Arçelik/Dinçer: Yapacağımız dijital dönüşüm ve ilklerle birlikte müşteri trafiğimizi 200 milyona çıkarmayı amaçlıyoruz

24.10.2016 06:30
Arçelik/Dinçer: Yapacağımız dijital dönüşüm ve ilklerle birlikte müşteri trafiğimizi 200 milyona çıkarmayı ama


Yenilikçi tasarım ve üstün teknolojiye sahip, enerji tasarruflu ürün
gamı ile Avrupa solo beyaz eşya pazarının lider markası olan Beko,
Türkiye’deki konumunu güçlendiren mağaza yatırımlarına devam ediyor.
Beyaz eşyadan televizyona, bilgisayardan küçük ev aletlerine kadar bir
birinden akıllı ürünlerin yer aldığı Ankara’daki yeni Beko mağazaları,
kaliteli ve ulaşılabilir hizmet anlayışıyla tüketiciyle buluşuyor.
Beko, 20-22 Ekim 2016 tarihlerinde Kazan, Balgat, Etlik, Kızılay,
Sincan, Keçiören, Ankamall AVM, Dikmen, Anatollium AVM, Yenikent,
Beypazarı’nda birer, Etimesgut’ta iki mağaza olmak üzere toplamda 14
yeni mağazasını hizmete soktu. Yenilenen ve yeni açılan Beko
mağazalarının açılışına Arçelik A.Ş. Türkiye’den Sorumlu Genel Müdür
Yardımcısı Can Dinçer, Beko Türkiye Satış Direktörü Oğuzkan Şatıroğlu,
Türkiye Pazarlama Direktörü Mehmet Tüfekçi ve Perakende Geliştirme
Direktörü Erhan Akdoğan katıldı.
Beko’nun dünyadaki farklı pazarlardaki tecrübesini Türk tüketicisiyle
buluşturmaya devam eden yeni mağazaları, deneyimleme ve ürün sunumu
ile farklılaşıyor. Konsept mağazacılık anlayışıyla tasarlanan
mağazalarda dijital görüntüleme alanlarının yanı sıra deneyim odaklı
pişirme alanları da bulunuyor.
Arçelik A.Ş. Türkiye’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Can Dinçer,
“Mağazalarımızda tüketicilerimizin hayatlarını kolaylaştıracak ve
modern perakendecilik yaklaşımımızla deneyimlerini zenginleştirecek
bir dönüşüm yaşıyoruz. Yenilikçi ürünlerimizi konsept mağazalarımızla
Türkiye’nin her bir noktasına ulaştırma hedefiyle çalışıyoruz. Her yıl
mağazalarımıza giren yaklaşık 132 milyon müşterimize, 1000’den fazla
kampanya sunuyoruz. Yapacağımız dijital dönüşüm ve ilklerle birlikte
müşteri trafiğimizi 200 milyona çıkarmayı amaçlıyoruz” dedi.
Avrupa pazarında son 7 yılda en çok büyüyen marka olan Beko, solo
beyaz eşya pazarında lider konumda bulunuyor. İngiltere ve Polonya’da
toplam pazarda lider, Fransa’da solo pazarın lideri olan Beko,
Beşiktaş ve FC Barcelona’nın da resmi sponsoru.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
11:089.445
Değişim :  -0,83% |  -79,39
Açılış :  9.431  
Önceki Kapanış :  9.525  
En Düşük
9.421
En Yüksek
9.488
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler11:06
KARSN 11,02 129.621.213 % 9,98  
EDIP 19,65 15.646.941 % 9,96  
YGYO 5,64 31.290.408 % 9,94  
UZERB 720,00 17.708.400 % 9,59  
NETAS 94,00 139.487.795 % 7,86  
11:06 Alış Satış %  
Dolar 32,5969 32,6014 % 0,39  
Euro 34,7883 34,8013 % 0,20  
Sterlin 40,2752 40,4771 % 0,13  
Frank 35,6332 35,8118 % 0,50  
Riyal 8,6276 8,6709 % 0,05  
11:06 Alış Satış %  
Gümüş ONS 28,25 28,28 % 0,66  
Platin 938,86 940,91 % 0,66  
Paladyum 1.014,27 1.019,99 % 0,66  
Brent Pet. 87,67 87,67 % 0,66  
Altın Ons 2.381,58 2.381,93 % 0,66