Sabancı Holding/Dinçer: 2018 yılı AvivaSA için başarılarla dolu geçti

27.03.2019 11:09
Sabancı Holding/Dinçer: 2018 yılı AvivaSA için başarılarla dolu geçti


Bireysel emeklilik sektörünün lideri Avivasa’nın 2019 Satış Vizyon
Toplantısı Sabancı Holding Sigorta Grup Başkanı ve AvivaSA Yönetim
Kurulu Başkanı Haluk Dinçer ile Avivasa CEO’su Fırat Kuruca’nın
evsahipliğinde Antalya’da düzenlendi. 2019 Satış Vizyon Toplantısı’nda
AvivaSA’nın CEO’su Fırat Kuruca, katılımcılara “Müşteriye Giden Yolda,
Güç Bizimle” şeklinde seslenerek, müşteri odaklılığın önemini bir kez
daha vurguladı.

Haluk Dinçer: “2018 yılı AvivaSA için başarılarla dolu geçti”

Toplantının açılış konuşmasını yapan Haluk Dinçer, “Sabancı
Holding olarak ülkemizin potansiyeline ve sigorta sektörünün
geleceğine olan inancımızla stratejik planlamamızı yapıyoruz.2018 yılı
AvivaSA için başarılarla dolu geçti. 2015 yılında elde ettiğimiz BES
fon büyüklüğü liderliğimizi, 2018 yılında da sürdürdük Otomatik
Katılımda ise 593 bin çalışan sayısıyla özel sektör kapsamında sektör
lideri olduk. AvivaSA olarak sektörde müşterisine en yakın,
müşterisini en iyi dinleyip anlayan ve ihtiyaçları doğrultusunda en
iyi ürün ve hizmeti veren şirket olmak hedefiyle başlattığımız dijital
dönüşümün en yeni ürünü AvivaSA Mobil’i hayata geçirdik. Tüm bu
başarılar için hepinizi tebrik ediyorum.” dedi.

Fırat Kuruca: “İşimiz insan”

AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca ise, tüm çalışanlarına teşekkür ederek
başladığı konuşmasını şöyle sürdürdü: “Yaşamın her alanında takip
edilmesi giderek zorlaşan bir değişim var.Teknolojinin liderlik ettiği
bu değişim yeni bir dünya yaratırken, ihtiyaçlar ve riskler de bu
değişimin en önemli parçalarından biri haline geliyor. Her sektörde
olduğu gibi sigorta sektöründe de başarı yeni dünyanın, yeni
nesillerin ihtiyaçlarını doğru okumaktan geçiyor. Yeni nesli ve bu
yeni dünyayı anlayamayan hiçbir kurumun artık ayakta kalma şansı yok.
Bu amaçla çıktığımız dijital dönüşüm yolculuğumuzu 2018 yılında büyük
ölçüde tamamladık. Şirket olarak en büyük önceliğimiz Müşteri
Odaklılık. Kültürel gelişimimizin merkezinde müşteri odaklılık var. 18
yaşından 90 yaşına kadar her insana dokunabileceğimiz ürünlerimiz var.
Hiç bir ürün ya da hizmet bu kadar uzun soluklu değil. Tam bu noktada,
“müşteri odaklılık” kavramı çok daha önem kazanıyor. Sektörümüzün
geleceğini, müşteri odaklı bakış açısı ve dijitalleşmenin birlikte
belirleyeceğine inanıyoruz. Müşterilerimizi en iyi şekilde tanıyarak
onların tercih ettiği kanallardan en hızlı ve kaliteli hizmeti sunmak
temel hedefimiz.İnsan kaynağımızı ve teknolojiyi en verimli şekilde
kullanarak, tüm süreçlerimizi müşteri odaklılık stratejimizle yeniden
düzenleyerek, sektörde müşterileri tarafından en çok tercih edilen
şirketi olmayı hedefliyoruz.”

Sektör liderliği devam ediyor

Sektör ve AvivaSA’yı da değerlendiren Kuruca, sözlerine şöyle
devam etti: “Geçen sene, global ve yerel konjonktürdeki tüm
dalgalanmalara rağmen, hem sektör, hem de AvivaSA olarak başarılı bir
yılı geride bıraktık. 2018 yılında AvivaSA olarak mevcut BES’te,
devlet katkısı dahil 16,9 milyar TL’lik fon büyüklüğü, yüzde 19.2
pazar payı ve 835 bin katılımcı sayısı ile 2015 yılında ulaştığımız,
fon büyüklüğündeki sektör liderliğimizi sürdürdük. Katılımcı sayısında
pazar payımız yüzde 12’ye ulaştı. Sektörümüz ise, mevcut BES’te, 2017
yılına göre yüzde 12,9’luk artışla 87,9 milyar TL’ye ve katılımcı
sayısında ise, 6,9 milyon kişiye ulaştı. Tıpta ve teknolojideki
gelişmeler sayesinde insan ömrü uzuyor, yaşam kalitesi artıyor. Şu an
Türkiye’de ortalama ömür 78 yıldır. İnsan ömrü uzadıkça ve yaşlandıkça
sigorta ve emeklilik ürünlerinin gerekliliği daha da ortaya çıkıyor.
Bireylerin, bireysel emeklilik sistemini sahiplenmesi ve tasarruf
bilincinin artırılması için çalışmalarımıza devam etmeliyiz.
Otomatik Katılımda ise 593 bin çalışan sayısıyla kamu hariç özel
sektör kapsamındaki katılımcı sayısı sektör liderliğimizi devam
ettirdik. Bu alanda, pazarda %15’lik paya ulaştık. Sektör ise, 2017’ye
göre yüzde 46 artışla kamu ve özel sektör toplam 5,2 milyon
katılımcıya ulaştı. Sadece özel sektör olarak baktığımızda ise 3,9
milyon kişiye ulaşıldı. 2017 yılında uygulamaya konan Otomatik
Katılımda, katılımcı sayısı bazında 15 yıllık BES katılımcı sayısının
yarısından fazlasına ulaşıldı. Bu çok önemli bir başarıdır. Bu tür
uygulamalar gelişmiş ülkelerde de var ve tüm ülkelerin “Emeklilik
Dönemi Tasarruf Açıklarının” kapatılmasına ciddi katkılar sunuyor.
Hayat branşında ise sektörün üzerinde bir büyüme gösterdik.2018
yılında, hayat ve ferdi kaza pirim üretimimiz %7,6’lık büyüme ile 565
milyon TL olarak gerçekleşti. Sektör ise %2,3’lük büyüme ile 7,4
milyar TL’lik prim üretti.”
Kuruca, 2019 hedeflerini ise şu şekilde açıkladı: “2019 zor ve
belirsizliklerle dolu bir yıl olacak. Ekonomik koşullardaki
belirsizliklerin bir süre daha devam edeceğini öngörüyoruz. Özellikle
Otomatik Katılımda önemli yeni düzenlemeler gelmesini bekliyoruz.
Sistemi daha da iyileştireceğine inandığımız bu düzenlemeleri AvivaSA
olarak desteklemeye devam edeceğiz.
2019 yılında da BES’te liderliğimize devam ettireceğiz. Otomatik
Katılım ile yakaladığımız ivmeyi avantaja çevireceğimize inancım tam.
Hayat sigortaları pazarındaki hedefimiz ise, başta geleceğin alanı
olarak gördüğümüz «serbest hayat» ürünleri olmak üzere pazar payımızı
artırmaktır.”

Toplantının konsepti: “Müşteriye Giden Yolda Güç Bizimle”

AvivaSA’nın, 2019 Vizyon Toplantısının konseptiyle ilgili de
değerlendirmelerde bulunan AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca, “Bu sene
konseptimizi “güç” kavramı üzerine kurguladık ve “Müşteriye Giden
Yolda Güç Bizimle” dedik. Güç, yaşam enerjisini temsil eder. Yaşam
demek, insan demektir. AvivaSA olarak önceliğimiz, tüm
çalışanlarımızdan aldığımız güç ile arkamızdaki Aviva ve Sabancı
Holding’in gücünü doğru ve etkin kullanarak müşterilerimize iyi bir
deneyim sunmaktır. AvivaSA çalışanları merkezine hep müşteriyi koyar.
Müşterisi ile empati kurarak ihtiyaçlarını belirler, onları iyi
hissettirir. Sektörde bizi farklı kılan bu güçlü özelliklerimizdir.”
şeklinde konuştu.

Bu sene bir ilk: Etkinliğe özel Instagram hesabı

Dijital ortama da taşınarak, katılımcılarla interaktif bir
iletişimin kurulduğu 2019 Satış Vizyon Toplantısı’nda bu yıl
geçtiğimiz senelerden farklı olarak etkinliğe özel bir Instagram
hesabı oluşturuldu. Katılımcılar, bu hesap üzerinden programı dakika
dakika takip edip, yarışmalara katılarak sürpriz ödüller kazandılar.
Etkinlik, katılımcıların doyasıya eğlendiği gala parti, Mirkelam canlı
performansının ardından DJ performansı ile sona erdi.



Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
15:239.598
Değişim :  -0,85% |  -81,98
Açılış :  9.645  
Önceki Kapanış :  9.680  
En Düşük
9.513
En Yüksek
9.650
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler15:21
UFUK 379,50 24.300.251 % 10,00  
UZERB 543,50 4.356.153 % 9,96  
AKENR 21,94 265.711.415 % 9,92  
SNICA 37,46 177.100.556 % 7,89  
MAGEN 17,98 411.767.718 % 7,66  
15:21 Alış Satış %  
Dolar 32,5022 32,5063 % 0,29  
Euro 34,6516 34,6594 % 0,48  
Sterlin 40,4256 40,6283 % 0,39  
Frank 35,5555 35,7338 % 0,15  
Riyal 8,6532 8,6966 % 0,31  
15:21 Alış Satış %  
Gümüş ONS 28,24 28,28 % 0,66  
Platin 964,47 965,84 % 0,66  
Paladyum 1.008,98 1.011,79 % 0,66  
Brent Pet. 89,63 89,63 % 0,66  
Altın Ons 2.373,61 2.374,04 % 0,66