BASIN BÜLTENİ-Yapı Kredi, Türkiye’de WhatsApp üzerinden müşterilerine hizmet sunmaya başladı

04.12.2018 13:41
BASIN BÜLTENİ-Yapı Kredi, Türkiye’de WhatsApp üzerinden müşterilerine hizmet sunmaya başladı


Yapı Kredi, Türkiye’de WhatsApp üzerinden müşterilerine hizmet
sunmaya başladı. Bu yenilik ile Yapı Kredi müşterileri taleplerini
mobil cihazlarından diledikleri zaman bankaya anında mesaj olarak
iletebilecek, ihtiyaç duydukları hizmet ve ürünler hakkında çok hızlı
bir şekilde detaylı bilgi alabilecek. WhatsApp onaylı kurumsal hesap
üzerinden, kullanıcılar ihtiyaçlarına göre yapay zeka tabanlı chatbot
ile veya müşteri temsilcileriyle görüşebilecek. Yapı Kredi
müşterilerinin WhatsApp servisinden hızlı hizmet alabilmeleri için
08502220444 nolu hattı telefonlarına kaydetmeleri yeterli olacak.

Yapı Kredi WhatsApp servisinde mesajlar hep mavi tik

Yapı Kredi Genel Müdür Yardımcısı Yakup Doğan, bankanın müşteri
deneyimi, veri analizi ve altyapı ile süreçlerin dijitalleşmesi
üzerine şekillenen dijital stratejisi çerçevesinde hız ve kolaylık
odaklı, benzersiz bir bankacılık ekosistemi inşa ettiklerini belirtti.
Doğan, WhatsApp servisi hakkında şu değerlendirmede bulundu:
“Türkiye’nin dijital bankası Yapı Kredi olarak tüm
platformlarımızı ve altyapımızı dijital dönüşüme öncülük edecek
şekilde yeniliyoruz. Mobil bankacılık uygulamamız Yapı Kredi Mobil’i,
‘bankamızın uzaktan kumandası’ olarak konumlandırırken, en ileri
teknolojilerden faydalanarak mobil dünyanın tüm olanaklarını
kullanmayı amaçlıyoruz. Bu doğrultuda dijital dönüşüm stratejimizde
önemli bir yere sahip olan yapay zeka teknolojileri üzerine
çalışmalarımızı artırarak sürdürüyoruz.
Yapay zeka alanında attığımız adımlardan biri olarak Facebook
Messenger üzerinden müşterilerimizle iletişim kurduğumuz, Türkiye’nin
ilk banka chatbot’u Bankacı Bot uygulamamızı WhatsApp’a entegre ettik.
WhatsApp uygulama programlama arayüzlerini kullanarak bankamız
servisleri ile entegre bir servis geliştirdik. Tüm kanalların
birbiriyle iletişimde olduğu Yapı Kredi bankacılık dünyasında, detaylı
bilgiye ihtiyaç duyulan noktalarda WhatsApp üzerinden de onaylı
kurumsal hesabımızla müşterilerimizin yanında olacağız. Yapı Kredi
WhatsApp servisinde müşterilerimiz bankamız hizmetlerine bir mavi tik
uzaklıkta olacak. Yapı Kredi olarak yeni teknolojiler kullanarak
oluşturduğumuz ürün ve hizmetlerimizle sektörümüzün sınırlarını
genişletmeye, müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmaya devam
edeceğiz.”




Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey





'
12:439.803
Değişim :  0,84% |  81,33
Açılış :  9.754  
Önceki Kapanış :  9.722  
En Düşük
9.735
En Yüksek
9.809
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler12:43
MAGEN 23,10 153.202.214 % 10,00  
YGYO 7,50 5.319.540 % 9,97  
NATEN 60,70 163.591.752 % 9,96  
ULAS 34,66 18.436.723 % 9,96  
GOKNR 24,80 129.290.110 % 9,93  
12:43 Alış Satış %  
Dolar 32,4994 32,5069 % -0,10  
Euro 34,9371 34,9721 % 0,41  
Sterlin 40,5150 40,7180 % 0,55  
Frank 35,4676 35,6454 % 0,39  
Riyal 8,6278 8,6710 % 0,10  
12:43 Alış Satış %  
Gümüş ONS 27,34 27,37 % 0,66  
Platin 908,26 910,81 % 0,66  
Paladyum 1.000,28 1.006,15 % 0,66  
Brent Pet. 87,92 87,92 % 0,66  
Altın Ons 2.324,04 2.324,44 % 0,66