TAV iştiraki BTA, uluslararası tecrübesiyle ve hijyen önlemleriyle yeni döneme hazır

11.06.2020 08:49
TAV iştiraki BTA, uluslararası tecrübesiyle ve hijyen önlemleriyle yeni döneme hazır


TAV iştiraki olan BTA, restoranlarında var olan yüksek hijyen
standartlarını korona virüs kapsamında daha da geliştirerek hem
çalışanlarının hem de misafirlerinin sağlığını her zamanki gibi
öncelikli olarak korumaya devam ediyor. İstanbul Havalimanı, Ankara
Esenboğa, Bodrum Milas, Alanya Gazipaşa, İzmir Adnan Menderes
Havalimanı’nda ve İDO’lardaki birimleriyle hizmet vermeye devam edecek
olan BTA, yüksek hijyen standartlarını devam ettiriyor. Ayrıca 10
ülkede operasyonu bulunan BTA, şimdiye kadar edindiği tecrübelerle
restoranlarını havayolu şirketlerinin uçuş kararları ve yer aldıkları
ülkelerin mevzuatlarına göre açıyor.

Menülere QR kodla ulaşılacak

BTA restoranlarında günlük olarak temizlik ve dezenfeksiyon
yapılırken masa, sandalye gibi sık dokunulan noktalar her misafirden
sonra dezenfekte edilecek. Masa ve sandalyelerin arası gerekli mesafe
kurallarına uygun olarak yeniden planlandı. Hijyen önlemleri nedeniyle
masada servisler artık hazır bulundurulmazken tuz, baharat ve soslar
artık misafirlere tek kullanımlık olarak sunulacak. Tabakta sunulan
yiyecekler masaya üzeri kapalı şekilde taşınacak. Menüler de geri
dönüştürülebilir ve tek kullanımlık hazırlanırken, dileyen misafirler
telefonlarından QR kod okutarak menü içeriğini görebilecek ve
siparişini verip ödemesini yapabilecek.

Her birim özelinde sosyal mesafeye uygun planlama yapıldı

BTA çalışanların sağlığı günlük olarak takip edilirken ürünler her
zamanki gibi hijyenik koşullarda ve sosyal mesafe kuralına uygun
olarak üretiliyor. Restoranların ve birimlerin girişinden itibaren
bilgi panosu ve dezenfektan noktası ile başlayıp, ürün seçme, servis
ve ödeme noktalarında da hijyen önlemleri alan BTA, tüm alanlarında ve
servis uygulamalarında Covid-19 tedbirlerine yönelik uygulamalar
hayata geçirdi. Yüz yüze teması azalttı, kasiyer ve misafir arasındaki
mesafeyi gözetebilmek için şeffaf separatörler ile teması engelledi,
birim içlerine sensörlü dezenfektanlar ekledi, servis personelini
koruyucu ekipmanla donattı, temassız ödeme seçeneklerini artırdı. Her
bir aşamada bilgilendirme ve yönlendirme uyarıları hazırladı. POS
cihazları, servis alanları gibi sık kullanılan noktaların temizlik
sıklığını artıran BTA, sipariş verme ve ödeme noktalarında oluşan
sıralar için sosyal mesafeye uygun olarak zeminde işaretleme yaptı.
Ayrıca tüm operasyonlarında sosyal mesafeye uyulması hususunda görsel
öğelerle bilgilendirme yapan BTA, restoranlarda akışın rahatlaması
için her birim özelinde sosyal mesafeye uygun akış planlaması yaptı.

Operasyonun her aşamasında önlem

Önlemlerin sadece restoranlarda değil, mal kabulden depoya,
mutfaklardan personel kullanımlı alanlara, ofislerden toplantı
alanlarına kadar tüm alanlarda alındığını vurgulayan BTA İcra Kurulu
Başkanı Sadettin Cesur, “Her zaman uyguladığımız ultra hijyen
standartları üzerinden aldığımız incelikli ve detaylı ekstra
önlemlerle yeni sürece hazırız. Hijyene ve insan sağlığına hakim bir
şirket olarak yenilikleri her zaman takip eden, titizlikle uygulayan,
sektörün hijyen konusunda başarılı bir oyuncusuyuz. Personelimizi ve
misafirlerimizi en üst seviyede koruyan bu ekstra önlemlerimizle
sektörümüzde öncü ve örnek olmaya devam edeceğiz. Gelecek bu yeni
dönemde tecrübelerimiz bizim en büyük şansımız ve yol ışığımız olacak,
daha da güçlenerek yolumuza devam edeceğimize inanıyorum. Gülen
yüzlerimizle hizmet vermeyi çok özledik. Şimdi her ne kadar
gülümsememiz maskelerimizin altında kalacak olsa da tatlı bir
sürprizle ve aynı sıcaklıkla misafirlerimizi heyecanla bekliyoruz”
dedi.

“Restoranlarımızı kademeli olarak açacağız”

Açılan ve açılacak olan operasyonlarıyla ilgili bilgi veren Cesur,
“Yurtdışında Riga ve Zagreb’de bir aydır hizmet veriyoruz. Türkiye’de
seyahat kısıtlarının kalkmasıyla 1 Haziran’dan itibaren
restoranlarımızı kademeli olarak açmaya başladık. Faaliyete dönerken
şimdiye kadar edindiğimiz tüm tecrübemizi, deneyimimizi kullanarak
bütün önlemleri yasal gereklerin de ötesinde aldık. Misafirlerimizin
kendilerini güvende hissederek lezzetlerimizin tadını keyifle
çıkarmasını istiyor ve amaçlıyoruz. İlk aşamada açtığımız İDO, İzmir,
Ankara havalimanlarımızdaki noktalarımızda misafirlerimize sorunsuz
şekilde hizmet verdik. İstanbul Havalimanı’nda da dış hat uçuşlarının
başlamasıyla kademeli olarak restoranlarımızı açacağız. Mart ayında
seyahat yasaklarının başlamasıyla 11 ülkenin tamamında
operasyonlarımız durmuştu. Yeni bir artış olmazsa, Eylül ayından
itibaren tüm dünyada operasyonlarımızı eksiksiz bir şekilde açmış
olacağımıza inanıyoruz” dedi.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
10:189.478
Değişim :  -0,49% |  -46,74
Açılış :  9.431  
Önceki Kapanış :  9.525  
En Düşük
9.421
En Yüksek
9.487
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler10:16
KARSN 11,02 110.474.426 % 9,98  
EDIP 19,65 10.998.832 % 9,96  
YGYO 5,64 29.380.152 % 9,94  
CONSE 6,87 109.521.937 % 9,92  
UZERB 720,00 17.708.400 % 9,59  
10:16 Alış Satış %  
Dolar 32,5973 32,6029 % 0,39  
Euro 34,7995 34,8128 % 0,23  
Sterlin 40,2294 40,4310 % 0,01  
Frank 35,6309 35,8095 % 0,50  
Riyal 8,6269 8,6701 % 0,04  
10:16 Alış Satış %  
Gümüş ONS 28,49 28,52 % 0,66  
Platin 946,00 947,88 % 0,66  
Paladyum 1.027,10 1.030,65 % 0,66  
Brent Pet. 88,02 88,02 % 0,66  
Altın Ons 2.389,46 2.389,89 % 0,66