BTK, TTNET`I HIZMET KALITESI YUKUMLULUKLERINI YERINE GETIRMEDIGINE ILISKIN SIKAYETLER UZERINE UYARDI
13.11.2013 08:21
BILGI TEKNOLOJILERI VE ILETISIM KURUMU`NUN (BTK) WEB SITESINDE KONUYA
ILISKIN OLARAK ASAGIDAKI ACIKLAMA BULUNUYOR:
` ELEKTRONIK HABERLESME SEKTORUNDE HIZMET KALITESI YONETMELIGI UYARINCA,
ELEKTRONIK HABERLESME SEKTORUNDE FAALIYET GOSTEREN BELIRLI ISLETMECILER
TARAFINDAN UCER AYLIK DONEMLER ITIBARIYLE CAGRI MERKEZI HIZMETLERINE ILISKIN
HIZMET KALITESI RAPORLARI KURUMUMUZA ILETILMEKTEDIR.
BU KAPSAMDA, 2013 YILININ BIRINCI CEYREK DONEMINE YONELIK OLARAK KURUMUMUZA GONDERILEN
CAGRI MERKEZI HIZMETLERINE ILISKIN HIZMET KALITESI RAPORLARI INCELENMIS OLUP,
21/10/2013 TARIHLI VE 2013/DK-THD/560 SAYILI KURUL KARARI ILE, 2013 YILININ
BIRINCI CEYREK DONEMINDE 28,5 SAAT ILE, 24 SAATLIK TUKETICI SIKAYETLERI COZUM
SURESI HEDEF DEGERINI SAGLAYAMADIGI TESPIT EDILEN TTNET AS`NIN UYARILMASI VE
SOZ KONUSU ISLETMECININ ILGILI RAPORLAMA DONEMINDE HIZMET KALITESI
YUKUMLULUKLERINI YERINE GETIRMEDIGININ KURUM INTERNET SAYFASINDA BIR AY SUREYLE
DUYURULMASI HUSUSUNA KARAR VERILMISTIR.`
-MATRIKS-