 62 yıllık
deneyimimiz, Macrocenter’ın kuvvetli altyapısı ve hizmet kalitesi ile
Tazedirekt geri dönüyor ” dedi.
Doğal gıda online alışveriş markası Tazedirekt, Migros Grubu ile
geri dönüyor ve kaldığı yerden devam ediyor. 2014 yılı sonunda
kurulan, doğal ve yerel gıdaları kaynağından tüketici ile buluşturan
Tazedirekt, verimlilik sorunlarını gerekçe göstererek geçtiğimiz Şubat
ayında hizmetlerini durdurmuştu.15 ay boyunca büyük bir başarı grafiği
yakalayan Tazedirekt, tüketicilerle kurduğu kuvvetli bağı kaldığı
yerden, bu kez Macrocenter’ın kuvvetli altyapısı ve hizmet kalitesiyle
daha da güçlendirerek devam ettirecek.
Özgür Tort: “Tazedirekt’e Macrocenter’ın lojistik alt yapısıyla
yeniden hayat veriyoruz”
Tazedirekt’in Macrocenter’ın operasyonel deneyimi ile yoluna devam
edeceğini söyleyen Özgür Tort, “Migros Grubu, 62 yıllık tecrübesinde
farklı alışveriş deneyimlerini koruyarak müşterilerinin tercihlerine
yakın durdu. Bu çerçevede kısa sürede tüketicinin ilgisiyle
karşılanmış, gönlünde gerçek bir yer edinmiş Tazedirekt’in operasyonel
sebeplerle varlığını sürdürememiş olmasından dolayı üzüntü duyduk. Bu
nedenle, Tazedirekt markasının yaşadığı operasyonel sorunları,
Macrocenter’ın kuvvetli altyapısı ve hizmet kalitesiyle aşarak,
müşterilerinin alışkın oldukları lezzetlere Tazedirekt ile
ulaşmalarını sürdüreceğiz” dedi.
Tazedirekt’in, doğal ürünleri kaynağından tüketicilere ulaştıran,
az zamanda büyük işler yapmış önemli bir teknoloji yatırımı olduğunu
belirten Özgür Tort, “Dünyadaki şehirleşme trendinin sonucu olarak
insanlarda sağlıklı, güvenilir, doğal gıdalara ve yerel ürünlere bir
yönelim söz konusu. Taze kavramı bizim ayrışan özelliğimiz. Bu nedenle
bir rakibimizin bu yönlü çalışmalarının güçlenerek devam etmesini
önemsedik. Tazedirekt, geniş bir müşteri portföyü tarafından ayrışan
özel bir hizmet. Bu markanın felsefesini koruyarak, vaad ettiği
hizmeti sürdürebilmesi için çalışmaları başlattık. Kendimize çok yakın
bulduğumuz bu alanın daha gidecek çok yolu olduğuna inanıyoruz.” dedi.

“Tazedirekt tüm sevenleriyle yeniden buluşacak”

Tazedirekt’in sunduğu hizmet ve özellikle belirli grup
ürünleriyle, tüketicinin tutku ile bağlandığı ayrıcalıklı bir online
alışveriş sitesi olduğunu belirten Özgür Tort, “Zaman içinde
operasyonel verimlilik ve altyapı sorunları nedeni ile Tazedirekt
hizmetlerini sürdüremez hale gelmişti. Zira perakende sektöründe
verilen hizmet, ürün kalitesi ve ürün çeşitliliği kadar verimlilik de
beraber ele alınması gereken önemli bir unsur. Bu sebeple,
Tazedirekt’in ayrı bir alışveriş platformu olarak, DNA’sında
değişikliğe gitmeden, “âlâ ürün ve âlâ hizmet” kalitesiyle kaldığı
yerden devam edebilmesi için gerekli yetkinlik ve gücü sağlayacağız”
dedi.
Özgür Tort sözlerine şöyle devam etti: “Biz her zaman tüketicinin
yanındayız. Tüketicinin kalbine dokunan her değere yakın durur,
önemseriz. Tazedirekt bize göre bu değerlere inanmış bir başarı
hikayesi. Tazedirekt tüm sevenleriyle yeniden buluşacak” dedi.
“Kısa sürede “Love brand”e dönüşen markamı başka gibi bir “Love
Mark”a teslim ediyorum”
Tazedirekt satışı ile ilgili olarak konuşan Tazedirekt.com’un
kurucusu Hasan Aslanoba, “Tazedirekt benim çocuğum gibiydi. Çok emek
verdim. Tazedirekt son 5 ayda ortalama yüzde 30’lık bir büyüme
sağlamıştı. Ancak, maalesef bir takım operasyonel sorunlar nedeniyle
devam ettirmemiz mümkün olmadı. Temellerini kurduğum ve kısa sürede
müşterilerin gözünde “love brand” olan markamı şimdi başka bir “Love
Mark”a teslim etmiş olmaktan dolayı son derece mutlu ve huzurluyum”
dedi.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey





18:0595.734
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  0  
Önceki Kapanış :  95.734  
En Yüksek
0
En Düşük
0