SEKERBANK`A MIDAS AWARDS`TAN IKI ALTIN- BASIN ACIKLAMASI
03.12.2015 17:41
KURULUSTAN KONUYA ILISKIN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:
SEKERBANK, `AILE CIFTCILIGI` KAMPANYASI KAPSAMINDA CIFTCILERE ATFEN YAZILAN 10 BININ UZERINDEKI TWEET`I KOYLERE ULASTIRDIGI PROJESI ILE DUNYANIN GLOBAL OLCEKTEKI TEK FINANSAL REKLAM VE PAZARLAMA YARISMASI OLAN MIDAS AWARDS 2015`TE TURKIYE`DEN EN COK ODUL ALAN BANKA OLDU.
YARISMADA `INTERAKTIF KAMPANYA` VE `DUSUK BUTCELI KAMPANYA` KATEGORILERINDE ALTIN, `OUTDOOR` KATEGORISINDE ISE GUMUS ODULE LAYIK GORULEN `TWEET KOY`UN, 5`I YURT DISINDAN OLMAK UZERE ALDIGI ODULLERIN TOPLAMI DA 11`E ULASMIS OLDU.
KURULUS AMACI TARIMIN FINANSMANI OLAN SEKERBANK`IN `AILE CIFTCILIGI` REKLAM KAMPANYASI KAPSAMINDA GERCEKLESTIRILEN `TWEET KOY` PROJESI, NEW YORK FESTIVALS`IN DUZENLEDIGI ULUSLARARASI FINANSAL PAZARLAMA VE REKLAM YARISMASI MIDAS AWARDS 2015`TE, 2 ALTIN VE 1 GUMUS ILE TURKIYE`DEN EN COK ODUL ALAN BANKA OLDU.
DUNYANIN GLOBAL OLCEKTEKI TEK FINANSAL REKLAM VE PAZARLAMA YARISMASI OLAN MIDAS AWARDS 2015`IN KAZANANLARI BELLI OLDU. ODULLER, NEW YORK`TA DUZENLENEN TORENLE SAHIPLERINI BULACAK.
CONCEPT REKLAM AJANSI IMZASI TASIYAN `TWEET KOY` REKLAM KAMPANYASI, `INTERAKTIF KAMPANYA` VE `DUSUK BUTCELI KAMPANYA` KATEGORILERINDE ALTIN, `OUTDOOR` KATEGORISINDE ISE GUMUS ODULE LAYIK GORULDU.
REKLAM FILMI ILE TWEET`LER GERCEK SAHIPLERINE ULASTI
SEKERBANK, URETIMIN SURDURULEBILIRLIGI ICIN CIFTCILER TOPRAGINI, KOYUNU BIRAKIP GITMESIN DIYE KASIM 2014`TE `AILE CIFTCILIGI` PROJESINI BASLATARAK TARIMIN ONEMINI KENTLI INSANIN GUNDEMINE TASIMISTI.
SOZ KONUSU PROJE KAPSAMINDA, #SENBIRAKIPGITMEDIYE ETIKETIYLE CIFTCILERE ILETILEN MESAJLARIN, GERCEK SAHIPLERINE DOGRUDAN ULASTIRILMASI FIKRINDEN HAREKETLE HAZIRLANAN YENI REKLAM ICIN TWITTER MESAJLARI TABELALARA BASTIRILMIS, KOYLERIN EN MERKEZI YERLERINE, EVLERIN YA DA CESMELERIN DUVARLARINA ASILMISTI.
TV VE DIJITAL MECRALARDA YAYINLANAN REKLAM KAMPANYASI, ILK REKLAM FILMINDE OLDUGU GIBI YINE BUYUK ILGI GORMUSTU. SOSYAL MEDYA KANALLARINDA PAYLASILAN `TWEET KOY` REKLAM FILMI, TWITTER`DA 465 BINDEN FAZLA KEZ GORUNTULENDI. FACEBOOK`TA 700 BINDEN FAZLA KISIYE ULASIRKEN, YAKLASIK 215 BIN KEZ IZLENDI. YOUTUBE`DA ISE 500 BINE YAKIN KEZ GORUNTULENDI VE 200 BINE YAKIN SAYIDA DA IZLENDI.
`TWEET KOY`, 5`I YURT DISINDAN TOPLAM 11 ODUL ALDI
MIDAS ODULLERI ILE BIRLIKTE `TWEET KOY`UN, 5`I YURT DISINDAN OLMAK UZERE ALDIGI ODULLERIN TOPLAMI DA 11`E ULASTI.
DAHA ONCE, YARATICI ILETISIM ALANINDA DUNYANIN EN ONEMLI FESTIVALI OLARAK KABUL EDILEN 62. CANNES LIONS ULUSLARARASI YARATICILIK FESTIVALI`NIN `ACIKHAVA` KATEGORISINDE BRONZ ASLAN ODULUNUN SAHIBI OLAN `TWEET KOY` REKLAM FILMI, GOLDEN DRUM`IN `DIRECT` KATEGORISINDE DE GUMUS ODULE LAYIK GORULMUSTU.
SURDURULEBILIRLIK AKADEMISI`NIN DUZENLEDIGI `SURDURULEBILIR IS ODULLERI`NIN `SURDURULEBILIRLIK ILETISIMI` KATEGORISINDE ODUL ALAN PROJE, 2015 KRISTAL ELMA TURKIYE REKLAM ODULLERI YARISMASI`NIN `ACIKHAVA-OUT OF HOME/HIZMET`, `DOGRUDAN PAZARLAMA/ORTAM REKLAMI (AMBIENT)` VE `MEDYA/URUN VE SERVIS/HIZMET` KATEGORILERINDE KRISTAL ELMA, `MEDYA/EN IYI AMBIENT MECRA UYGULAMASI` KATEGORISINDE GUMUS ODULE DEGER GORULMUSTU.
`TWEET KOY`, BU YIL 10`UNCUSU GERCEKLESTIRILEN MEDIACAT FELIS ODULLERI`NIN `MEDYA/AMBIENT MEDYA KULLANIMI` KATEGORISINDE DE ODUL ALMISTI.