THY sosyal medyada uçtu

13.12.2014 12:15

Son güncelleme : 13.12.2014 12:15



Sosyal medya yönetimi firması Sprinklr’in '2014’ün Müşteri Dostu Markaları' listesinde Türk Hava Yolları (THY), üçüncü oldu.



35 bin markanın sosyal medya verilerinden oluşturulan listede American Airlines ise en nefret edilen marka. Listede sosyal medyada müşterileri tarafından en çok sevilen marka, İtalyan merkezli otomotiv firması FIAT oldu.





Farkını ortaya koydu



FIAT'ı ABD merkezli medya kuruluşu Time Out Group takip ederken üçüncü sırada THY yer aldı. Sprinklr THY için, ''Kızgın yolcuları ve Twitter talihsizlikleri ile bilinen uçuş firmaları arasında THY, sosyal medyayı ve müşteri hassasiyetini ön planda tutuyor.
 


Marka seslerine eğlenceli bir tavır katan THY rakip firmalarla olan farkını ortaya koydu'' sözlerine yer verdi.ABD merkezli uçuş firması American Airlines ise sosyal medyada en sevilmeyen
marka oldu.




12:351.352
Değişim :  -0,86% |  -11,69
Açılış :  1.358  
Önceki Kapanış :  1.363  
En Yüksek
1.358
En Düşük
1.348
BIST En Aktif Hisseler12:35
PEGYO 1,26 962.303 % 0,00  
NTHOL 3,99 14.626.094 % 0,00  
ISGYO 1,85 2.298.685 % 0,00  
KARSN 3,77 35.332.655 % 0,00  
KARYE 9,68 128.255.336 % 0,00  
12:35 Alış Satış %  
Dolar 8,5472 8,5514 % 0,04  
Euro 10,0631 10,0848 % 0,17  
Sterlin 11,7253 11,7841 % -0,26  
Frank 9,2652 9,3211 % -0,18  
Riyal 2,2740 2,2854 % -0,11  
12:35 Alış Satış %  
Altın Ons 1.801 1.802 -1,02  
Altın Gr. 496 496 -1,85  
Cumhuriyet 3.297 3.347 -15,00  
Tam 3.285 3.367 -19,62  
Yarım 1.588 1.629 -9,49  
Çeyrek 796 814 -4,75  
Gümüş.Ons 25,18 25,22 0,02  
Gümüş Gr. 6,92 6,94 0,01  
B. Petrol 73,69 73,69 0,25