AKTAS HOLDING’IN CEO’SU EROL: AKTAS HOLDING TURQUALITY ILE DUNYA CAPINDA BIR MARKA KAZANDI

15.05.2014 13:37

KONUYA ILISKIN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:

HAVA SUSPANSIYON KORUGU SEKTORUNDE TURKIYE’DE LIDER, DUNYADA DA ILK UC FIRMA ARASINDA BULUNAN AKTAS HOLDING’IN CEO’SU VE YONETIM KURULU UYESI SAMI EROL, BUSIAD TARAFINDAN GERCEKLESTIRILEN TURQUALITY PANELI’NDE YAPTIGI SUNUMDA, MARKALASMA SURECIYLE ILGILI DIKKAT CEKICI PAYLASIMLARDA BULUNDU.
HAVA SUSPANSIYON SISTEMLERI URETIMINDE GLOBAL BIR MARKA HALINE GELEN AIRTECH HAVA SUSPANSIYON SISTEMLERININ AKTAS HOLDING’E AIT BIR MARKA OLDUGUNUN ALTINI CIZEN SAMI EROL; “TURKIYE`NIN ULUSLARARASI PAZARDA KENDI MARKALARIYLA AYAKTA DURABILEN GLOBAL BIR OYUNCU OLMASI AMACIYLA OLUSTURULAN VE DUNYADAKI DEVLET DESTEKLI ILK MARKALASMA PLATFORMU OLAN TURQUALITY PROGRAMININ ONEMLI KAZANIMLARI BULUNDUGU ACIKTIR” DEDI.
SAMI EROL : “MARKA BILINCI OLUSTURMADA TURQUALITY COK ONEMLI”
TURQUALITY SURECINI; YATIRIM VE BUYUME HEDEFLERI, PAZAR HEDEFLERI, YONETIM MODELLERI VE PAYDAS BEKLENTILERIYLE KURUMSAL YONETIM SURECININ FARKLI BILESENLERINI BIR MARKAYA DONUSTURME YAKLASIMI OLARAK ACIKLAYAN EROL, “TURQUALITY BIR TESVIK PROGRAMI OLMAKLA BIRLIKTE, BU TESVIKIN ASIL CIKTISI, BIR MARKADIR. BU ANLAMDA MARKALASMA, SURDURULEBILIRLIGI GEREKTIRIR. SONRASINDA ISE SISTEMLER, MARKAYLA ILGILI GELISEN TEKNOLOJIK SARTLARA, BILGI YAPISINA, MUSTERI TALEP YAPISINA GORE SUREKLI IYILESMEYE IHTIYAC DUYAR. YANI SIZ DINAMIK YAPIDA BU GELISMENIN ONUNE GECEMEZSENIZ, MUSTERI ISTEKLERININ GERISINDE KALIRSANIZ, MARKANIZ DA GERIDE KALIR VE KAYBOLUR. DUNYADA PEK COK BILINEN MARKANIN 50 YILDA GELDIGI NOKTADAN 5-6 YILDA NASIL SILINDIGINI COK IYI BILIYORUZ. DOLAYISIYLA MARKALASMAK ZOR VE YORUCU BIR SUREC ANCAK GERIYE DUSMEK COK KOLAY. BU NOKTADA ESAS OLAN ARKASINDA SURDURULEBILIRLIGI SAGLAYAN SISTEMLERIN KURULMASIDIR. MARKA BILINC VE KULTURUNUN OLUSTURULMASI VE FARKLILIK YARATMAK ADINA DA TURQUALITY COK ONEMLI KATKILAR SAGLIYOR” DEDI.
MARKALASMA SURECINDE ONCELIKLENDIRME YAPILMASI SART!
MARKA YONETIM STRATEJILERI ICERISINDE, KURUMUN GLOBAL BIR MARKA YARATIRKEN KENDI URUNLERINDEKI PEK COK MARKAYI AYNI ANDA MARKALASMA SURECINDE GOTURMEYE CALISMANIN, KAYNAKLARIN ETKIN KULLANIMI ANLAMINDA PEK COK SIKINTI YARATABILECEGINE DIKKAT CEKEN EROL, “BU NOKTADA KURUMUN FINANSAL KAYNAKLARININ ETKIN KULLANIMI ADINA STRATEJIK PLANLAMAYI ESAS ALAN ONCELIKLENDIRMELERIN YAPILMASI LAZIM. ORNEGIN BIZ KENDI UC ANA MARKAMIZI; AKTAS, AIRTECH VE AIRCOMFORT OLARAK BELIRLEDIK. MARKALASMA SURECINDE BIZ ALT YAPI OLUSTURURKEN, KURESEL LIGDE AIRTECH’I ONCELEDIK. CUNKU KURESEL PAZAR ANALIZI YAPTIGIMIZDA, MARKA BILINIRLIGINI, TANINIRLIGINI EN HIZLI ARTTIRABILECEGIMIZ, REKABETI EN IYI YONETEBILECEGIMIZ, HEM MALIYET HEM DE SATIS YONETIMI ACISINDAN AIRTECH DAHA ONE CIKTI” DIYE KONUSTU.
“AKTAS HOLDING TURQUALITY ILE DUNYA CAPINDA BIR MARKA KAZANDI”
AKTAS HOLDING OLARAK TURQUALITY PROGRAMINDA YER ALMAKTAN DOLAYI MEMNUNIYET DUYDUKLARINI DILE GETIREN EROL, “AKTAS HOLDING TURQUALITY PROGRAMINA DÂHIL OLUP BURADA FAALIYETLER YARATARAK NE KAZANDI DIYE SORARSANIZ, BANA GORE DUNYA CAPINDA BIR MARKA KAZANDI. 90’DAN FAZLA ULKEYE IHRACAT YAPARKEN BELKI DE 200’DEN FAZLA ULKEYE IHRACAT YAPMAK ICIN BIR MARKA YARATMIS OLDUK. PEK COK ULKE MARKALARININ SAYESINDE DEGERINI ARTTIRIYOR. ULKE MARKALASMALI, MARKALAR ULKEYI MARKA HALINE GETIRMELI. BUNUN ICIN TURQULAITY MUHTESEM BIR FIRSAT” IFADELERINI KULLANDI.




17:5893.297
Değişim :  0,01% |  9,68
Açılış :  93.523  
Önceki Kapanış :  93.287  
En Yüksek
94.002
En Düşük
92.695