TWEET`LERI CIFTCIYE ULASTIRAN SEKERBANK`A ODUL- BASIN ACIKLAMASI

08.10.2015 17:40

KURULUSTAN KONUYA ILISKIN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:

SEKERBANK’IN “AILE CIFTCILIGI” KAMPANYASI KAPSAMINDA CIFTCILERE ATFEN YAZILAN 10 BININ UZERINDEKI TWEET’I KOYLERE ULASTIRDIGI PROJESI, SURDURULEBILIRLIK AKADEMISI’NIN DUZENLEDIGI “2. SURDURULEBILIR IS ODULLERI”NIN “SURDURULEBILIRLIK ILETISIMI” KATEGORISINDE ODULE LAYIK GORULDU. “TWEET KOY” PROJESININ ODULU, SEKERBANK STRATEJI VE KURUMSAL ILETISIM GRUP BASKANI AYBALA SIMSEK’E SUNULDU.
KURULUS AMACI TARIMIN FINANSMANI OLAN SEKERBANK’IN “AILE CIFTCILIGI” REKLAM KAMPANYASI KAPSAMINDA GERCEKLESTIRILEN “TWEET KOY” PROJESI, SURDURULEBILIRLIK AKADEMISI’NIN BU YIL IKINCISINI DUZENLEDIGI “SURDURULEBILIR IS ODULLERI”NIN “SURDURULEBILIRLIK ILETISIMI” KATEGORISINDE ODUL ALDI.
SEKERBANK’IN, CIFTCILER TOPRAGINI, KOYUNU BIRAKIP GITMESIN DIYE KASIM 2014’TE BASLATTIGI “AILE CIFTCILIGI BANKACILIGI” PROJESININ REKLAM KAMPANYASI KAPSAMINDA #SENBIRAKIPGITMEDIYE ETIKETIYLE ATILAN 10 BININ UZERINDEKI PAYLASIMI TWITTER’I HEMEN HEMEN HIC KULLANMAYAN CIFTCILERE ULASTIRDIGI “TWEET KOY” REKLAM FILMININ BASARISI KISA SUREDE ULUSLARARASI PLATFORMA TASINMISTI. CONCEPT REKLAM AJANSI IMZASI TASIYAN REKLAM KAMPANYASI, YARATICI ILETISIM ALANINDA DUNYANIN EN ONEMLI FESTIVALI OLARAK KABUL EDILEN 62. CANNES LIONS ULUSLARARASI YARATICILIK FESTIVALI’NIN “ACIKHAVA” KATEGORISINDE BRONZ ASLAN ODULUNUN SAHIBI OLMUSTU.
YURT ICINDE DE ILK ODULUNU ALAN “TWEET KOY” PROJESI, IS DUNYASINDA SURDURULEBILIR IS MODELLERININ YERLESIMI, GELISIMI VE YASAM SEKLININ YAYGINLASTIRILMASI ICIN GLOBAL BIR YAKLASIMLA CALISAN SURDURULEBILIRLIK AKADEMISI’NIN, ALANINDA ORNEK OLAN KURUMLARI ODULLENDIRMEK AMACIYLA BU IKINCISINI DUZENLEDIGI “SURDURULEBILIR IS ODULLERI”NDE, JURININ YAPTIGI DEGERLENDIRME SONUCU “SURDURULEBILIRLIK ILETISIMI” KATEGORISINDE ODULE LAYIK GORULDU.
ODUL, “YESIL IS 2015: SURDURULEBILIR IS ZIRVESI” KAPSAMINDA CVK PARK BOSPHORUS HOTEL’DE DUZENLENEN ODUL TORENINDE, SEKERBANK STRATEJI VE KURUMSAL ILETISIM GRUP BASKANI AYBALA SIMSEK’E SUNULDU.
AYBALA SIMSEK: “SURDURULEBILIR KALKINMAYI FINANSE EDIYORUZ”
SEKERBANK STRATEJI VE KURUMSAL ILETISIM GRUP BASKANI AYBALA SIMSEK, YAPTIGI DEGERLENDIRMEDE, SURDURULEBILIR KALKINMANIN GERCEKLESTIRILMESINDE YEREL URETIMIN VE KULTURUN DEVAMLILIGININ ONEMINE VURGU YAPARAK, BUNU SAGLAMANIN YOLUNUN DA HEM DUNYADA HEM TURKIYE’DE “AILE CIFTCILIGI” OLDUGUNUN ALTINI CIZDI. SEKERBANK’IN, KURULUSUNDAN GELEN SURDURULEBILIR KALKINMA MISYONUYLA TUM PROJELERINDE TOPLUMSAL FARKINDALIGI ARTIRMAYI HEDEFLEDIGINE DEGINEN SIMSEK, SUNLARI KAYDETTI:
“BU KONU, SADECE CIFTCILERIN DEGIL, BIZLERIN, COCUKLARIMIZIN GELECEGININ TEMINATI OLARAK AYNI ZAMANDA BUYUK SEHIRLERDEKI NUFUSU DA ILGILENDIRIYOR. KENTLI HEDEF KITLEDE TARIMIN ONEMINE ILISKIN DUYARLILIK OLUSMASINI AMACLAYARAK CIKTIGIMIZ YOLDA SEHIRLI INSANIN KALBININ DE KOYDE, TOPRAKTA OLDUGUNU GORDUK. VE BURADAN HAREKETLE AILE CIFTCILIGI KAPSAMINDA PAYLASILAN BINLERCE MESAJI GERCEK SAHIPLERINE, CIFTCILERIMIZE ULASTIRDIK. AILE CIFTCILIGININ YASAMASI ICIN CALISMAYA DEVAM EDECEGIZ.”
REKLAM FILMI ILE TWEET’LER GERCEK SAHIPLERINE ULASTI
SEKERBANK, URETIMIN SURDURULEBILIRLIGI ICIN CIFTCILER TOPRAGINI, KOYUNU BIRAKIP GITMESIN DIYE KASIM 2014’TE “AILE CIFTCILIGI” PROJESINI BASLATARAK TARIMIN ONEMINI KENTLI INSANIN GUNDEMINE TASIMISTI.
SOZ KONUSU PROJE KAPSAMINDA, #SENBIRAKIPGITMEDIYE ETIKETIYLE CIFTCILERE ILETILEN MESAJLARIN, GERCEK SAHIPLERINE DOGRUDAN ULASTIRILMASI FIKRINDEN HAREKETLE HAZIRLANAN YENI REKLAM ICIN TWITTER MESAJLARI TABELALARA BASTIRILDI, KOYLERIN EN MERKEZI YERLERINE, EVLERIN YA DA CESMELERIN DUVARLARINA ASILDI.
TV VE DIJITAL MECRALARDA YAYINLANAN REKLAM KAMPANYASI, ILK REKLAM FILMINDE OLDUGU GIBI YINE BUYUK ILGI GORDU. SOSYAL MEDYA KANALLARINDA PAYLASILAN YENI REKLAM FILMI, TWITTER’DA 465 BINDEN FAZLA KEZ GORUNTULENDI. FACEBOOK’TA 700 BINDEN FAZLA KISIYE ULASIRKEN, YAKLASIK 215 BIN KEZ IZLENDI. YOUTUBE’DA ISE 500 BINE YAKIN KEZ GORUNTULENDI VE 200 BINE YAKIN SAYIDA DA IZLENDI.




18:0595.734
Değişim :  -0,87% |  -844,53
Açılış :  97.199  
Önceki Kapanış :  96.579  
En Yüksek
97.572
En Düşük
95.731