BASIN BÜLTENİ-Goodyear, Yeni Dijital Platformunu, Türk Tüketicisinin Beğenisine Sundu

08.07.2016 13:15
BASIN BÜLTENİ-Goodyear, Yeni Dijital Platformunu, Türk Tüketicisinin Beğenisine Sundu


Dünyanın lider lastik üreticilerinden Goodyear, tüketicilerin ürün
ve hizmet satın alırken daha iyi karar verebilmelerini sağlayan yeni
nesil internet platformunu Haziran 2016 itibariyle hizmete sundu.
Tüketicilerinin kullanımları için en doğru Goodyear lastiğini
seçebilmelerini amaçlayan şirket, www.goodyear.com.tr adresini ziyaret
edenlerin, test dergilerinin yaptıkları değerlendirmelerinin ve
tavsiye edilen perakende satış fiyatlarının yanı sıra, en yakın lastik
bayilerini de görüntüleyebilmelerini sağlıyor.
Goodyear, geliştirdiği sistem ile tüketicilerin lastik satın alma
sürecinin erken dönemlerinde bilgi sahibi olmalarını ve daha bilinçli
olarak tercih yapabilmelerine olanak sağlamayı hedefledi. Bu amaçla
hareket eden Goodyear, gelişmiş araçlar ve daha detaylı bilgiler
içeren bir internet sitesi tasarımının geliştirilmesi için
yatırımlarını artırdı.

Yeni dijital platform, tüketicilerin taleplerine göre hazırlandı!

Doğru lastik seçimi, doğru ve yakın bayinin bulunması bazen çok
zorlu bir süreç haline gelebilir. Tüketicileri doğru lastik ve bayi
seçiminde desteklemeyi hedefleyen Goodyear, internet sitesinde bulunan
bilgileri zenginleştirirken, bu bilgileri kullanıcı dostu tasarımıyla
tüketicilerin hizmetine sundu. Böylece, tüketicilerin, lastikler
hakkında daha sağlıklı ve fazla bilgiye ulaşması sağlandı.
Goodyear EMEA Dijital Pazarlama Direktörü Nieves Fuentes:
“Yaptığımız araştırma, internetin özellikle Avrupalı sürücüler için
günden güne bilginin ana kaynağı haline gelmekte olduğunu gösteriyor.
Araştırmaya katılan sürücülerin yaklaşık %63'ü lastik satın almadan
önce araştırma yapıyor. Araştırma yapan sürücülerin %91'i de ana bilgi
kaynağı olarak, arama motorları ve lastik üreticilerinin internet
siteleri üzerinden araştırma yapabildikleri adresleri seçiyor.
Araştırmamızın bir başka sonucu da tüketicilerin tavsiye edilen
perakende satış fiyatlarını öğrenmeye yönelik ilgisi...” dedi.
Akıllı telefonlar, tabletler ve PC’lerle de uyumlu olan yeni
internet sitesinde orijinal ekipmanlara ait bilgiler, otomotiv dergisi
test sonuçları ve tavsiye edilen perakende satış fiyatı bilgileri
tüketicinin bilinçli ve hızlı bir şekilde tercih yapabilmesine
yardımcı oluyor. Ayrıca, bayi seçimi hakkında geniş içeriğe sahip olan
platform sayesinde bayilerin çalışan nitelikleri, ödeme türleri,
çalışma saati ve iletişim bilgilerine ulaşmak da mümkün.

Lastik satın alma yolculuğunun dönüşümü...

“Yeni dijital platform, tüketicilerin ekstra yol almasını ve büyük
bir dönüşüm geçirmesini sağlayacak”, diyen Fuentes, “İnternet
sitemizde, en güncel bilgileri kapsayan “Lastik Bulucu” sayesinde,
sürücüler, kendi ihtiyaçlarına en uygun lastiği kolayca
seçebiliyorlar. Bunun yanı sıra bayilerle ilgili ayrıntılı bilgiler
içeren sistem sayesinde bayilere doğrudan ve kolayca ulaşabiliyorlar.
Bu özellikler sayesinde yeni lastiklere giden yol artık daha
kolaylaşmış oldu” diye ekledi.
Goodyear Türkiye’nin internet sitesi yenilenirken adresi
değişmedi. www.goodyear.com.tr

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
15:399.634
Değişim :  1,15% |  109,15
Açılış :  9.431  
Önceki Kapanış :  9.525  
En Düşük
9.421
En Yüksek
9.636
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler15:39
MAGEN 19,58 343.351.798 % 10,00  
ISBTR 524.947,50 10.449.055 % 10,00  
KARSN 11,02 148.211.799 % 9,98  
EDIP 19,65 19.601.818 % 9,96  
YGYO 5,64 33.858.684 % 9,94  
15:39 Alış Satış %  
Dolar 32,5933 32,5974 % 0,38  
Euro 34,8476 34,8631 % 0,38  
Sterlin 40,3381 40,5403 % 0,28  
Frank 35,6544 35,8331 % 0,56  
Riyal 8,6284 8,6716 % 0,06  
15:39 Alış Satış %  
Gümüş ONS 28,32 28,36 % 0,66  
Platin 931,64 934,10 % 0,66  
Paladyum 1.006,00 1.009,55 % 0,66  
Brent Pet. 86,48 86,48 % 0,66  
Altın Ons 2.382,52 2.382,88 % 0,66