BASIN BÜLTENİ-VakıfBank, kredi kartları kategorisinde sektörünün en hızlı büyüyen bankası oldu

15.10.2020 13:15
BASIN BÜLTENİ-VakıfBank, kredi kartları kategorisinde sektörünün en hızlı büyüyen bankası oldu


Yenilikçi ürün ve hizmet anlayışını kredi kartlarına da taşıyan
VakıfBank, kredi kartları kategorisinde sektörünün en hızlı büyüyen
bankası oldu. Müşterilerinden aldığı taleple Eylül sonu itibarıyla 1
milyonu aşkın yeni kredi kartını mevzuata uygun olarak hizmete sunan
VakıfBank, kredi kartlarında adetsel bazda yüzde 20’lik artış sağladı.
Gençlerden emeklilere, çiftçiden iş dünyasına ve taraftara kadar
her kesimin tercihine uygunkredi kartı ürünü sunan VakıfBank, yılın
ilk 9 ayında bir milyonu aşan yeni kredi kartını kullanıma sunarak,
kartlarda sektörünün en hızlı büyüyen bankası oldu.

Müşteri talebine uygun çözümler

VakıfBank Genel Müdür Yardımcısı M. Lütfü Çelebi, “Bu başarının
arkasında güçlü bir içerik çalışması var. Teknolojik yeniliklerden
müşterilerimizin de yararlanmasını sağlayarak ‘Şubeden Anında Kredi
Kartı’ uygulamasını başlattık. Bu uygulamamız ve kişiye özel
yaklaşımlarımızla pazar payımızı büyüttük. Bu, bizim VakıfBank olarak
dijital bakış açımızla müşterilerimizin talep ve ihtiyaçlarını
kolaylaştırarak karşılamamıza çok güzel bir örnek” dedi.

Kişiye özel hizmet

Alternatif kredi kartı ürünleriyle her yaşa, iş durumuna ve sosyal
tercihe göre daha fazla kişiselleştirilme yaptıklarını vurgulayan
Çelebi, sözlerini şöyle sürdürdü:
“Üst segment müşteri grupları için Platinum Plus,üniversite
öğrencileri için Like Card, takımına gönülden bağlı olanlar için
Taraftar Kartlar, ticari kullanımda birçok avantaj sağlayan Tarım
Kart, Ticari Kredi Kartı ve seyahatlerde ekstra ayrıcalıklar
barındıran Mil Plus ve Rail & Miles kartları gibi ürün çeşitliliği ile
müşterilerimize hizmet veriyoruz. Tüm bu ayrıcalıklı hizmet
anlayışımızla VakıfBank olarak sektörde en ileri finansal konforu
sunmayı hedefliyoruz. Ulaştığımız son rakamlar da bunu
başarabildiğimizi gösteriyor.”

En çok tercih edilen kartlar ve kampanyalar

Klasik kartların yanı sıra ticari segmentteki müşterilere özel
olarak sunulan Businesscard ürünlerinin de çok tercih edildiğini
söyleyen Çelebi, “İyi bir veri analizi yöntemiyle müşterilerimizin
taleplerine uygun ürün ve hizmet geliştirmeye devam ediyoruz. Bu
analizlerimizin sonucu olarak özellikle son dönemde gıda, akaryakıt ve
e-ticaret kampanyalarının daha çoktercih edildiğini görüyoruz” dedi.

Kampanyalara anında katılım imkanı

Cepte Kazan gibi kampanyalara müşterilerin anında katılım
sağladığına dikkat çeken Çelebi, VakıfBank’ın dijital alt yapısı
sayesinde müşterileri ile interaktif bir etkileşim içinde olduklarının
altını çizdi. Çelebi, “Müşterilerimiz VakıfBank Mobil ve İnternet
Bankacılığı platformlarımız aracılığıyla tüm kredi kartı
kampanyalarından haberdar olabiliyor, tek tuşla kampanyalara katılım
gösterebiliyor.Ayrıca dönem içinde ne kadar ödül topladıklarını da
görebiliyor” şeklinde konuştu.



Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
18:059.525
Değişim :  -0,06% |  -5,88
Açılış :  9.565  
Önceki Kapanış :  9.530  
En Düşük
9.476
En Yüksek
9.602
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler18:05
DERIM 46,42 54.246.959 % 10,00  
SNICA 41,80 331.575.716 % 10,00  
SELGD 60,50 127.585.318 % 10,00  
BEYAZ 27,30 151.754.191 % 9,99  
GSRAY 8,93 904.141.603 % 9,98  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 32,5538 32,5790 % 0,32  
Euro 34,6886 34,7093 % -0,07  
Sterlin 40,2019 40,4034 % -0,06  
Frank 35,4512 35,6289 % -0,01  
Riyal 8,6223 8,6655 % -0,01  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 28,37 28,40 % 0,66  
Platin 939,71 941,78 % 0,66  
Paladyum 1.017,90 1.024,52 % 0,66  
Brent Pet. 87,04 87,04 % 0,66  
Altın Ons 2.387,02 2.387,39 % 0,66