THY sosyal medyada uçtu

13.12.2014 12:15

Son güncelleme : 13.12.2014 12:15



Sosyal medya yönetimi firması Sprinklr’in '2014’ün Müşteri Dostu Markaları' listesinde Türk Hava Yolları (THY), üçüncü oldu.



35 bin markanın sosyal medya verilerinden oluşturulan listede American Airlines ise en nefret edilen marka. Listede sosyal medyada müşterileri tarafından en çok sevilen marka, İtalyan merkezli otomotiv firması FIAT oldu.





Farkını ortaya koydu



FIAT'ı ABD merkezli medya kuruluşu Time Out Group takip ederken üçüncü sırada THY yer aldı. Sprinklr THY için, ''Kızgın yolcuları ve Twitter talihsizlikleri ile bilinen uçuş firmaları arasında THY, sosyal medyayı ve müşteri hassasiyetini ön planda tutuyor.
 


Marka seslerine eğlenceli bir tavır katan THY rakip firmalarla olan farkını ortaya koydu'' sözlerine yer verdi.ABD merkezli uçuş firması American Airlines ise sosyal medyada en sevilmeyen
marka oldu.




17:591.112
Değişim :  0,12% |  1,30
Açılış :  1.113  
Önceki Kapanış :  1.111  
En Yüksek
1.116
En Düşük
1.110
BIST En Aktif Hisseler17:59
CRFSA 16,39 222.307.219 % 10,00  
ISATR 307.986,80 307.987 % 10,00  
ISBIR 1.771,00 1.194.511 % 10,00  
SELGD 3,63 2.646.051 % 10,00  
COSMO 6,05 1.480.798 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 7,5548 7,5579 % 0,03  
Euro 8,9389 8,9589 % -0,04  
Sterlin 9,7585 9,8074 % -0,02  
Frank 8,2838 8,3337 % 0,13  
Riyal 2,0143 2,0244 % 0,43  
17:59 Alış Satış %  
Altın Ons 1.950 1.951 -0,24  
Altın Gr. 475 475 3,75  
Cumhuriyet 3.153 3.200 22,00  
Tam 3.142 3.220 23,68  
Yarım 1.519 1.558 11,45  
Çeyrek 762 779 5,73  
Gümüş.Ons 26,74 26,77 -0,01  
Gümüş Gr. 6,49 6,51 -0,05  
B. Petrol 43,09 43,09 -0,22