DUNYA SAATI`NI HER YIL DESTEKLEYEN SEKERBANK, KAMPANYAYA DAVET BILLBOARD UYGULAMASIYLA ODUL ALDI- BASIN ACIKLAMASI
13.11.2013 12:40
KONUYA ILISKIN OLARAK YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:
`SEKERBANK, MEDIACAT TARAFINDAN BU YIL SEKIZINCISI DUZENLENEN, PAZARLAMA
ILETISIMINDE YARATICI VE ETKILI MEDYA FIKRININ ONEMINI VURGULAMAK ICIN
YURUTULEN `MEDIACAT FELIS ODULLERI`NDE `YARATICILIK` DALINDA ACIK HAVA
REKLAMIYLA BIRINCI OLDU.
SEKERBANK, HER YIL DUNYANIN DORT BIR YANINDAN
MILYONLARCA INSANIN ISIKLARINI BIR SAATLIGINE KAPATARAK DESTEK VERDIGI,
ULKEMIZDE DE WWF-TURKIYE`NIN YURUTTUGU VE KURESEL ISINMAYA FARKLI BIR
YAKLASIMLA ILGI CEKMEYI AMACLAYAN `DUNYA SAATI` (EARTH HOUR)`NI DEGISIK BIR
BAKIS ACISIYLA ACIK HAVA REKLAMLARINDA DEGERLENDIRDI. `BIR DAKIKA KARANLIK
DOGAYI AYDINLATIR` SLOGANIYLA, `DUNYA SAATI` KONUSUNA DIKKAT CEKMEK VE
KAMUOYUNU KAMPANYAYA DAVET ETMEK ICIN YAPILAN ACIK HAVA REKLAM CALISMASI
SEKERBANK`A ODUL GETIRDI. CALISMA KAPSAMINDA AYRICA BILLBOARD UZERINDE YER ALAN
#SENDEDOGAYIAYDINLAT HASHTAG`I ILE TWITTER`DA YUZLERCE KISI `DUNYA SAATI`NI
PAYLASTI.
SEKERBANK`IN REKLAM AJANSI CONCEPT`IN HAZIRLADIGI ACIK HAVA
REKLAMINDA, FOSFORLU OZEL BIR MALZEME KULLANILDI. BOYLELIKLE 31 MART SAAT
20:30`DA HAVANIN KARARMASIYLA BERABER AYDINLANAN BILLBOARD UYGULAMASIYLA ENERJI
HARCANMADAN `DUNYA SAATI`NE DAHA FAZLA DIKKAT CEKILMIS OLDU.`
-MATRIKS-