Türk Telekom, sosyal medyada yer alan iddialara yanıt verdi

24.08.2020 06:16
Türk Telekom, sosyal medyada yer alan iddialara yanıt verdi


Sosyal medyada dolaşan iddiaya ilişkin Türk Telekom’dan açıklama
geldi.
Türk Telekom, sosyal medyada yer alan iddialara ilişkin açıklama
yaptı. İddiaya göre Türk Telekom aboneliğini iptal etmek isteyen bir
kadın Türk Telekom şubelerine gitti ancak okuma yazması olmayan ve
Türkçe'yi tam olarak konuşamadığı söylenen kadının isteği geri
çevrildi. Şirketten yapılan açıklamada bu durum yalanlandı.
Açıklamada şu ifadelere yer verildi: “Halkımızı ve paydaşlarımızı
bilgilendirme sorumluluğumuz çerçevesinde, 22 Ağustos 2020 Cumartesi
gecesi sosyal medya platformunda bir kullanıcının şikâyeti üzerine
gündeme getirilen iddialara dair açıklama yapma gereği doğmuştur.
Söz konusu iddialar bizi derinden üzmüştür. 180 yıldır Türkiye’nin
81 ilinde din, dil, ırk ayrımcılığı yapmadan hizmet veren Türk
Telekom, çalışmalarını büyük bir hassasiyetle, herhangi bir
ayrımcılığa yer vermeden sektörel yasal düzenlemeler doğrultusunda
sürdürmekte kararlıdır.
Yaşanan hadisede kullanıcımızın saat 22:11’de sosyal medyada
paylaştığı şikâyetine sosyal medya müşteri destek ekiplerimiz 22:52’de
yanıt vermiş, kendisinden iletişim bilgilerini istemiş, bilgilerin
gece saatlerinde ulaşması nedeniyle, 23 Ağustos Pazar sabahında
kendisiyle irtibat kurulmuştur.
Bahse konu şikâyetle ilgili ivedilikle yapılan araştırmalarla,
gündeme taşınan iddiaların gerçek dışı olduğu ve hiçbir vatandaşımızı
rencide edecek bir yaklaşımın yaşanmadığı tespit edilmiştir.
Yapılan incelemede, annesi adına işlem yapmak isteyen müşterimize,
yasal düzenlemeler nedeniyle hat açma ve kapama işlemlerinin, diğer
telekomünikasyon operatörlerinde olduğu gibi, ıslak imza ile bayiden
ve hat sahibi tarafından yapılması zorunluluğunun ifade edildiği
görülmüştür. Bu yönlendirmenin yapılmasına rağmen müşterimiz sürecin
telefonda çözümlenmesini talep etmiştir. Kişisel verilerin güvenliği
gereğince, müşterimize, annesine ait hatla ilgili talepte bulunmasının
da yine yasal prosedürün dışında olduğu aktarılmış, müşterimizin
annesi ile birlikte en yakın bayiye gitmesi konusunda da yardımcı
yönlendirme yapılmıştır.
Ayrıca ekiplerimiz, esas müşterimiz olan şikâyet sahibinin annesi
ile hat kapatma işlemlerini başlatmak üzere temasa geçmişlerdir.
34 bin kişilik personeli olan Türk Telekom, müşteri şikâyeti
operasyonlarını 10 bine yakın çalışanı ile sürdürmekte, Türkiye’nin 26
ilinde 38 lokasyonda çağrı merkezlerinde her dil, din ve ırktan çok
dilli çalışanı ile bu süreçleri hiçbir ayrımcılığa yer vermeden, kanun
yapıcıların belirlediği düzenlemeler çerçevesinde yürütmektedir.
Türk Telekom ekiplerinin ve halkımızın bu konuda tahrike
kapılmamaları ve itidal içinde hareket etmeleri önemle rica olunur.”

İHA




'
18:059.722
Değişim :  0,80% |  77,07
Açılış :  9.716  
Önceki Kapanış :  9.645  
En Düşük
9.668
En Yüksek
9.767
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler18:05
BURCE 258,50 246.416.292 % 10,00  
EDIP 23,76 11.400.951 % 10,00  
VAKBN 18,59 2.543.228.297 % 10,00  
SNKRN 40,26 4.901.205 % 10,00  
KENT 1.408,00 21.540.992 % 10,00  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 32,5478 32,5544 % 0,02  
Euro 34,8190 34,8332 % -0,09  
Sterlin 40,2059 40,4075 % -0,25  
Frank 35,3767 35,5540 % -0,37  
Riyal 8,6193 8,6625 % -0,15  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 27,31 27,35 % 0,66  
Platin 905,30 907,30 % 0,66  
Paladyum 1.009,23 1.012,88 % 0,66  
Brent Pet. 87,82 87,82 % 0,66  
Altın Ons 2.331,86 2.332,18 % 0,66