BASIN BÜLTENİ-Teleperformance, Denizbank’ın sesi oldu

19.07.2019 13:15

İstanbul, Uşak, Trabzon, Antalya ve Balıkesir’de bulunan 6
lokasyonunda 3.000 kişiyi aşan yetkin ekibiyle çağrı merkezi ve
bütünleşik çözümlerin yanı sıra özelleştirilmiş hizmetler de sunan
Teleperformance Türkiye, referans müşterileri arasına Denizbank’ı da
ekledi.
Müşterilerine daha iyi hizmet vermek isteyen firmaların tercihi
olan Teleperformance, Denizbank’a aktivasyon işlemleri, bilgilendirme,
tele pazarlama ve tele satış konularında destek veriyor.

“Şirketlerin kendi ana işlerine odaklanmasını sağlıyoruz”

Teleperformance CEMEA Gelişen Pazarlardan Sorumlu İş Geliştirme
Başkanı Tolga Uçbağlar, “1978 yılından bu yana çağrı merkezi ve dış
kaynak CRM alanında lider olan Teleperformance Group çatısı altında
çalışıyor ve müşterilerine eşsiz bir deneyim sunmak isteyen
şirketlerin bu ihtiyacını uçtan uca karşılıyoruz. Bütünleşik çok
kanallı müşteri deneyimi stratejisi geliştirerek ve bu hizmeti de dış
kaynaklı sağlayarak, şirketlerin kendi ana işlerine odaklanmalarını
kolaylaştırıyoruz” diyerek, şirketlerin günlük operasyonlarına
yaptıkları katkı hakkında bilgi verdi.

En büyük küresel şirketler Teleperformance ile çalışıyor

Tolga Uçbağlar, Teleperformance Türkiye’nin, esnek ve çevik iş
modeli, güçlü teknolojik altyapısı ve benzersiz CRM uzmanlığı
sayesinde farklı sektörlerde faaliyet gösteren birçok öncü firmayla
çalıştığını ve dünyanın en büyük küresel şirketleriyle iş ortaklığını
sürdürdüğünü söyledi. Uçbağlar, “1995 yılında kurulan Teleperformance
Türkiye, uluslararası deneyim, sürekli inovasyon, en iyi yetenekler,
sürdürülebilir yönetim, analitik çözümler ve stratejik lokasyonlar ile
global standartlar doğrultusunda yerel bazda mükemmellik taahhüdünü
yerine getiriyor” dedi.
Türkiye’nin önde gelen finans kurumlarından Denizbank ile
yaptıkları iş ortaklığı hakkında da değerlendirmelerde bulunan
Uçbağlar, “Hangi sektör olursa olsun, rekabette öne geçmek isteyen
şirketlerin kendi süreçlerini daha verimli hale getirmeleri gerekiyor.
Bunun da en akılcı yolu dış kaynak hizmetlerden faydalanmak. Lokomotif
sektörlerden biri olan bankacılık için de verimliliği, müşteri
memnuniyetini ve karlılığını en üst düzeye çıkarmak her geçen gün daha
büyük önem kazanıyor. Son olarak müşterilerinin hayatını
kolaylaştırmak üzere, yenilikçi finansal çözümler ile hızlı ve
kaliteli bir hizmet modeli hedefine odaklanan Denizbank’ı müşteri
portföyümüze eklemekten ve bu yenilikçi kurumun müşteriler nezdinde
sesi olmaktan mutluluk duyuyoruz” diye konuştu.
Denizbank Ödeme Sistemleri ve Şube Dışı Kanallar Grubu Genel Müdür
Yardımcısı Ayşenur Hıçkıran da Teleperformance iş birliğine ilişkin
olarak şunları söyledi: “Uzun yıllara dayanan sektörel tecrübesi ile
Denizbank, dış kaynak yönetiminde ki rolünü bir işveren mantığından
ziyade ortak akıl ile yönetilen bir proje partneri şeklinde
konumlandırmaktadır. Bu kapsamda, yeni başlayan Teleperformance iş
ortaklığımız firmanın gerek yurtiçi gerekse yurtdışı farklı sektör
tecrübeleri de göz önüne alındığında, oldukça önemsenecek bir
işbirliği haline gelmiştir. Her iki ekibin bundan sonraki süreçte,
müşteri memnuniyetini ön planda tutan, dinamik, başarılı ve ortak
hedeflere doğru emin adımlar ile ilerleyen bir iş modeli ile
çalışacağı konusunda inancım tam. Kısa zamanda oluşturulan proje
ekibinin, canlı ve son derece istekli duruşu, iş birliğimizin geleceği
ile ilgili yönetim olarak bizleri de oldukça heyecanlandırmıştır.
Ekibimizi ziyaretimiz vesilesi ile, birlikte kutlayacağımız nice
başarı hikâyelerini başlatmak üzere tam yol ileri diyorum.”

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




18:05101.447
Değişim :  -1,11% |  -1.142,32
Açılış :  102.659  
Önceki Kapanış :  102.590  
En Yüksek
102.663
En Düşük
100.977