BASIN BÜLTENİ-Garanti 2018 Entegre Faaliyet Raporu'nda 'Empati' kültürüyle odağına müşterilerini alıyor

05.03.2019 13:15



Odağına müşterilerini alan ve müşteri deneyimini stratejik
önceliği olarak konumlandıran Garanti Bankası, empati kültürü üzerine
şekillendirdiği 2018 Entegre Faaliyet Raporu’nu “Hayattan Hikâyeler”
konseptiyle yayınladı. Yarattığı değeri yıllık yasal raporlamasında
entegre faaliyet raporu şeklinde yayınlayan Türkiye’de ilk ve tek
banka olan Garanti, çalışanlarının kendi anlatımlarıyla aktardığı
gerçek deneyimlerinin yer aldığı 2018 raporunda da bu kapsamda bir
ilki gerçekleştirdi. Raporda, yıllık performans göstergelerinin
içinde, sorumlu ve sürdürülebilir kalkınma hedefiyle ülkeye ve topluma
yaptığı katkıları, en büyük farklılığı olarak kabul ettiği empati
kültürüyle müşterileri için yarattığı değeri yenilikçi ve teknolojik
bakış açısıyla birleştirerek tüm paydaşlarına şeffaf ve anlaşılır bir
şekilde aktardı. 2018 Entegre Faaliyet Raporu, Türkiye’nin dört bir
yanındaki Garanti çalışanlarının müşterileriyle yaşadıkları eşsiz
deneyimleri www.garantifaaliyetraporu.com sitesinden tüm paydaşlarının
okuması ve dinlemesi için aynı zamanda yine kendi çalışanları
tarafından seslendirerek sunuyor ve alanında bir ilk olma özelliğini
taşıyor.
Konuyla ilgili bilgi veren Garanti Bankası Genel Müdürü Fuat
Erbil, ‘’Garanti Bankası olarak 16 milyonu aşkın müşterimize
yaşattığımız deneyimi kusursuzlaştırmak için var gücümüzle
çalışıyoruz. Bunun için müşterilerimizle iletişim halinde olduğumuz
her temas noktasında sunduğumuz rasyonel çözümler kadar, yaşadıkları
duygusal deneyimler de büyük önem taşıyor. Bunun yolu empati kurabilme
becerisinden geçiyor. Kendimizi her zaman müşterimizin yerine koyuyor,
onların sürekli değişen ihtiyaç ve beklentilerini doğru anlamaya,
yaşamlarını iyileştiren, zaman kazandıran çözümler sunmaya, bunu
yaparken de hızlı ve sorunsuz bir deneyim yaşatmaya odaklanıyoruz.
Ülkemiz ve global piyasalar açısından zor ve hareketli geçen 2018
yılında banka olarak sürdürülebilir başarımızın temelinde de empati
kültürü üzerine şekillenmiş müşteri odaklı bu yaklaşımımızın büyük
rolü var. Bu yılki entegre faaliyet raporumuzda, ülkemize ve
ekonomimize kattığımız değerin yanı sıra her gün bire bir yaşadığımız
yüzlerce müşteri hikâyesinden birkaçına yer vererek, tüm
paydaşlarımızla paylaşmak istedik. Bize göre başarının sırrı
müşterilerimizin hayatlarındaki iyi, kötü, mutlu, üzüntülü, zor ya da
keyifli her anında onların yanında olabilmek… Garanti, bugüne kadar
olduğu gibi bundan sonra da müşterilerini düşündüğünü göstermeye, ne
kadar değerli olduklarını hissettirmeye ve her zaman yanlarında olmaya
devam edecek.” dedi.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey





18:051.087
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  1.140  
Önceki Kapanış :  1.087  
En Yüksek
1.143
En Düşük
1.065
BIST En Aktif Hisseler
DESA 8,69 58.087.701 % 10,00  
GARFA 10,34 24.647.226 % 10,00  
KAREL 19,14 144.469.435 % 10,00  
AKMGY 46,82 8.762.586 % 9,96  
HDFGS 4,42 86.773.678 % 9,95  
Alış Satış %  
Dolar 0,0000 0,0000 % 0,00  
Euro 0,0000 0,0000 % 0,00  
Sterlin 8,9891 9,0342 % -0,78  
Frank 7,5221 7,5674 % -0,25  
Riyal 1,8338 1,8430 % -0,72  
Alış Satış %  
Altın Ons 2.016 2.017 -2,70  
Altın Gr. 448 448 5,98  
Cumhuriyet 2.933 2.982 31,80  
Tam 3.021 3.069 32,80  
Yarım 1.466 1.496 16,00  
Çeyrek 735 750 8,00  
Gümüş.Ons 25,92 25,95 -0,07  
Gümüş Gr. 5,77 5,78 0,02  
B. Petrol 44,33 44,33 -0,01