BASIN BÜLTENİ-Türk Telekom 8. kez Türkiye’nin en değerli markası oldu

14.06.2017 13:16
BASIN BÜLTENİ-Türk Telekom 8. kez Türkiye’nin en değerli markası oldu


Türkiye’nin ilk entegre operatörü olan Türk Telekom, birleşmenin
meyvelerini toplamaya devam ediyor.
Ocak 2016’da tüm markalarını tek çatı altında toplayan Türk
Telekom, bir kez daha Türkiye’nin en değerli markası oldu.
Uluslararası marka değerleme kuruluşu Brand Finance tarafından her yıl
gerçekleştirilen ‘Türkiye’nin En Değerli Markaları Turkey 100’
listesinde, marka değerini yüzde 11’in üzerinde artırarak 2,6 milyar
dolara taşıyan Türk Telekom, Türkiye’nin en değerli markası seçildi.
Brand Finance’in dünyanın en değerli 500 telekomünikasyon
markasını seçtiği ‘Telecoms 500’ listesinde ise, 9 yıldır Türkiye’nin
‘En Değerli Telekomünikasyon Markası’ olan Türk Telekom, üst üste elde
ettiği bu başarılar ile Türkiye’nin en değerli markası olmasının yanı
sıra ‘lider bilgi ve iletişim teknolojileri markası’ olduğunu bir kez
daha kanıtladı.
Türk Telekom’un daha önce yedi kez Türkiye’nin en değerli markası
olarak seçildiğini hatırlatan Türk Telekom CEO’su Paul Doany:
“Türkiye’nin en büyük marka dönüşümlerinden birini başarıyla
gerçekleştirdik. Bu dönüşüm sayesinde geçen yıl 2008’deki halka arzdan
bu yana 1,5 milyon yeni net müşteri ile en yüksek abone kazanımını
sağladık ve de Türk Telekom’un değerinde tarihi bir rekora imza atmış
olduk. Türkiye’nin dört bir yanında görev alan ve bu başarıda büyük
katkısı olan 34 bin kişilik büyük Türk Telekom ailesini gönülden
tebrik ediyorum. Bundan sonraki süreçte farklı müşteri segmentlerine
de daha yakından dokunup onlara benzersiz bir değer yaratma konusunda
durmaksızın çalışacağız” diye konuştu.
Türkiye’nin lider iletişim ve eğlence teknolojileri şirketi Türk
Telekom, uluslararası marka değerleme kuruluşu Brand Finance
tarafından her yıl gerçekleştirilen ‘Türkiye’nin En Değerli Markaları
Turkey 100’ araştırmasında, sekizinci kez Türkiye’nin en değerli
markası oldu. Ocak 2016’dan bu yana mobil, internet, telefon ve TV
hizmetlerini sunan markalarını tek çatı altında toplayan Türk Telekom
bu birleşmenin meyvelerini toplamaya devam ediyor. İngiltere merkezli
Brand Finance’in ‘Türkiye’nin En Değerli Markaları Turkey 100’ listesi
için yaptığı araştırmada Türk Telekom’un 2016’da marka değerini 2
milyar 353 milyon dolardan 2 milyar 620 milyon dolara çıkararak
Türkiye’nin en değerli markası olduğu tespit edildi.
Brand Finance’in Türkiye’nin en büyük şirketlerini inceleyerek
belirlediği ‘Turkey 100’ listesinde zirveye oturan Türk Telekom’un
2016’da marka değerinde yüzde 11’in üzerinde artış sağlaması dikkat
çekti. Böylece şirket 2.6 milyar dolar ile tüm zamanların en yüksek
marka değerine ulaşarak Türkiye’nin de en değerli markası olmayı
başardı. Brand Finance’in dünyanın en değerli 500 telekomünikasyon
markasını seçtiği ‘Telecoms 500’ listesinde de, 9 yıldır Türkiye’nin
‘En Değerli Telekomünikasyon Markası’ olan Türk Telekom, üst üste elde
ettiği bu başarılar ile Türkiye’nin en değerli markası olmasının yanı
sıra ‘lider bilgi ve iletişim teknolojileri markası’ olduğunu bir kez
daha kanıtladı.

Tek marka sinerjisi ile 1,5 milyonluk tarihi net abone kazancı

Brand Finance’in ‘Turkey 100’ araştırmasında Türk Telekom’un marka
birleşmesiyle yarattığı sinerjiye dikkat çekilirken, yeni ürün ve
hizmet sunumuyla, yeni müşteri kazanımı ve çapraz satış imkanlarındaki
artışa vurgu yapıldı. Tüm bu gelişmelerin şirketin marka değerini
yükseltmesinin yanı sıra, geleceğe ilişkin projeksiyonlarını da olumlu
etkilediği belirtildi.
Türk Telekom CEO’su Dr. Paul Doany, 2016’nın başında
gerçekleştirdikleri marka birleşmesinin pozitif sonuçlarını her geçen
gün daha fazla almaya başladıklarını belirterek, “Türkiye’nin en büyük
marka dönüşümlerinden birini başarıyla gerçekleştirdik. Bu dönüşüm
sayesinde geçen yıl 1,5 milyon yeni net müşteri ile 2008’deki halka
arzdan bu yana en yüksek yıllık abone kazanımını sağladık ve de Türk
Telekom’un değerinde tarihi bir rekora imza atmış olduk” dedi.
Brand Finance’in 20’yi aşkın ülkede gerçekleştirdiği marka değeri
araştırmasında Türk Telekom’un daha önce yedi kez Türkiye’nin en
değerli markası olarak yer aldığını hatırlatan Doany, şunları söyledi:
“Türkiye’nin dört bir yanında görev alan ve bu başarıda büyük katkısı
olan 34 bin kişilik büyük Türk Telekom ailesini gönülden tebrik
ediyorum. Son derece geniş ürün ve hizmet yelpazesine sahip lider
iletişim ve eğlence teknolojileri şirketi olarak 81 ile yayılmış
altyapımız ve 39,2 milyon müşterimiz ile Türkiye’nin tamamında hayata
dokunuyoruz. Türk Telekom markası ile yüksek teknoloji, kaliteli
hizmet ve insanlarımızın ihtiyaçlarına en etkin şekilde cevap
verebilmek en önemli önceliklerimiz arasında. Bundan sonraki süreçte
de bugüne kadar erişemediğimiz müşteri segmentlerine daha yakından
dokunup onlara benzersiz bir değer yaratma konusunda durmaksızın
çalışacağız” diye konuştu.


Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
16:209.557
Değişim :  -1,27% |  -122,97
Açılış :  9.645  
Önceki Kapanış :  9.680  
En Düşük
9.513
En Yüksek
9.650
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler16:20
UFUK 379,50 25.182.589 % 10,00  
UZERB 543,50 4.356.153 % 9,96  
AKENR 21,94 268.933.194 % 9,92  
MAGEN 18,28 516.615.944 % 9,46  
RODRG 103,00 16.374.419 % 8,76  
16:20 Alış Satış %  
Dolar 32,4754 32,4895 % 0,24  
Euro 34,5797 34,5960 % 0,30  
Sterlin 40,4478 40,6505 % 0,44  
Frank 35,5684 35,7467 % 0,19  
Riyal 8,6561 8,6995 % 0,34  
16:20 Alış Satış %  
Gümüş ONS 28,47 28,50 % 0,66  
Platin 972,38 973,89 % 0,66  
Paladyum 1.022,97 1.024,80 % 0,66  
Brent Pet. 89,80 89,80 % 0,66  
Altın Ons 2.377,33 2.377,70 % 0,66