TURKIYE`NIN EN `GENC`OPERATORU AVEA`DAN YENI GENCLIK MARKASI: `WOOPS` - BASIN ACIKLAMASI

29.11.2013 13:57
TURKIYE`NIN EN `GENC`OPERATORU AVEA`DAN YENI GENCLIK MARKASI: `WOOPS` - BASIN ACIKLAMASI

KONUYA ILISKIN OLARAK YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:

` AVEA, TURKIYE`DEKI 15 MILYON GENCI, SINIRSIZ ILETISIM VE SOSYALLESMENIN ADRESI
OLACAK `WOOPS` MARKASININ CATISI ALTINDA BULUSTURUYOR. GENCLIK SEGMENTINDEKI
YUZDE 30`A YAKIN PAYIYLA GENEL PAZAR PAYININ UZERINDE BIR ORANA SAHIP OLAN
AVEA, BU GUCLU KONUMUNDAN DA FAYDALANARAK WOOPS ILE GENCLERIN HIZLI DEGISEN
DUNYASINA, HER HAFTA DEGISIK BIR TEKLIFLE CEVAP VERECEK. CARPICI VE IHTIYACA
YONELIK BENZERSIZ KAMPANYA VE TEKLIFLERIYLE BIR NUMARALI GENCLIK MARKASI OLMA
IDDIASINI TASIYAN WOOPS; GENCLERIN MOBIL ILETISIM IHTIYACLARINI TAM 2 MILYON 97
BIN 151 PAKET SECENEGIYLE KARSILIYOR. AVEA`NIN YENI MARKASI, DAKIKA, SMS VE
INTERNET AVANTAJLARININ YANI SIRA HAFTALIK OLARAK GERCEKLESTIRILECEK GSM VE GSM
DISI KAMPANYALARIYLA, OZELLIKLE `Y KUSAGI` OLARAK NITELENDIRILEN GENCLER
ARASINDA ALISKANLIK YARATACAK.
WOOPS ILE ABONE TABANINI BUYUTMENIN YANI
SIRA MUSTERI BAGLILIGINI DAHA DA PEKISTIRIRMEYI HEDEFLEDIKLERINI DILE GETIREN
AVEA PAZARLAMADAN SORUMLU GENEL MUDUR YARDIMCISI DEHSAN ERTURK: `FONKSIYONEL
FAYDA ACISINDAN DAHA GUCLU OLUSUMUZ VE YARATACAGIMIZ TEKLIF DINAMIZMI
SAYESINDE, TAKLIT EDILMESI VE CEVAP VERILMESI ZOR BIR GENCLIK MARKASI YARATTIK.
HEDEFIMIZ, GENCLERDE `ACABA SIRADAKI NE OLACAK?` MERAKINI CANLI TUTARAK;
REKABETTE FARKLILIGI YAKALAMAK. WOOPS CATISI ALTINDA ILGI CEKICI VE BENZERSIZ
FIRSATLAR SUNARAK `AVEA`DA SUREKLI BIR SEYLER OLUYOR` ALGISINI YERLESTIRIP
GUCLENDIRMEK ISTIYORUZ. WOOPS ILE HEDEFIMIZ TURKIYE`DEKI 15 MILYONLUK GENC
NUFUSUN IHTIYACLARINI KARSILAMAK.`
WOOPS`UN GENCLERE ILK KEZ `MERHABA`
DEDIGI TURKIYE`NIN EN BUYUK TWITTER ETKINLIGI #BIBULUSSAK, 4 GUN GIBI KISA
SUREDE 30 MILYONLUK GORUNUM SAGLADI.
SON YILLARDA MARKA IMAJINDAKI
DEGISIM VE DONUSUM SURECINE PARALEL OLARAK GUCLENDIRDIGI TEKNIK VE ILETISIM
ALTYAPISIYLA DIKKAT CEKICI ATILIMLAR GERCEKLESTIREN AVEA, MUSTERI ODAKLI HIZMET
YAKLASIMININ KAPSAMINI GENISLETEREK GENCLIK SEGMENTINE YONELIK YARATTIGI YENI
MARKASI WOOPS`U GENCLERIN HIZMETINE SUNUYOR.
AVEA, WOOPS CATISI ALTINDA
ILGI CEKICI, SUREKLI VE USTUN FIRSATLAR SUNARAK, REKABETTE FARKLILASMAYI
HEDEFLERKEN, GENCLERDE DE ALISKANLIK YARATMAYI AMACLIYOR.
GENCLIK
SEGMENTINDE, GENEL PAZAR PAYININ UZERINDE BIR ORANA SAHIP OLAN AVEA, BU GUCLU
ALTYAPISINI KULLANARAK WOOPS ILE GENCLIGIN RITMINI YAKALAMAYI VE WOOPS ILE
GENCLERIN HIZLI DEGISEN DUNYASINA, HER HAFTA DEGISIK BIR TEKLIFLE CEVAP VERMEYI
HEDEFLIYOR.
DAKIKA, SMS VE INTERNET KAPSAMINDA, GENCLERI 2 MILYON 97 BIN
151 PAKET SECENEGIYLE SORUNSUZ VE SINIRSIZ BIR ILETISIM DUNYASINA DAVET EDEN
WOOPS`TA, HER YONE 6 AY BOYUNCA 1TL`YE SMS FIRSATINDAN, GENCLERE OZEL OLARAK
YUZDE 50 INDIRIMLI 8TL`YE 100 MB CHAT PAKETINE KADAR BIRCOK AVANTAJLI PAKET YER
ALIYOR.
YENI MARKASI WOOPS ILE HER HAFTA FARKLI KAMPANYA SUNARAK 1 YILDA
52 KAMPANYAYA IMZA ATIP TURKIYE`DEKI 15 MILYONLUK GENC NUFUSUN BUYUK BOLUMUNE
ULASMAYI AMACLAYAN AVEA; BU KAPSAMDA ABONE TABANINI BUYUTMEYI VE MUSTERI
BAGLILIGINI DA PEKISTIRMEYI HEDEFLIYOR.
`FONKSIYONEL FAYDA ACISINDAN
DAHA GUCLU OLUSUMUZ VE YARATACAGIMIZ TEKLIF DINAMIZMI SAYESINDE, TAKLIT
EDILMESI VE CEVAP VERILMESI ZOR BIR GENCLIK MARKASI YARATTIK` DIYEN AVEA
PAZARLAMADAN SORUMLU GENEL MUDUR YARDIMCISI DEHSAN ERTURK; `HEDEFIMIZ,
GENCLERDE `ACABA SIRADAKI NE OLACAK?` MERAKINI CANLI TUTARAK; REKABETTE
FARKLILIGI YAKALAMAK. WOOPS CATISI ALTINDA ILGI CEKICI VE BENZERSIZ FIRSATLAR
SUNARAK `WOOPS`DA SUREKLI BIR SEYLER OLUYOR` ALGISINI YERLESTIRIP GUCLENDIRMEK
ISTIYORUZ. 2 MILYONDAN FAZLA IHTIYACA GORE, MIKRO DUZEYDEKI KISISELLESTIRILMIS
PAKETLE GENCLERE HOS GELDINIZ DIYORUZ` DEDI.
ERTURK, WOOPS`U
YARATMALARINDA ETKEN OLAN, MARKANIN DOGUSUNU TETIKLEYEN FAKTORLERI DE SOYLE
AKTARDI: `DUNYA UZERINDEKI MOBIL TUKETICILERIN DAGILIMLARINI VE ORANLARINI
ARASTIRAN OUR MOBILE PLANET`IN CALISMASI; TURKIYE`DE, 2013 YILI ICINDE
OZELLIKLE 18-24 YAS ARASINDAKI MOBIL KULLANICILARIN ARTISINI ACIKCA GOSTERIYOR.
ARASTIRMAYA GORE, GENC MOBIL KULLANICILARIN SAYISI BU YIL ICINDE TAM 2 KATINA
CIKTI. TEKNOLOJININ EN YAKIN TAKIPCILERI OLAN GENC NESIL, BIZIM ODAK HEDEF
KITLEMIZ DURUMUNDA. CUNKU BILGI, ONLARIN PARMAKLARININ UCUNDA. YENI URUN VE
TRENDLERIN, INOVASYONUN ONCUSU DE, YENILIGE COK CABUK UYUM SAGLAYARAK PAZARI
HAREKETLI VE DINAMIK KILANLAR DA ONLAR… GENC VE DINAMIK BIR KULLANICI
PROFILININ AGIRLIGINI ORTAYA KOYAN MOBIL ILETISIM ISTATISTIKLERININ DE ACIKCA
GOSTERDIGI GIBI, TURKIYE`DE HEM EKONOMIK HEM DE MARKA DEGERI ANLAMINDA
SURDURULEBILIR BUYUMENIN YOLU, GENCLERI ANLAYIP ONLARIN BEKLENTILERINE HIZLI VE
ETKILI YANIT VEREBILMEKTEN GECIYOR.
BU KAPSAMDA, AVEA MARKASININ GENCLIK
HARICI KITLE TARAFINDAN DAHA FAZLA TERCIH EDILMESINI SAGLAMAK ADINA ANA MARKAYI
YENIDEN KONUMLARKEN GENCLIK SEGMENTINI AYRI BIR MARKAYLA YONETMEYI SECTIK.

MARKAYI YARATIRKEN, BUTCEMIZIN BUYUK BIR KISMINI PAZAR ARASTIRMALARINA AYIRDIK.
YILDA NEREDEYSE 3 REKLAM FILMI PRODUKSIYONUNA HARCANAN MIKTAR KADAR,
ARASTIRMALARA YATIRIM YAPIYORUZ. BU ARASTIRMALAR SONUCUNDA DA IYI
GOZLEMLEDIGIMIZ VE YAKIN DURDUGUMUZ GENCLERE SUNDUGUMUZ VE ILERIKI DONEMDE DE
SUNMAYI PLANLADIGIMIZ HER SEYI BU MARKANIN CATISI ALTINDA TOPLADIK. OTE
YANDAN, WOOPS`U OLUSTURURKEN; UC NOKTA COK ONEMLIYDI. BIRINCISI GENCLERE
DIDAKTIK YAKLASMAK YERINE, ONLARDAN BIRI OLUP SAMIMI VE ICTEN OLMAK. IKINCISI,
MARKAMIZIN GENCLERE AYAK UYDURMA YETENEGININ OLMASIYDI KI; ZATEN BU BIZIM EN
GUCLU YONLERIMIZDEN BIRI. SON OLARAK DA, HIZ VE ORGANIZASYON YETENEGIMIZ. BU
HAFTA YAPTIGIMIZ DIGER HAFTA ESKIYEBILLIYOR. O YUZDEN HIZLI VE ORGANIZE OLMAK
COK ONEMLI. CUNKU, GENCLER HAYATIN HIZINI MOBIL INTERNET COZUMLERIYLE
YAKALIYOR. BIZ DE AVEA OLARAK, TAM BU NOKTADAYIZ. ISTE GENCLERE YONELIK YENI
ALT MARKAMIZ `WOOPS` BU SEKILDE DOGDU. WOOPS`UN EN ONEMLI GUCU AVEA`NIN SAHIP
OLDUGU DINAMIZM VE YENILIKCI TEKNOLOJILERDEKI ONCU DURUSU OLACAK. GENCLERIN
HIZLI DEGISEN VE SUREKLI FARKLILASAN IHTIYACLARINA EN HIZLI VE EN UYGUN
COZUMLERI URETEBILME GUCUNE SAHIP BIR TEKNOLOJ SIRKETI OLARAK; DIGER
SIRKETLERDEN BELKI DE EN FARKLI OLDUGUMUZ NOKTA BU. WOOPS ILE DAHA ONCE GENCLIK
SEGMENTINDE ONCEKILERDEN COK DAHA FARKLI BIR DONEMIN HABERCISI OLACAGIZ. ` `

-MATRIKS-




'
18:059.693
Değişim :  1,77% |  168,87
Açılış :  9.431  
Önceki Kapanış :  9.525  
En Düşük
9.421
En Yüksek
9.715
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler18:05
TTKOM 39,16 1.459.788.250 % 10,00  
MAGEN 19,58 356.147.014 % 10,00  
ISBTR 524.947,50 13.073.793 % 10,00  
TKFEN 44,94 644.409.466 % 9,99  
SILVR 22,68 111.500.027 % 9,99  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 32,4915 32,5004 % 0,08  
Euro 34,5977 34,6901 % -0,12  
Sterlin 40,0387 40,2394 % -0,46  
Frank 35,5546 35,7328 % 0,28  
Riyal 8,6287 8,6720 % 0,06  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 28,65 28,71 % 0,66  
Platin 934,17 937,32 % 0,66  
Paladyum 1.030,19 1.034,38 % 0,66  
Brent Pet. 87,24 87,24 % 0,66  
Altın Ons 2.391,52 2.392,09 % 0,66