BASIN BÜLTENİ-Gençler Akbank UniChallenge ile Dijital’de buluştu
12.07.2018 13:15
Boğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nin
desteğiyle 25 Haziran - 6 Temmuz tarihleri arasında Akbank’ın ana
sponsorluğunda Güney Kampüsü’nde gerçekleşen 12 günlük eğitim kampı 50
üniversite öğrencisinin katılımı ile tamamlandı. Akbank’ın verdiği
brief üzerine katılımcıların hazırladığı sunumlar arasından ilk 3'e
giren ekipler IAB Türkiye üyesi firmalarda 1 aylık staj imkânı elde
etti.
Bu yıl rekor sayıyla 413 başvuru yapılan programa seçilen
öğrencilerin 18’i İstanbul’dan, 6’sı Eskişehir, 5’i İzmir, 4’ü
Ankara’dan, 3’ü Konya’dan geldi. Antalya, Giresun, Kocaeli,
Trabzon’dan 2’şer Bursa, Kayseri, Isparta, Kayseri, Mersin, Sakarya
ve Şanlıurfa’dan ise 1’er öğrenci kampa katıldı.
Üniversitelerin 3.ve 4. sınıfları ile yeni mezun olmuş
öğrencilerin katılımıyla gerçekleşen etkinlikte öğrenciler,2 hafta
boyunca Dijital’i sektör profesyonellerinden dinleyerek “dijital”
alandaki kariyer imkânlarına nasıl gidileceğinin yollarını
keşfetti.Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü
katılımcılara “Akbank Dijital Marka Hikayesi” başlığı altında markanın
geçmişten bugüne yaşadığı dijital dönüşüm ve bu alanda yapılan
çalışmalar konusunda bilgi verdi. Akbank İnsan Kaynakları ve
Strateji’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Burcu Civelek Yüce
deyarının iş dünyasında olabilmek için neler yapılması gerektiğine
dair “Future of Work” başlıklıbir sunum yaptı. Programa katılanlar,
derslerin yanı sıra odadan kaçış oyunu ile ekip çalışmasını, ofis
gezileriyle gerçek hayatı, 20 TL ile girişimci olmayı öğrendi ve aynı
zamanda eğlenceli vakit geçirdi.
Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey