MIGROS’UN SATISLARI 2012 YILININ ILK YARISINDA %13,9 ARTARAK, 3 MILYAR TL OLDU - BASIN ACIKLAMASI
29.08.2012 09:56
KONUYA ILISKIN OLARAK YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:
` MIGROS ANA ISKOLU OLAN SUPERMARKET SEGMENTINE YOGUNLASMAYA DEVAM EDIYOR,
TOPLAM MAGAZA SAYISI, YILIN ILK YARISINDA ACILAN 108 MAGAZA ILE 840’A
YUKSELDI.
MIGROS’UN SATISLARI 2012 YILININ ILK YARISINDA %13,9 ARTARAK, 3
MILYAR TL OLMUSTUR. CIRO ARTISI GUCLU BIREBIR SATISLAR VE YENI MAGAZA
ACILISLARI ILE DESTEKLENMISTIR. YILIN ILK 6 AYINDA 108 YENI MAGAZA ACILMISTIR.
(105 SUPERMARKET, 2 HIPERMARKET VE 1 RAMSTORE) DIGER TARAFTAN YURTDISI SATISLAR
%20,8 ARTARAK 189 MILYON TL OLMUSTUR.
BRUT KAR, YILIN ILK YARISINDA %15,2 ARTARAK 799 MILYON TL OLMUS VE BRUT KAR
MARJI % 26,6 OLARAK GERCEKLESMISTIR. (1YY 2011 %26,3). MIGROS, CIRO ARTISININ
DEVAMLILIGI ACISINDAN FAYDA SAGLADIGI, OZGUN MARKALI URUNLERI VE TAZE URUNLERI
DAHA UYGUN FIYATLARLA SUNMA STRATEJISINE RAGMEN BRUT KARDA IYILESME SAGLAMISTIR.
VAFOK YILIN ILK YARISINDA %10,0 ARTARAK 196 MILYON TL OLMUS VE VAFOK MARJI %6,5
OLARAK GERCEKLESMISTIR.
MIGROS’UN STRATEJISI, BUYUMESINI, GRUBUN ANA IS KOLU
OLAN VE YURTICI SATIS ALANININ %86’SINI OLUSTURAN SUPERMARKET OPERASYONLARINA
ODAKLANARAK, YENI MAGAZA ACILISLARIYLA SURDURMEKTIR. FAALIYETTE BULUNULAN
ILLERDE YAYGINLIGININ ARTTIRILMASI VE YENI ILLERE YAPILAN YATIRIMLAR, SIRKETIN
BUYUME STRATEJISI PARALELINDE PAZAR PAYI GELISIMINE DESTEK VERECEKTIR. YILIN
ILK YARISINDA MIGROS, HEDEFLEDIGI MAGAZA SAYISINDAN DAHA FAZLA MAGAZA ACMIS VE
BUNUN NETICESINDE YATIRIM PROGRAMINI GOZDEN GECIREREK 2012 YILININ TAMAMINDA
ACILMASI PLANLANAN YENI MAGAZA SAYISINI 100’DEN 150’YE CIKARMISTIR.
MIGROS, ONUMUZDEKI DONEMLER ICIN CIFT HANELI SATIS ARTISI VE ISTIKRARLI
OPERASYONEL KARLILIK HEDEFLERINI KORUMAKTADIR. MIGROS’UN HIZLANDIRILMIS MAGAZA
ACILIS PROGRAMI, GUCLU MARKASI VE PAZAR PAYINI ARTTIRMAYA ODAKLANICI BAKIS
ACISI ILE BIRLESTIGINDE, SIRKETIN GELECEKTE SATIS PERFORMANSINI OLUMLU YONDE
ETKILEMEYE DEVAM EDECEKTIR. `
-MATRIKS-