IMI Konferansı Türk Telekom sponsorluğunda başladı

19.10.2016 16:27
IMI Konferansı Türk Telekom sponsorluğunda başladı


Türk Telekom, bu yıl "5 yıldızlı çağrı merkezi hizmetleri"
temasıyla 19 – 20 Ekim 2016 tarihleri arasında Haliç Kongre
Merkezi’nde düzenlenen IMI Konferansı’na sponsor oldu. Zirvenin açılış
konuşmasını yapan Türk Telekom Bireysel Müşteri Hizmetleri Genel Müdür
Yardımcısı Orçun Onat, “Tüm teknoloji ihtiyaçlarına tek noktadan
erişim imkânımızı, fark yaratan özgün çözümlerimizi, tüm kanallardaki
yüksek hizmet kalitemizi ve zengin içerik ile hızlı ve etkin iletişim
olanaklarımızı sonuna kadar kullanarak 5 yıldızlı müşteri hizmeti
veriyoruz” dedi. Onat, Anadolu şehirlerine yaptıkları yatırım ile
istihdam odaklı da çalıştıklarını belirtti. Konferans kapsamında
sektörün geleceğine de ışık tutuldu.
Türkiye’nin lider iletişim ve eğlence teknolojileri şirketi Türk
Telekom’un sponsorluğunda,"5 Yıldızlı Çağrı Merkezi Hizmetleri"
temasıyla gerçekleşen IMI Conferences, (Türkiye Çağrı Merkezi
Konferansı) 19 – 20 Ekim 2016 tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde
düzenleniyor. Yerli ve yabancı birçok sektör temsilcisinin katıldığı
etkinlik kapsamında, çağrı merkezi sektörünün güncel durumu masaya
yatırılıyor. 2005 yılından beri düzenlenen IMI Conferences, bin 500'e
yakın sektör temsilcisini aynı çatı altında bir araya getirerek,
Türkiye’nin “ilk ve tek” sektöre özel fuarı niteliğini taşıyor.

“5 yıldızlı müşteri hizmetlerinde başarılı olurken istihdam da
yarattık”

Konferans kapsamında 19 Ekim günü açılış konuşmasını yapan Türk
Telekom Bireysel Müşteri Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat,
“Konferansın bu yılki konusu 5 yıldızlı müşteri hizmetleri. Türk
Telekom olarak bu bizim odak noktamız. Gerçekleştirdiğimiz
entegrasyonla birlikte tüm teknoloji ihtiyaçlarına tek noktadan kolay
ulaşım, fark yaratan özgün çözümler, tüm kanallarda yüksek hizmet
kalitesi ve zengin içerik ile hızlı ve etkin iletişim olanaklarını
sonuna kadar kullanıp 5 yıldızlı müşteri hizmeti veriyoruz” dedi.
Yaptığı değerlendirmede entegre online hizmetlerle müşterilerinin
yüzde 93'ünün self servis kanallarını kullandığını kaydeden Orçun
Onat, “Türk Telekom Müşteri Hizmetleri olarak 23 ilde 34 lokasyonda
faaliyet göstererek aylık ortalama 7 milyon çağrı alıyoruz. Self
Servis kanallarımız ise ayda yaklaşık 90 milyon kez kullanılıyor. Yüz
yüze kanallarda da yine aylık ortalamada 1,2 milyon kontak kuruyoruz.
Müşteri hizmetlerimizdeki istihdamımızın yüzde 70'i, üç büyük il
dışında yer alıyor. Çağrı merkezlerimiz, Anadolu'daki iller için ciddi
birer istihdam kaynağı oluşturuyor. Ayrıca Türkiye genelinde 276
kurumsal ofisimiz, bin 200'ün üzerinde bayimiz ve toplam 7 bin 400
müşteri temsilcimiz bulunuyor. Türk Telekom müşteri hizmetleri olarak
bundan sonra da fark yaratan hizmetlerimiz ile sektörümüzde öncü
olmaya devam edeceğiz.” diye konuştu.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
18:059.693
Değişim :  1,77% |  168,87
Açılış :  9.431  
Önceki Kapanış :  9.525  
En Düşük
9.421
En Yüksek
9.715
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler18:05
TTKOM 39,16 1.459.788.250 % 10,00  
MAGEN 19,58 356.147.014 % 10,00  
ISBTR 524.947,50 13.073.793 % 10,00  
TKFEN 44,94 644.409.466 % 9,99  
SILVR 22,68 111.500.027 % 9,99  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 32,4915 32,5004 % 0,08  
Euro 34,5977 34,6901 % -0,12  
Sterlin 40,0387 40,2394 % -0,46  
Frank 35,5546 35,7328 % 0,28  
Riyal 8,6287 8,6720 % 0,06  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 28,65 28,71 % 0,66  
Platin 934,17 937,32 % 0,66  
Paladyum 1.030,19 1.034,38 % 0,66  
Brent Pet. 87,24 87,24 % 0,66  
Altın Ons 2.391,52 2.392,09 % 0,66