TAV, Şili Havalimanı’nda karşılama ve uğurlama hizmeti de sunmaya başladı
23.10.2017 11:08
13 ülkede 41 yolcu salonu işleten TAV İşletme Hizmetleri, Santiago
Arturo Merino Benítez Havalimanı’nda lounge işletmesinin ardından
karşılama ve uğurlama hizmeti de sunmaya başladı.
TAV Havalimanları’nın iştiraki TAV İşletme Hizmetleri, Şili’nin
başkenti Santiago’nun ana giriş kapısı Arturo Merino Benítez
Havalimanı’nda “primeclass” markasıyla yolculara karşılama ve uğurlama
hizmeti vermeye başladı. TAV bu yıl nisan ayında havalimanında iki
yolcu salonunun işletmesi için açılan ihaleyi kazanmıştı. Şirket
Şili’deki operasyonlarını kurduğu “Primeclass Pacifico ve Servicios
Aeroportuarios S.A.” ortaklığıyla gerçekleştiriyor.
Şili’nin Arturo Merino Benítez Santiago Uluslararası Havalimanı
yıllık 19,2 milyon yolcu trafiğiyle Latin Amerika’nın en yoğun yedinci
havalimanı konumunda bulunuyor.
TAV İşletme Hizmetleri Genel Müdürü Ali Bora İşbulan “TAV İşletme
Hizmetleri ileri teknolojisi ve güçlü altyapısı sayesinde yenilikçi
projelere imza atıyor. İş geliştirme anlayışını küresel bir bakış
açısı üzerine kuran şirketimizin işlettiği salonlara yenilerinin
eklenmiş olmasından mutluluk duyuyoruz. 15 yıllık bir deneyimle 40’tan
fazla salon işleten şirketimizin Şili’de kurduğu Primeclass Pacifico
ve Servicios Aeroportuarios S.A. ortaklığıyla yılda 280 bin yolcuyu
salonlarımızda ağırlamayı ve karşılama ve uğurlama hizmeti vermeyi
hedefliyoruz. Ayrıcalıklı seyahat çözümleri geliştirme konusunda tüm
dünyada tercih edilen bir marka haline geldik. Yolcu salonlarımızda
yılda 3 milyon misafirimizi ağırlıyoruz ve 100 bin kişiye karşılama ve
uğurlama hizmeti veriyoruz. 2016 yılında Nairobi ve Washington D.C
Dulles Havalimanlarında açtığımız Turkish Airlines Star Alliance
salonlarının ardından, 2017’de ‘primeclass’ markamızla Frankfurt,
Maskat, Kopenhag ve Zürih Havalimanlarında da yolcu salonlarını
hizmete sokacağız” dedi.
Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey