Online yemeğe Orta Doğu`da ilgi büyük
20.05.2015 13:12Son güncelleme : 20.05.2015 13:27
Yemeksepeti.com`u satın alan Delivery Hero`nun Üst Yöneticisi Östberg, Orta Doğu ve Türkiye`de uygun fiyatlı yemek dağıtımı yapan ağlara ilginin yüksek olduğunu söyledi.
Yemeksepeti.com'u satın alan, dünyanın en büyük "online" yemek dağıtım ağı Delivery Hero'nun Üst Yöneticisi (CEO) Niklas Östberg, Orta Doğu ve Türkiye'de uygun fiyatlı yemek dağıtımı yapan ağlara ilginin yüksek olduğunu vurgulayarak, "Yemeksepeti ile buradaki tüketicilere ulaşmayı hedefliyoruz" dedi.
Östberg, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Orta Doğu ve Türkiye'deki nüfus artışı hesaba katıldığında, bölgede online yemek dağıtımında ciddi bir büyüme ile karşı karşıya bulunduklarını söyledi.
Şirket kurucularının uzun süre yemek işiyle uğraştıklarını ve başlangıçta daha ziyade küçük şirketleri bünyelerine kattıklarını belirten Östberg, sermayeleri belli bir noktaya geldikten sonra büyük şirketlere yöneldiklerini ifade etti.
Östberg, bundan böyle iş alanlarını yeni bölgelere taşımak yerine, ürün ve hizmet konusundaki liderliklerine odaklanacaklarını kaydetti.
Orta Doğu'da tüketicilerin uygun fiyatlı dağıtım hizmetlerine sıcak baktıklarını dile getiren Niklas Östberg, "ABD çok büyük bir pazar fakat rekabet orada çok daha güçlü. An itibarıyla 3,5 milyon civarındaki kullanıcı sayısıyla özellikle Orta Doğu ve Türkiye'deki nüfus artışını da hesaba kattığımızda, ciddi bir büyüme potansiyeli olduğunu düşünüyoruz. Yemeksepeti ile buradaki tüketicilere ulaşmayı hedefliyoruz" diye konuştu.
Östberg, yeni hizmetlerin sunulmasıyla yeni müşterilere ulaşacaklarını anlatarak, "Hizmetimiz, birçok insanın bütçesine uygun, düşük fiyatlı yemeklerden oluşuyor. Ekonomik durgunluk zamanlarında pek az insan dışarıda yemek yerken, birçok insanın evine yemek sipariş ettiğini görüyoruz. Evde hergün yemek yapmak istemeyen çok insan var” değerlendirmesinde bulundu.
Türk Lirası'nın değer kaybetmesinin, şirketin karını, çoğu insanın düşündüğünün aksine fazla etkilemediğini dile getiren Östberg, Yemeksepeti'nin büyük ve karlı bir işletme olduğunu kanıtladığını ifade etti.