BASIN BÜLTENİ-Vestel Çağrı Merkezi, Contact Center World Awards’da ikinci kez Dünya Şampiyonu oldu

13.11.2017 13:15
BASIN BÜLTENİ-Vestel Çağrı Merkezi, Contact Center World Awards’da ikinci kez Dünya Şampiyonu oldu


Vestel, Contact Center World Awards’un 27 Ekim’de gerçekleştirilen
İngiltere’deki dünya finallerinden hem şampiyonluk hem de ikincilikle
döndü. Yarışmanın 26 Mayıs’da Londra’da gerçekleşen EMEA finallerinde
katıldığı iki kategoride de birinci seçilerek dünya finallerine
katılmaya hak kazanan Vestel Çağrı Merkezi, dünya finallerinde bir
altın bir de gümüş ödüle layık görüldü.
Vestel Çağrı Merkezi, çağrı merkezi sektöründeki en iyi
projelerin seçildiği Contact Center World Awards’un 27 Ekim’de
İngiltere’de yapılan dünya finallerinden şampiyonlukla döndü.
Teknoloji İnovasyonu kategorisinde “Buena Vista” projesi ile dünya
şampiyonluğu alan Vestel Çağrı Merkezi, En İyi Self-Service Uygulaması
kategorisinde “Akıllı Diagnostic” projesi ile de dünya ikincisi oldu.
Başvurduğu kategorilerde dünya devi rakiplerini geride bırakan Vestel
Çağrı Merkezi, yarışmanın 26 Mayıs’da Londra’da gerçekleşen EMEA
finallerinde altın madalya alarak dünya finaline katılmaya hak
kazanmıştı.
Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan,
ödüllerle ilgili yaptığı değerlendirmede, Vestel Müşteri
Hizmetleri’nin kazandığı ödüllerin gurur verici olduğunu belirterek,
“Dünya çapında pek çok şirketin yer aldığı bu organizasyonun EMEA
finallerinde iki altın madalyaya layık görülmüştük. Bu projeler dünya
finallerine kalarak, kendi kategorilerinde hem dünya şampiyonluğu hem
de dünya ikinciliği elde etti. Vestel olarak üretim kalitemizin yanı
sıra fark yaratan müşteri deneyimine çok önem veriyoruz.
Müşterilerimizle çözüm odaklı ve samimi bir ilişki kurmanın oldukça
önemli olduğuna inanıyoruz. Bu nedenle müşterilerimiz için
geliştirdiğimiz bu projelerin dünya çapında büyük ödüllere layık
görülmesi bizim için gurur verici. Emeği geçen bütün çalışma
arkadaşlarımı yürekten kutluyorum” diye konuştu.

Hatayı uzaktan takip ediyor

Teknoloji İnovasyonu kategorisinde dünya şampiyonu olan “Buena
Vista” projesi, çağrı merkezinde kullanılan sistem ve süreç tasarlama
projesi olarak biliniyor. Bu projeyle sistem ve süreçler uçtan uca
yenilenirken, sistem eğitimi gerektirmeden karar mekanizmaları ve
müşteri temsilcilerini yönlendiren algoritmalar ile akıllı bir sistem
ve süreç tasarlama deneyimi sunuyor. En İyi Self-Service Uygulaması
kategorisinde dünya ikinciliği kazanan “Akıllı Diagnostic” projesi ise
Vestel Puzzle Buzdolaplarında hatayı uzaktan takip ederek, teknik
olmayan problemleri uzaktan çözebiliyor. Bunun yanında yetkili servis
müdahalesi gereken arızalarda da hangi parçanın arızalı olduğunu ve
yedek parça kodunu bildirerek hizmet süresini minimuma indiriyor.


Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
18:059.693
Değişim :  1,77% |  168,87
Açılış :  9.431  
Önceki Kapanış :  9.525  
En Düşük
9.421
En Yüksek
9.715
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler18:05
TTKOM 39,16 1.459.788.250 % 10,00  
MAGEN 19,58 356.147.014 % 10,00  
ISBTR 524.947,50 13.073.793 % 10,00  
TKFEN 44,94 644.409.466 % 9,99  
SILVR 22,68 111.500.027 % 9,99  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 32,4915 32,5004 % 0,08  
Euro 34,5977 34,6901 % -0,12  
Sterlin 40,0387 40,2394 % -0,46  
Frank 35,5546 35,7328 % 0,28  
Riyal 8,6287 8,6720 % 0,06  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 28,65 28,71 % 0,66  
Platin 934,17 937,32 % 0,66  
Paladyum 1.030,19 1.034,38 % 0,66  
Brent Pet. 87,24 87,24 % 0,66  
Altın Ons 2.391,52 2.392,09 % 0,66