BASIN BÜLTENİ-Twitter’ın Blue Room’u ilk kez Türk Telekom Stadyumu’nda kuruldu!

10.07.2017 06:17
BASIN BÜLTENİ-Twitter’ın Blue Room’u ilk kez Türk Telekom Stadyumu’nda kuruldu!



Twitter’ın, kullanıcıların hayran oldukları sporculara,
sanatçılara veya ünlülere tweet atarak canlı yayınla doğrudan soru
sorma ve ulaşma imkânı tanıyan “Blue Room” konsept locası Türkiye’de
ilk kez Galatasaray’ın stadyumu Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk
Telekom Stadyumu’nda kuruldu.
7 milyondan fazla takipçi ile Türkiye’de en fazla takipçiye sahip
spor kulübü olan Galatasaray’ın Medya ve İletişim Direktörü İskender
Baydar, bu yenilik hakkında şunları söyledi: “Twitter, Galatasaray
Spor Kulübü ile taraftarı arasındaki en hızlı ve etkin iletişim
kanallarının başında yer alıyor. Bugüne kadar kulüple ilgili haber ve
duyuruların taraftarımıza ulaştırılmasında aktif olarak kullandık.
Bundan sonra Galatasaraylı sporcularla, hatta Galatasaraylı diğer ünlü
isimlerle bire bir iletişim kurma imkânı sunacağız.”
Twitter Satışlar Kıdemli Direktörü Barry Collins de, “Futbolla
ilgili en güncel gelişmelerin takip edildiği yer Twitter’dır. Türk
kullanıcılar da futbolla ilgili tartışmalarda yoğun olarak yer alıyor.
Blue Room’u Türkiye’de ve spor alanında tanıtmaktan mutluyuz”
ifadelerini kullandı. Blue Room’dan ilk canlı yayın ise Galatasaray
Futbol Takımı’nın 2017-2018 sezonu öncesi yapacağı yıldız transferler
ile birlikte çok yakında gerçekleşecek.
Dünyanın önde gelen sosyal medya platformlarından Twitter, tüm
dünyada başarıyla uyguladığı ve özel olarak tasarlanan bir odadan
canlı yayın imkânı tanıyan “Blue Room” konseptini Türkiye’ye getirdi.
Galatasaray’ın stadyumu Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom
Stadyumu’ndaki loca “Blue Room” için özel olarak tasarlandı ve loca
hem Galatasaray hem de Twitter’ın logolarıyla görsel olarak
zenginleştirildi. İsmini, Twitter’ın adıyla özleşmiş mavi renginden
alan “Blue Room”, Galatasaray’ın sporseverlerle doğrudan ve canlı
olarak iletişim kurmasını sağlayacak.
Blue Room aracılığıyla taraftarlar, Galatasaray için önemli olan
günlerde veya olaylarda üst düzey yöneticiler, yerli/yabancı
futbolcular, yeni transferler, ünlü Galatasaraylılar dahil kulüp için
önemli olan kişilerle Twitter üzerinden doğrudan iletişim kuracak.
Özel olarak belirlenen gün ve saatlerde, Blue Room’dan yapılacak canlı
yayınlarla, taraftarlar önceden belirlenen hashtag’lerle attıkları
tweetlerle söyleşi yapılan kişiye sorular sorabilecek, yeni
transferleri tanıyacak. Kulüple ilgili akıllarına takılan tüm sorulara
doğrudan yanıtlar alarak takımlarıyla çok daha sıkı ve sıcak bir
ilişki kuracak.
Galatasaray, 9 Kasım 2016’da Twitter’ın “Moments” özelliğini
kullanarak önemli bir sosyal proje gerçekleştirmişti. Projede
Neuchatel Xamax maçının başladığı aynı tarih ve saatte Twitter’da
#TarihtenCanlı hashtagi açılmış ve maça ait en özel anlar dakika
dakika Twitter üzerinde paylaşılmaya başlanmıştı. Proje hem
taraftarlardan hem de sporseverlerden çok büyük bir ilgi görmüş, 4,4
milyon etkileşim olmuştu.

“Türk kullanıcılar futbolla çok ilgili”

Twitter, takipçilerinin günlük hayatlarında her an ulaşamadıkları
ve hayran oldukları sporculara, oyunculara, sanatçılara veya TV
yıldızlarına doğrudan ve anında soru sorabilme, fikirlerini aktarma
imkânı tanımak için “Blue Room”u geliştirdi. Özel olarak tasarlanan
odadan mobil cihazlar aracılığıyla gerçekleştirilen yayında,
takipçiler önceden belirlenen hashtag’lerle tweet atarak yayında olan
kişiye sorularını yöneltebiliyor. Karşılığında da görüntülü, sesli ve
yazılı yanıtlar alabiliyor.
Twitter’ın müzik, moda veya spor gibi birçok farklı alanda
dünyanın buluştuğu en büyük sosyal platformlardan biri olduğunu
vurgulayan Twitter Satışlar Kıdemli Direktörü Barry Collins,
“Kullanıcılar, platformumuzdaki farklı özellikler aracılığıyla
herkesle rahatlıkla iletişim kurabiliyorlar. Sevdikleri veya hayran
oldukları kişilere doğrudan ulaşmalarını sağlayan Blue Room da bu
özelliklerden birisi” dedi. Twitter’ın, futbol ile ilgili konuların da
dünya çapında yoğun olarak konuşulduğu bir platform olduğunu
vurgulayan Barry Collins, “Anlık skorlar, canlı sohbetler ve en güncel
gelişmelerin takip edildiği yer Twitter’dır. Türk kullanıcılar da
futbolla ilgili tartışmalarda yoğun olarak yer alıyor. Dünyanın farklı
kentlerinde uyguladığımız Blue Room konseptini Türkiye’de ve spor
alanında tanıtmaktan mutluyuz” dedi.
Galatasaray Spor Kulübü Medya ve İletişim Direktörü İskender
Baydar, Türk Telekom Stadyumu’nda özel olarak tasarlanan bir locada
hizmete giren Blue Room’un Türkiye’de bir ilk olduğunu belirtirken,
dünyada da bir stadyumda kurulan ilk sabit Blue Room olduğunu
vurguladı. Hedeflerinin tüm branşlardaki mevcut ve eski yıldız
oyuncuları, genç yetenekleri, yöneticileri, Galatasaraylı ünlü
isimleri Ali Sami Yen Spor Kompleksi Türk Telekom Stadyumu’ndaki Blue
Room sayesinde taraftarlarla buluşturmak olduğunu belirten Baydar,
“Burası tüm Galatasaraylıların çekim merkezi haline gelecek. Tüm
dünyaya yayılmış 30 milyon taraftarın direkt olarak Galatasaray ile
iletişime geçmesini sağlayacak. Bu önemli platforma reklam verenlerin
de yoğun ilgi göstereceğine inanıyoruz. Yeni transferlerimizin
taraftarlarımızla bir araya geleceği ilk canlı yayın Türk Telekom
Stadyumu’ndaki Twitter Blue Room sayesinde olacak” dedi

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
18:059.645
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  9.795  
Önceki Kapanış :  9.645  
En Düşük
9.645
En Yüksek
9.832
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler18:05
AKYHO 6,90 29.290.868 % 0,00  
AVTUR 12,95 30.940.993 % 0,00  
AYEN 29,38 72.532.047 % 0,00  
BRMEN 5,97 1.331.606 % 0,00  
ATAGY 14,00 14.293.674 % 0,00  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 32,5683 32,5802 % 0,10  
Euro 34,8799 34,8921 % 0,08  
Sterlin 40,3327 40,5349 % 0,06  
Frank 35,5012 35,6791 % -0,02  
Riyal 8,6321 8,6753 % -0,00  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 27,40 27,44 % 0,66  
Platin 913,47 914,87 % 0,66  
Paladyum 1.027,48 1.032,55 % 0,66  
Brent Pet. 88,55 88,55 % 0,66  
Altın Ons 2.328,42 2.328,78 % 0,66