Bizim Toptan yılın ilk çeyreğinde müşteri sayısını yüzde 31 artırdı

30.04.2019 09:30



Bizim Toptan, 2019'un ilk üç ayında toplam müşteri sayısını
2018'in ilk üç ayına göre yüzde 31 artırdı. Bizim Toptan satış
gelirlerini 1 milyar TL'ye, brüt kârını 118,1 milyon TL'ye çıkardı.
Türkiye genelindeki 174 mağazasıyla Türkiye'nin en yaygın organize
toptancısı olan Bizim Toptan (BIZIM) 31 Mart 2019 tarihinde biten
döneme ait birinci çeyrek finansal sonuçlarını Kamuoyunu Aydınlatma
Platformu (KAP) açıkladı. Bizim Toptan'ın satış gelirleri 2019'un ilk
çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 31,8 artışla 1 milyar
TL'ye yükseldi.
Şirketin aynı dönemdeki brüt kârı 118,1 milyon TL oldu. Bizim
Toptan, bu yılın ilk çeyreğinde 58,3 milyon TL FAVÖK açıkladı. 2019
yılında yürürlüğe giren yeni kiralama standardı TFRS 16 (Türkiye
Finansal Raporlama Standardı 16) uygulaması hariç tutularak
bakıldığında FAVÖK tutarı güçlü artışını sürdürerek 44,1 milyon TL
oldu.
Sonuçlarla ilgili değerlendirmede bulunan Bizim Toptan Genel
Müdürü Hüseyin Balcı, "Bizim Toptan'ın güçlü sonuçları 2019 yılının
ilk çeyreğinde de devam etti. Gelişmiş CRM uygulamaları, sosyal medya
platformlarında teknoloji kullanarak sağladığımız yeni müşteri kazanma
ve kayıp önleme çalışmalarımız ve toplam müşteri sayısındaki güçlü
artış devam etti. Martech Awards'da kendi kategorilerinde birinci olan
bu uygulamalarımız sayesinde iyileşen müşteri sayı ve müşteri karması,
güçlü ve sürdürülebilir satışların temelini oluşturdu. Bizim Toptan,
çok kanallı satış politikası, yaygın mağaza ağı, geniş ürün portföyü,
toplam satışlar içindeki payını ve bilirliğini her geçen gün artıran
öz markalı yüksek kaliteli ürünleri, rekabetçi fiyatları ve kurumsal
yapısı ile pazardaki en güçlü oyunculardan biri. Hem tedarikçilerinin
hem de müşterilerinin çözüm ortağı olarak, önümüzdeki süreçte de
gücünü artırarak yoluna devam edecek" şeklinde konuştu.

SEÇ MARKET'LERLE GENELEKSEL KANALA DESTEK DEVAM ETTİ

En avantajlı fiyatlar ve kampanyalarla ticaretin her zaman yanında
olan Bizim Toptan, kazan-kazan ilkesine dayanan iş ortaklığı mal
tedarik modeli SEÇ Market ile geleneksel kanala desteğini sürdürdü.
Bizim Toptan'dan Seç Market'lere yapılan satışlar, 2019'un ilk
çeyreğinde bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 67 artışla 88
milyon TL'ye, Türkiye genelinde toplam SEÇ Market sayısı da 606'ya
ulaştı.
SEÇ Market iş ortakları, Bizim Toptan'ın markalı ve özgün markalı
ürünleri, avantajlı fiyatları ve promosyonları ve ödeme kolaylıkları
gibi pek çok hizmetinden yararlanabiliyor ve müşterilerinin de bu
avantajlardan yararlanmasını sağlıyor. Seç Marketler ayrıca ürün
tedarikinde rahatlık, standart kurumsal ödeme yöntemleri, bayi destek
sistemi, kurumsal dekorasyon, kampanya ilan ve indirim tasarımları,
bayiye özel satış temsilcisi, düzenli sevkiyat ve stok kontrolü, satış
danışmanlığı, Bizim Toptan'ın uzmanlığından faydalanma gibi avantajlar
da elde ediyor. Yaklaşık 5.000 çeşitten oluşan ürün portföyünden
kendi ürün gamlarını oluşturabiliyor, ortak bir sistemle stoklarını
anlık görüp siparişlerini otomatik öneri sistemiyle kolayca
verebiliyorlar.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




18:0589.644
Değişim :  1,80% |  1.584,25
Açılış :  89.279  
Önceki Kapanış :  88.059  
En Yüksek
90.269
En Düşük
88.642
BIST En Aktif Hisseler
MRGYO 0,77 8.248.634 % 10,00  
ETYAT 0,99 2.845.327 % 10,00  
BMELK 1,10 122.579 % 10,00  
GSDHO 1,21 50.267.537 % 10,00  
INTEM 7,26 2.530.819 % 10,00  
Alış Satış %  
Dolar 0,0000 0,0000 % 0,00  
Euro 0,0000 0,0000 % 0,00  
Sterlin 8,1900 8,2310 % 0,57  
Frank 6,8482 6,8895 % 0,26  
Riyal 1,7529 1,7617 % 0,46  
Alış Satış %  
Altın Ons 1.577 1.578 0,00  
Altın Gr. 335 336 -7,57  
Cumhuriyet 2.110 2.142 10,00  
Tam 2.102 2.156 14,92  
Yarım 1.016 1.043 7,22  
Çeyrek 510 521 3,61  
Gümüş.Ons 13,92 13,97 -0,03  
Gümüş Gr. 2,96 2,97 -0,01  
B. Petrol 25,94 25,94 -0,02