BASIN BÜLTENİ-Türk Telekom, yeni iletişim stratejisi ‘Sen Yeter Ki Hayal Et’i tanıttı

14.03.2017 13:15
BASIN BÜLTENİ-Türk Telekom, yeni iletişim stratejisi ‘Sen Yeter Ki Hayal Et’i tanıttı


Türk Telekom, yeni iletişim stratejisinin detaylarını Türk Telekom
Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Hakan Dursun’un ev sahipliğinde Salt
Galata’da düzenlediği bir basın toplantısı ile duyurdu.
Türk Telekom, yeni iletişim stratejisi kapsamında yıl boyunca
yapacağı iletişimle sunduğu teknolojinin insan hayatındaki dönüştürücü
gücünü anlatacak. Türk Telekom ayrıca, yenilediği iletişim stratejisi
kapsamında tüketicilere artık ‘Sen Yeter ki Hayal Et’ sloganıyla
seslenecek. Türk Telekom, yeni sloganıyla insanlara hayallerini
gerçekleştirmeleri için ihtiyacı olan teknolojiyi sunduğunun, onlara
ise sadece ‘hayal etmenin’ kaldığının altını çiziyor.
Türk Telekom Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Hakan Dursun, yıl
boyunca insanlara “Teknoloji senin başarmak istediğin her neyse ona
ulaşman için çok önemli bir araç ve biz de Türk Telekom olarak
yenilikçi ürün ve hizmetlerimiz vasıtasıyla senin içindeki potansiyele
ulaşmana ve hatta bu potansiyeli aşmana olanak sunuyoruz. Siz yeter ki
hayal edin, bu hayalinizi gerçekleştirmek için Türk Telekom her zaman
yanınızda’ diyeceğiz” dedi.
Türkiye’nin lider iletişim ve eğlence teknolojileri şirketi Türk
Telekom, yeni pazarlama iletişimi stratejisini hayata geçirdi. Türk
Telekom’un yeni iletişim stratejisi, Türk Telekom Pazarlama Genel
Müdür Yardımcısı Hakan Dursun’un ev sahipliğinde Salt Galata’da
düzenlenen bir basın toplantısı ile duyuruldu. Türk Telekom yeni
iletişim stratejisi kapsamında, sunduğu teknolojiyle hayallerini
gerçekleştirmek isteyen herkesin yanında olduğunu vurgulayacak. Türk
Telekom, yeni sloganı ‘Sen Yeter ki Hayal Et’ ile insanlara
hayallerini gerçekleştirmeleri için ihtiyacı olan teknolojiyi
sunduğunun, onlara ise sadece ‘hayal etmenin’ kaldığının altını
çiziyor.

Ronaldo oynadı, Ümmiye Teyze yönetti

Türk Telekom, yeni stratejisi kapsamında ‘Sen Yeter Ki Hayal Et’
sloganıyla yıl boyunca Türk toprağından çıkmış gerçek başarı
hikayelerini insanlarla buluşturacak. Bu gerçek kahramanların ilki ise
Mersin’in Arslanköy adlı köyünde kurduğu tiyatroyla dünyaya sesini
duyuran Ümmiye Koçak oldu.
Daha önce yazdığı ve yönettiği "Yün Bebek" filmiyle New York
Avrasya Film Festivali'nde büyük ödüle layık görülmüş olan Ümmiye
Koçak, dünyanın en başarılı futbolcularından Cristiano Ronaldo’nun yer
aldığı, Türk Telekom’un yeni reklam filminde hem oynadı hem de filmin
yönetmenliğini üstlendi. Reklam filminde Ronaldo da yaşadığı
zorluklara rağmen hayallerinin peşinden koşmaktan asla vazgeçmediğini
anlatıyor.

Hakan Dursun: “Odağımız her zaman ve öncelikle ‘insan için
teknoloji’”

Hızla değişen yeni dünya düzeninde, teknoloji şirketlerine
eskisinden daha büyük görev düştüğünü vurgulayan Dursun, “Bu inançla,
Türkiye’nin lider iletişim ve eğlence teknolojileri şirketi olarak, iş
odağımıza her zaman ve öncelikle insanı koyuyor, ‘insan için
teknoloji’ vizyonuyla hizmet vermeye devam ediyoruz. Sunduğumuz
teknolojinin insan hayatındaki dönüştürücü gücüne inanıyoruz. Biz
insanları sadece teknolojik ürün ve hizmetlerle buluşturmuyor, onlara
iletişimden eğitime, işten, eğlenceye uzanan birçok alanda
teknolojinin en büyük yardımcıları olduğu bir hayat tarzı sunuyoruz”
dedi.

“İnsanlara ‘Sen yeter ki hayal et, Türk Telekom teknolojisiyle
senin yanında’ diyeceğiz”

Yeniledikleri iletişim stratejisi kapsamında teknolojinin insan
hayatına sunduğu duygusal faydayı öne çıkaracaklarını belirten Hakan
Dursun, “İnsanlara ‘Teknoloji senin başarmak istediğin her neyse ona
ulaşman için çok önemli bir araç ve biz de Türk Telekom olarak
yenilikçi ürün ve hizmetlerimiz vasıtasıyla senin içindeki potansiyele
ulaşmana ve hatta bu potansiyeli aşmana olanak sunuyoruz. Siz yeter ki
hayal edin, bu hayalinizi gerçekleştirmek için Türk Telekom her zaman
yanınızda’ diyoruz.” dedi.
Hakan Dursun, stratejilerini geliştirme aşamasında bireysel ve
kurumsal kullanıcıları kapsayan birçok araştırma yaptıklarını
belirtti. Dursun, “Bu araştırmalarda gördük ki, Türk Telekom olarak
kullanıcıların zihninde ‘Türkiye’yi ileriye taşıyan marka’ algısına
sahibiz. İletişim stratejimize yön veren en önemli araştırma sonucu
ise kullanıcıların Türk Telekom’un ‘hayallerini gerçekleştirmeleri
için bir aracı olduğu’ inancı oldu. Bundan hareketle biz de
stratejimizi bu ana tema üzerine oturttuk.” dedi.

“Türk toprağından çıkmış bir markaolarak insanımızın azmine
inanıyoruz”

Gerçek kahramanların başarı hikayelerini anlatan reklam
filmleriyle yediden yetmişe tüm Türkiye’ye seslendiklerini belirten
Hakan Dursun, “Türk toprağından çıkmış bir marka olarak insanımızın
azmine inanıyoruz. Her insanın teknolojimiz sayesinde hayallerini
gerçekleştirebileceğine, imkansızı başarabileceğine inanıyoruz.
İnsanların, duydukları başarı hikayelerinden ilham alması en büyük
temennimiz. Buna aracı olmak amacıyla Türkiye’nin 81 ilinden gerçek
başarı hikayelerine ışık tutmayı sürdüreceğiz. Türkiye azimle
çalışarak hayaline ulaşma söz konusu olduğunda çok büyük bir
potansiyele sahip. Bu nedenle başarı hikayesi bulmakta zorlanacağımızı
düşünmüyoruz.” dedi.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
18:059.722
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  9.716  
Önceki Kapanış :  9.722  
En Düşük
9.668
En Yüksek
9.767
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler18:05
BURCE 258,50 246.466.441 % 10,00  
EDIP 23,76 11.400.951 % 10,00  
VAKBN 18,59 2.543.228.297 % 10,00  
SNKRN 40,26 4.902.534 % 10,00  
KENT 1.408,00 21.600.128 % 10,00  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 32,5648 32,5726 % 0,10  
Euro 34,9336 35,0617 % 0,67  
Sterlin 40,2900 40,4919 % -0,01  
Frank 35,3573 35,5346 % 0,08  
Riyal 8,6196 8,6628 % 0,00  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 27,20 27,23 % 0,66  
Platin 903,81 906,26 % 0,66  
Paladyum 993,13 999,72 % 0,66  
Brent Pet. 87,87 87,87 % 0,66  
Altın Ons 2.319,08 2.319,51 % 0,66