RedHack: 1,5 trilyonluk borcu sildik

14.11.2014 16:15

Son güncelleme : 14.11.2014 17:24



RedHack, Türkiye Elektrik İletim A.Ş'nin sitesini hacklediğini ve 1,5 trilyonluk borcu sildiğini iddia etti.

 





RedHack, Türkiye Elektrik İletişm A.Ş'nin sitesini hacklediğini duyurdu.



Kızıl Hackerlar, sistemi hacklemenin yanında 1.5 trilyonluk elektrik borcunu da sildiğini öne sürdü.


Cumhuriyet'in haberine göre, sosyal medya hesabı üzerinden bir açıklama yapan RedHack grubu, "Eylemi Yırca köylülerine, Validebağ'da direnenlere, bu hayatta paradan, mevkiden değerli şeyler olduğunu bilenlere adıyoruz" açıklamasını yaptı.





17:5913.938
Değişim :  1,42% |  194,98
Açılış :  13.912  
Önceki Kapanış :  13.744  
En Düşük
13.801
En Yüksek
14.126
BIST En Aktif Hisseler17:59
ENERY 9,46 1.131.916.488 % 10,00  
SANFM 10,67 314.931.437 % 10,00  
ARMGD 146,30 648.661.745 % 10,00  
CEMAS 4,95 620.956.145 % 10,00  
BRKO 13,75 8.855.039 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,2506 46,2874 % 0,19  
Euro 53,5271 53,6017 % -0,09  
Sterlin 61,8496 62,1596 % 10,19  
Frank 57,8976 58,1878 % 11,13  
Riyal 12,2955 12,3571 % 11,13  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 68,03 68,06 % 0,66  
Platin 1.711,67 1.731,23 % 0,66  
Paladyum 1.276,03 1.298,19 % 0,66  
Brent Pet. 86,79 86,79 % 0,66  
Altın Ons 4.219,10 4.219,65 % 0,66