BASIN BÜLTENİ-Migros ve Trendyol'dan güçlü iş birliği

09.08.2019 13:19
BASIN BÜLTENİ-Migros ve Trendyol'dan güçlü iş birliği


65 yıldır perakende sektörüne öncülük eden Migros, Türkiye’nin en
büyük e-ticaret platformu Trendyol ile yaptığı iş birliğiyle ilk kez
e-ticarette kendi platformu dışında bir kanalı müşterilerine açıyor.
Migros Sanal Market’in Trendyol butiği, kuru gıdadan kişisel bakıma,
temizlik ürünlerinden bebek ürünlerine kadar binlerce üründe kolay
sipariş ve hızlı teslimat imkanı sunuyor.
Perakende sektörünün öncü markası Migros, Türkiye’nin en büyük
e-ticaret platformu Trendyol ile yaptığı iş birliğiyle ilk kez
e-ticarette kendi platformu dışında bir kanalı müşterilerine açıyor.
Her ihtiyacını tek bir platformdan sağlamayı amaçlayan tüketiciler
için modadan teknolojiye, ev ve dekorasyondan gıdaya onlarca
kategoride hizmet veren Trendyol, 65 yıldır perakendede değişimin yüzü
olan Migros’un geniş ve kaliteli ürün yelpazesinin de katılımıyla
güven ve hız odaklı hizmet anlayışını pekiştiriyor. Migros Sanal
Market’in Trendyol butiği, kuru gıdadan kişisel bakıma, temizlik
ürünlerinden bebek ürünlerine kadar binlerce üründe kolay sipariş ve
hızlı teslimat imkanı sunuyor.
Türkiye’nin 81 ilinde 2 binden fazla mağazası bulunan ve 50 ilde
müşterilerine online alışveriş deneyimi sunan Migros ve 25 milyon
üyesiyle Türkiye ve MENA Bölgesi’nin hem en büyük hem en hızlı büyüyen
e-ticaret platformu Trendyol, e-ticarette market alışveriş
alışkanlıklarını değiştirmeyi hedefliyor. İki büyük şirketin iş
birliği, Trendyol’un Kurucusu ve CEO’su Demet Mutlu ve Migros Ticaret
A.Ş. İcra Başkanı Özgür Tort’un imzaladığı protokol ile devreye girdi.

Erdem İnan: “Mevcut 25 milyon Trendyol müşterisinin bir tık
uzağında tüm market alışverişi ve ihtiyaçlarını karşılayacağız”

Trendyol Pazarlama Direktörü Erdem İnan, bu iş birliğinin günlük
portal ziyareti ve arama hacimleriyle beraber yüksek performans
sağlayacak bir e-ticaret modelinin öncüsü olduğunun altını çizerek,
“Migros’un üstün süpermarket anlayışını ve güçlü tedarik sistemini
Trendyol’un uluslararası prestije sahip teknolojik altyapısıyla
birleştirerek, tüm Türkiye’ye üst düzey e-ticaret market deneyimi
yaşatmayı hedefliyoruz. Bu iş birliğiyle hedefimiz önümüzdeki 6 ay
içerisinde 25 bin çeşit ürünle süpermarket kategorisini geliştirmek.
Bu gelişmiş iş ortaklığı sonucunda mevcut 25 milyon Trendyol
müşterisinin bir tık uzağında tüm market alışverişi ve ihtiyaçlarını
karşılayacağız. Trendyol olarak, hızlı ve kaliteli tedarik
anlayışımızı güvenli ödeme yöntemleriyle beraber sürdürerek e-ticaret
market kategorisinde de markalaşma yaratmayı hedefliyoruz” dedi.

Mustafa Bartın: “23 yıllık e-ticaret tecrübemizden aldığımız güçle
Migros’un çok kanallı yapısının en yeni üyesi Trendyol oldu”

Migros Ticaret A.Ş. Büyük Mağazacılık, Toptan ve E-Ticaret Genel
Müdür Yardımcısı Mustafa Bartın, Trendyol butiği ile ilk kez
e-ticarette Migros’un kendi platformu dışında bir kanalı müşterilerine
açmaktan mutluluk duyduklarını belirtti. Bartın, “Perakende dünyasında
sınırlar ortadan kalktı tüketici tüm dünyadaki online ve fiziki tüm
kanalları yakından takip ediyor. Migros olarak biz de 65 yıldır
müşterilerimizin günlük yaşamının her alanını kucaklayarak, yaşam
kalitesini yükselten değer odaklı hizmet ve ürünler sunuyoruz. Migros
Sanal Market ile Türkiye’nin en eski e-ticaret oyuncusuyuz. Yeni
jenerasyonun alışkanlıklarını ve sosyal hayatın dinamiklerini yakından
takip ederek, müşteri ihtiyaçlarını önceden saptayarak yeni trendlere
hızla entegre oluyoruz. Müşterilerimize, yaşam tarzlarına göre farklı
kanallardan ulaşarak ve ihtiyaçlarına hızla cevap vererek farklı
alışveriş deneyimleri yaşatmaya çalışıyoruz. Çoklu kanal kullanımına
yatırım yaparak fiziksel ile dijitalin entegre olduğu fijital
sistemler üzerinden müşterilerimize ürün ve hizmet sunuyoruz. Hız ve
kolaylığın öneminin arttığı günümüzde tüm bu kanalları birbirinin
rakibi değil tamamlayıcısı olarak görüyoruz. Perakende sektöründe
dijitalleşmenin, müşteriyi tanımak ve daha yakınlaşıp kuvvetli bağlar
kurmak, farklı alışveriş deneyimleri sunmak, verimlilik yaratmak, yeni
satış kanalları geliştirmek ve entegre pazarlama açısından kritik
olduğuna inanıyoruz.23 yıllık e-ticaret tecrübemizden aldığımız güçle,
Migros’un çok kanallı yapısının en yeni üyesi olan Trendyol butiğinde
binlerce çeşit ürünümüzü sunmaya başladık. Yakın zamanda Trendyol ile
daha farklı iş birliği modelleri geliştirmeyi de planlıyoruz” dedi.

100 TL ve üzeri alışverişlerde ücretsiz kargo

Trendyol Migros butiğinde en fazla aranan ürünlerin başında
çamaşır deterjanı gelirken, müşteriler en fazla deterjan ve kuru gıda
siparişi veriyor. Trendyol Migros butiğinden alışveriş yapan
kullanıcılara 100TL ve üzeri alışverişlerinde ücretsiz kargo imkanı
sunuluyor. Migros yakın zamanda bu butik üzerindeki ürün yelpazesini
hızla genişleterek tüketicinin hayatını kolaylaştıracak yenilikleri
hayata geçirilmeye hazırlanıyor.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey





'
18:059.645
Değişim :  -0,50% |  -48,44
Açılış :  9.795  
Önceki Kapanış :  9.693  
En Düşük
9.645
En Yüksek
9.832
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler18:05
AVTUR 12,95 30.940.993 % 0,00  
AKYHO 6,90 29.290.868 % 0,00  
ATSYH 50,75 3.390.693 % 0,00  
CMENT 526,00 10.213.094 % 0,00  
BRKO 5,10 6.575.645 % 0,00  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 32,5562 32,5654 % 0,16  
Euro 34,8062 34,8264 % 0,47  
Sterlin 39,8009 40,0004 % -0,03  
Frank 35,3597 35,5369 % 0,03  
Riyal 8,5949 8,6380 % -0,03  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 26,92 26,96 % 0,66  
Platin 913,91 916,10 % 0,66  
Paladyum 1.003,35 1.007,61 % 0,66  
Brent Pet. 87,33 87,33 % 0,66  
Altın Ons 2.309,98 2.310,38 % 0,66