SEKERBANK’IN “AILE CIFTCILIGI” REKLAM KAMPANYASINA KRISTAL ELMA’DA 11 ODUL - BASIN ACIKLAMASI

19.10.2015 13:00
SEKERBANK’IN “AILE CIFTCILIGI” REKLAM KAMPANYASINA KRISTAL ELMA’DA 11 ODUL - BASIN ACIKLAMASI


KURULUSTAN KONUYA ILISKIN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:

KRISTAL ELMA TURKIYE REKLAM ODULLERI YARISMASI’NDA SEKERBANK’IN “AILE CIFTCILIGI” REKLAM KAMPANYASI, TOPLAM 11 ODULLE BU YIL EN COK ODULE LAYIK GORULEN REKLAM CALISMASI OLDU.
TOPLAM 2 BIN 847 BASVURU ALAN KRISTAL ELMA’DA, SEKERBANK’IN “AILE CIFTCILIGI” REKLAM KAMPANYASI, “MEDYA” VE “KAMPANYALAR/ENTEGRE KAMPANYA” KATEGORILERINDE KRISTAL ELMA BUYUK ODULU, “ENTEGRE KAMPANYALAR/HIZMET”, “FILM-TV VE SINEMA/BANKACILIK”, “FILM-TV VE SINEMA/TOPLUMSAL SORUMLULUK”, “KAMPANYALAR/ACIKHAVA KAMPANYASI-OUT OF HOME” VE “MEDYA/EN IYI ENTEGRE KAMPANYA/EN IYI ENTEGRE MEDYA KULLANIMI” KATEGORILERINDE ISE KRISTAL ELMA ODULU’NE LAYIK GORULDU.
ANA KAMPANYANIN DEVAMI OLAN “TWEET KOY” PROJESI DE, “ACIKHAVA-OUT OF HOME/HIZMET”, “DOGRUDAN PAZARLAMA/ORTAM REKLAMI (AMBIENT)” VE “MEDYA/URUN VE SERVIS/HIZMET” KATEGORILERINDE KRISTAL ELMA ODULU, “MEDYA/EN IYI AMBIENT MECRA UYGULAMASI” KATEGORISINDE DE GUMUS ODUL ALDI.
KURULUS AMACI TARIMIN FINANSMANI OLAN SEKERBANK’IN, CIFTCILER TOPRAGINI, KOYUNU BIRAKIP GITMESIN DIYE KASIM 2014’TE BASLATTIGI “AILE CIFTCILIGI BANKACILIGI” PROJESININ REKLAM KAMPANYASI, 2015 KRISTAL ELMA TURKIYE REKLAM ODULLERI YARISMASI’NDA 2’SI BUYUK OLMAK UZERE 7 KRISTAL ELMA ODULU ALDI. SOZ KONUSU KAMPANYANIN DEVAMI NITELIGI TASIYAN “TWEET KOY” PROJESI DE, 3 KRISTAL ELMA VE BIR GUMUS ODULE LAYIK GORULDU.
SEKERBANK’IN “AILE CIFTCILIGI” REKLAM KAMPANYASI, 2 BIN 847 BASVURUNUN YAPILDIGI KRISTAL ELMA TURKIYE REKLAM ODULLERI YARISMASI’NDA TOPLAM 11 ODULLE EN COK ODULE LAYIK GORULEN REKLAM CALISMASI OLDU.
ODULLER, REKLAM, MEDYA, PAZARLAMA VE ILETISIM DUNYASININ TUM PAYDASLARINI BU YIL “FAME” TEMASIYLA UNIQ ISTANBUL`DA BULUSTURAN 2015 KRISTAL ELMA FESTIVALI KAPSAMINDA SUNULDU.
KASIM 2014’TE BASLATTIGI “AILE CIFTCILIGI BANKACILIGI” PROJESININ REKLAM KAMPANYASI ILE KENTTEN KIRSALA, HER SEGMENTTE TARIMSAL URETIMIN DEVAMLILIGININ ONEMINE ILISKIN FARKINDALIGI YUKSELTMEYI HEDEFLEYEN SEKERBANK, CONCEPT REKLAM AJANSI IMZASI TASIYAN “AILE CIFTCILIGI” REKLAM KAMPANYASI ILE KRISTAL ELMA TURKIYE REKLAM ODULLERI YARISMASI’NIN “MEDYA” VE “KAMPANYALAR/ENTEGRE KAMPANYA” KATEGORILERINDE KRISTAL ELMA BUYUK ODULU, “ENTEGRE KAMPANYALAR/HIZMET”, “FILM-TV VE SINEMA/BANKACILIK”, “FILM-TV VE SINEMA/TOPLUMSAL SORUMLULUK”, “KAMPANYALAR/ACIKHAVA KAMPANYASI-OUT OF HOME” VE “MEDYA/EN IYI ENTEGRE KAMPANYA/EN IYI ENTEGRE MEDYA KULLANIMI” KATEGORILERINDE ISE KRISTAL ELMA ODULU’NE LAYIK GORULDU.
1 MILYON GOSTERIM VE 10 BININ UZERINDE TWEET
“AILE CIFTCILIGI”NE ILISKIN REKLAM FILMI VE SOSYAL MEDYAYI DA ICEREN ENTEGRE ILETISIM PLANI ILE TARIM VE KIRSAL KALKINMANIN ONCELIGI KONUSUNDA KAYDA DEGER BIR FARKINDALIK OLUSTURAN SEKERBANK’IN #SENBIRAKIPGITMEDIYE ETIKETI ALTINDA, 10 BININ UZERINDE PAYLASIMDA BULUNULMUSTU. TWEET’LER TOPLAMDA 32 MILYONDAN FAZLA KEZ GORUNTULENIRKEN, FACEBOOK’TAKI KAMPANYA ICERIKLERI 780 BINI ASKIN KISIYE ULASMISTI. REKLAM FILMI, SADECE YOUTUBE’DA 1 MILYON KEZ IZLENMISTI.
“TWEET KOY”E YENI ODULLER
SEKERBANK’IN, “AILE CIFTCILIGI BANKACILIGI” PROJESININ REKLAM KAMPANYASI KAPSAMINDA #SENBIRAKIPGITMEDIYE ETIKETIYLE ATILAN 10 BININ UZERINDEKI PAYLASIMI TWITTER’I HEMEN HEMEN HIC KULLANMAYAN CIFTCILERE ULASTIRDIGI “TWEET KOY” REKLAM FILMI DE, KRISTAL ELMA’NIN “ACIKHAVA-OUT OF HOME/HIZMET”, “DOGRUDAN PAZARLAMA/ORTAM REKLAMI (AMBIENT)”, “MEDYA/URUN VE SERVIS/HIZMET” KATEGORILERINDE KRISTAL ELMA ODULU ALDI. PROJE AYRICA, “MEDYA/EN IYI AMBIENT MECRA UYGULAMASI” KATEGORISINDE DE GUMUS ODULE DEGER GORULDU.
“AILE CIFTCILIGI” PROJESI KAPSAMINDA, #SENBIRAKIPGITMEDIYE ETIKETIYLE CIFTCILERE ILETILEN MESAJLARIN, GERCEK SAHIPLERINE DOGRUDAN ULASTIRILMASI FIKRINDEN HAREKETLE HAZIRLANAN YENI REKLAM ICIN TWITTER MESAJLARI TABELALARA BASTIRILMIS, KOYLERIN EN MERKEZI YERLERINE, EVLERIN YA DA CESMELERIN DUVARLARINA ASILMISTI.
DAHA ONCE, YARATICI ILETISIM ALANINDA DUNYANIN EN ONEMLI FESTIVALI OLARAK KABUL EDILEN CANNES LIONS’DA BRONZ ASLAN ODULUNE DEGER GORULEN “TWEET KOY” PROJESI, GOLDEN DRUM’IN “DIRECT” KATEGORISINDE DE GUMUS ODUL ALMISTI. PROJE, GECTIGIMIZ GUNLERDE DE SURDURULEBILIRLIK AKADEMISI’NIN, ALANINDA ORNEK OLAN KURUMLARI ODULLENDIRMEK AMACIYLA BU YIL IKINCISINI DUZENLEDIGI “SURDURULEBILIR IS ODULLERI”NIN “SURDURULEBILIRLIK ILETISIMI” KATEGORISINDE ODULE LAYIK GORULMUSTU




'
18:059.722
Değişim :  0,80% |  77,07
Açılış :  9.716  
Önceki Kapanış :  9.645  
En Düşük
9.668
En Yüksek
9.767
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler18:05
BURCE 258,50 246.466.441 % 10,00  
EDIP 23,76 11.400.951 % 10,00  
VAKBN 18,59 2.543.228.297 % 10,00  
SNKRN 40,26 4.902.534 % 10,00  
KENT 1.408,00 21.600.128 % 10,00  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 32,5474 32,5610 % 0,04  
Euro 34,8343 34,8639 % -0,01  
Sterlin 40,2560 40,4578 % -0,13  
Frank 35,3805 35,5579 % -0,36  
Riyal 8,6195 8,6627 % -0,15  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 27,22 27,25 % 0,66  
Platin 906,84 909,00 % 0,66  
Paladyum 1.003,54 1.006,77 % 0,66  
Brent Pet. 87,71 87,71 % 0,66  
Altın Ons 2.322,59 2.322,91 % 0,66