BASIN BÜLTENİ-Anadolu Sigorta'nın hasar uygulamaları, sigortalılara, evlerinden ayrılmadan hasar hizmetlerine ulaşım imkânı sağlıyor

16.04.2020 13:15
BASIN BÜLTENİ-Anadolu Sigorta'nın hasar uygulamaları, sigortalılara, evlerinden ayrılmadan hasar hizmetlerine


Anadolu Sigorta'nın hasar uygulamaları, sigortalılara, evlerinden
ayrılmadan hasar hizmetlerine ulaşım imkânı sağlıyor.Yeni
uygulamaların da eklenmesi ile hasarın şirkete bildirilmesinden
sonuçlandırılmasına kadar tüm süreç "Evde Kal" çağrısı gözetilerek
yürütülüyor.
Sigortalılarının, hizmetlere zahmetsiz ve hızlıca erişebilmesini
sağlamak adına bir süredir hasar sonrası süreçlerini dijitalleştirmiş
olan Anadolu Sigorta, koronavirüs salgını sonrasında yapılan Evde Kal
çağrısını yaygınlaştırmak adına dönemin ihtiyaçlarına hitap eden yeni
hasar hizmetlerini uygulamaya geçirdi.
Anadolu Sigorta müşterileri bu kapsamda aşağıda sıralanan
hizmetlere ulaşabiliyor.

Sigortam Cepte Mobil Uygulaması Üzerinden Hasar İhbarı ve Süreç
Takibi

Anadolu Sigorta müşterileri araçlarında meydana gelen hasarlarda,
"Sigortam Cepte" uygulaması üzerinden hasar ihbarında bulunup, çekici
talep etme ve servis seçme imkânlarına ulaşabiliyor, ardından hasar
taleplerine yönelik işlemlerin aşamaları hakkında bilgi edinebiliyor.

Kasko Hasarlarında Aracın Evden Alınıp Eve İadesi Hizmeti

Anadolu Sigorta kasko sigorta poliçesi sahiplerinin, poliçe
teminatı kapsamındaki herhangi bir hasar nedeniyle onarım veya mini
onarım görecek olan binek ve hafif ticari araçları sigortalının
evinden teslim alınıp onarım sonrasında eve teslim ediliyor.

Kasko Hasarlarında Kapıya Teslim İkame Araç Hizmeti

Kasko hasarlarındaki ikame araç müşterinin evine teslim edilerek,
ihtiyaç sonrasında yine müşterinin evinden teslim alınabiliyor.

Mobil Ekipler ile İstenilen Yerde Cam değişimi ve Onarımı Hizmeti

Anadolu Sigorta'dan kasko sigorta poliçesi bulunan araçların cam
tamiri ve cam değişimi işlemleri sigortalının evinde veya aracının
bulunduğu yerde gerçekleştirilebiliyor.

Görüntülü Ekspertiz ile Hızlı ve Uzaktan Ekspertiz

Konut ve işyeri hasarlarında, ekperler, Anadolu Sigorta'nın hasar
portalı üzerinden sigortalıların evlerine gitmeden online ortamda
hasar tespiti yapabiliyor. Oto hasarlarında da hayata geçirilen
uygulama sosyal mesafenin korunmasını ve ekspertiz sürecinin
hızlanmasını sağlıyor.

Bedeni Hasarlarda E-posta ile Evrak Temini ve Saha Ekibi Desteği

Tüm bedeni tazminat taleplerinde talep sahibi ile doğrudan
İletişim sağlanıp evrak temini e-posta veya web sitemiz üzerinden
gerçekleştirilebiliyor. Ayrıca çeşitli nedenlerle sokağa çıkamayan
yurttaşlarımızın iletmesi gereken zorunlu evrakta esneklik sağlanarak
saha ekibimiz tarafından hızlı ödeme desteği veriliyor.

7/24 Sağlık Danışmanlığı

Sigortalılar, Anadolu Sigorta'nın web sitesi üzerinden,
psikiyatri, pediatri ve dahiliye uzmanlarının da dahil olduğu bir
doktor kadrosundan 7/24 canlı ve görüntülü danışmanlık hizmeti
alabiliyor.

Sağlığım Cepte Mobil Uygulaması Üzerinden Hasar İhbarı ve Süreç
Takibi

Sağlık sigorta poliçesi sahipleri Sağlığım Cepte Mobil
Uygulamasından tazminat talebinde bulunabilmektedir. Ödemesini
gerçekleştirdikleri 20.000 TL' ye kadar olan tazminat talepleri için
uygulamadan kayıt oluşturarak, poliçe teminat ve limitleri
doğrultusunda hızlı bir şekilde geri ödeme alabilmekteler. Salgın
süresince, 20.000 TL' ye kadar olan fatura orijinallerinin kargo ile
gönderilmesi de talep edilmediği gibi, sadece evrak görüntüsü ile
talepler değerlendirmeye alınıyor. Sağlık sigorta poliçesi sahipleri
aynı zamanda tazminat taleplerinin güncel durumlarını uygulama
içerisinden takip edebilmekte eksik belge taleplerini
yanıtlayabilmekte.
Covid-19 hastalığından korunmak için evde kalmanın önemine dikkat
çeken ve hem dünyada hem de Ülkemizde etkili olan salgının yayılmasına
karşı mücadele kapsamında hasar süreçlerinde düzenlemeler yaptıklarını
ifade eden Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Ali Kaplan, "
Özellikle oto, konut ve sağlık gibi çok sayıda insanın hayatına
dokunan poliçelerin hasar süreçlerinde, sigortalılarımız evlerinden
ayrılmadan hizmet alabilsinler diye uğraşıyor ve bu kapsamda ihbar
aşamasından başlayıp hasarın tazmin edilmesine kadar geçen tüm
aşamalarda hem çağın hem de salgın döneminin gereklerine uygun yeni
uygulamalar hayata geçiriyoruz" dedi.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
18:059.680
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  9.759  
Önceki Kapanış :  9.680  
En Düşük
9.680
En Yüksek
9.824
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler18:05
PAPIL 154,00 140.521.015 % 10,00  
LUKSK 122,10 41.399.694 % 10,00  
FLAP 10,68 159.156.930 % 9,99  
GOLTS 534,00 1.011.747.331 % 9,99  
TGSAS 69,45 26.633.505 % 9,98  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 32,4214 32,4284 % 0,05  
Euro 34,4160 34,4351 % -0,17  
Sterlin 40,2092 40,4107 % -0,15  
Frank 35,4327 35,6103 % -0,19  
Riyal 8,6263 8,6695 % -0,00  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 28,79 28,83 % 0,66  
Platin 969,32 970,53 % 0,66  
Paladyum 1.024,00 1.029,85 % 0,66  
Brent Pet. 90,62 90,62 % 0,66  
Altın Ons 2.386,69 2.387,10 % 0,66