BASIN BÜLTENİ-İCİ Tech/Çakar: Temassız hizmet anlayışı, tüm dünyada ortak bir uygulamaya dönüşmeye başladı
11.11.2020 13:16
Dünyayı etkisi altına alan Koronavirüs salgını nedeniyle otellerde
temassız ve sosyal mesafeli dönem başladı. Yeni dönemde misafirler,
otelde ihtiyaç duydukları tüm hizmetleri, gelişmiş bir teknolojik
altyapıya sahip olan mobil asistanlar aracılığıyla alabiliyor. Hatta
telefonlara indirilen bu mobil uygulama ile tatil öncesindeki ulaşım,
transfer ve rezervasyon gibi tüm işlemler de tek kanaldan kolaylıkla
yapılabiliyor.
Koronavirüs salgını nedeniyle yaşam alanlarımızdaki ve
alışkanlıklarımızdaki değişikliklerden en çok etkilenen sektörlerden
biri de turizm oldu. Salgının başladığı günden bu yana otellerde
yapılacak değişikliklerle ilgili uluslararası yönergeler yayınlandı.
Özellikle "temassız ve sosyal mesafeli hizmet" in öncelikli hale
geldiği şu günlerde, otellerin imdadına teknolojik altyapı ile
geliştirilen mobil asistanlar yetişti.
Hem oteller hem de misafirler için büyük kolaylıklar sunan mobil
asistanlar, tatil alışkanlıklarında da yeni bir dönem açtı.
OTEL VE MİSAFİR ARASINDAKİ İLETİŞİM MOBİL ASİSTANA EMANET!
Otel personeli ve misafirin minimum temas kurmasını sağlayan mobil
teknoloji ile hem tatil öncesindeki işlemler hızlandı hem de otel
içindeki hizmetlere temassız ulaşım imkanı sağlandı.
İCİ Tech Teknoloji Satış ve Pazarlama Müdürü Bahadır Çakar,
normalleşme süreciyle başlayan temassız hizmet anlayışının, tüm
dünyada ortak bir uygulamaya dönüşmeye başladığını belirtti.
Çakar, oteller için geliştirdikleri teknolojinin nasıl
kullanıldığını ve önemini şu şekilde aktardı:
"Covid-19 sonrasında otellerin teknoloji yatırımları tüm dünyada
arttı. Biz, seyahat teknolojileri alanında ilk yatırımımızı 3 yıl önce
icibot adını verdiğimiz bir uygulama ile yaptık. Değişen dünya
düzeniyle birlikte, biz de teknolojik altyapımızı geliştirdik. Şu anda
sadece Türkiye'de değil, 4 kıtada 20'ye yakın ülkede, otellerin
kullanımına sunulmuş güçlü bir teknolojiye sahibiz. Özellikle bu dönem
ile birlikte, birçok ülkedeki iş birliklerimizi ve birlikte
çalıştığımız otel sayısını ciddi bir şekilde artırdık. Misafirlerin
otele girişlerinden, çıktıkları ana kadar temas kurmadan ve personel
ile yüz yüze görüşme ihtiyacı duymadan odalarına giriş işlemlerini
online yapabildikleri, otel hakkında bilgi alabildikleri, otel
içerisindeki aktiviteleri mobil uygulama aracılığıyla öğrenebildikleri
ve tüm alanlara rezervasyon yapıp özel servisleri satın alabildikleri
bir teknolojiyi otellerde uyguluyoruz"
Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey