Türk Telekom'un çağrı merkezi AssisTT'e ‘En İyi Müşteri Hizmetleri’ dalında ödül verildi

28.06.2019 13:09
Türk Telekom'un çağrı merkezi AssisTT'e ‘En İyi Müşteri Hizmetleri’ dalında ödül verildi


AssisTT, çağrı merkezi sektörü endüstrisinin en prestijli ödül
organizasyonlarından Contact Center World Awards’ın (Çağrı Merkezi
Dünyası Ödülleri) EMEA finallerinde iki dalda büyük ödül kazandı.
Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölgesindeki 70 ülkeden 100’ü aşkın çağrı
merkezi şirketinin katıldığı EMEA finallerinde 'en iyi müşteri
hizmetleri' dalında birinci, 'en iyi çağrı merkezi' dalında ikinci
olan AssisTT, çağrı merkezi sektörünün şampiyonlar ligi niteliğindeki
küresel finallerinde de Türkiye’yi temsil edecek.
Türk Telekom’un çağrı merkezi şirketi AssisTT, çağrı merkezi
sektörünün en geniş katılımlı ve prestijli ödüllerinin sahiplerini
bulduğu Contact Center World Awards (Çağrı Merkezi Dünyası Ödülleri)
organizasyonundan ödüllerle döndü. AssisTT, Contact Center World
Awards EMEA’nın, Avusturya’nın başkenti Viyana’da 24-27 Haziran 2019
tarihleri arasında gerçekleştirilen finallerinde yarıştı.
Jüri değerlendirmesinde 'en iyi müşteri hizmetleri' dalında
birinciliğe, 'en iyi çağrı merkezi' dalında da ikinciliğe layık
görülen AssisTT, ödüllerini Viyana’da düzenlenen gala etkinliğinde
aldı. 10 yıldır Türk Hava Yolları’nın müşteri hizmetleri
operasyonlarını yürüten AssisTT, burada imza attığı başarılı
çalışmalarla 'en iyi müşteri hizmetleri' kategorisinde altın ödülün
sahibi oldu.
70 ülkeden 100’ün üzerinde şirketin yarıştığı finallerde iki büyük
ödülü Türkiye’ye kazandıran AssisTT, birinci olduğu 'en iyi müşteri
hizmetleri' kategorisinde yarışmanın küresel finallerine katılmaya hak
kazandı.
Kazanılan ödüllere ilişkin bir açıklama yapan AssisTT Genel Müdürü
Cemil Yıldırım, "Türk Telekom iştiraki AssisTT olarak en kaliteli
çağrı merkezi hizmetini, 365 gün 24 saat kesintisiz hizmet esası ile
sağlıyoruz. Sürekli geliştirdiğimiz güçlü teknolojik altyapımız ve
etkin insan kaynakları yönetimimizle, çağrı merkezi sektöründe
standartları daha da yükseltiyoruz. 'En iyi çağrı merkezi
kategorisinde ülkemizde yıllardır sürdürdüğümüz istikrarlı büyümeyi ve
öncülüğümüzü, 'en iyi müşteri hizmetleri' kategorisinde ise THY’nin
müşteri hizmetlerinde onlara 10 yıldır verdiğimiz nitelikli desteği
anlattık. Katıldığımız her iki dalda aldığımız bu ödüller, AssisTT’in
sadece yurt çapında değil uluslararası alanda da sektör standartlarını
yükselten, lider oyuncu olduğunu ortaya koyuyor. Bizlere büyük
mutluluk ve kıvanç veren bu ödülleri ülkemize kazandırmamızda emeği
geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum".

14’üncü kez düzenlendi

Düzenlenen törenle sahiplerini bulan Contact Center World EMEA
Ödülleri bu yıl 14’üncü kez gerçekleştirildi. İki aşamada
gerçekleştirilen Contact Center World Awards’da önce Kuzey ve Güney
Amerika, Asya Pasifik ve EMEA (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) olmak üzere
üç bölgede yüzlerce çağrı merkezi şirketi arasında en iyileri
belirlemek üzere seçmeler yapılıyor. Bölge finallerinde birinci olan
şirketler ve profesyoneller, sonraki aşamada dünya finallerinde
yarışmaya hak kazanıyor. Contact Center World Awards, çağrı merkezi
sektörünün küresel çaptaki en prestijli ödül organizasyonlarından
olarak değerlendiriliyor.

IHA




'
13:179.467
Değişim :  -0,60% |  -57,22
Açılış :  9.431  
Önceki Kapanış :  9.525  
En Düşük
9.421
En Yüksek
9.488
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler13:17
CONSE 6,87 342.566.669 % 9,92  
MOBTL 6,78 153.582.699 % 8,31  
SNICA 44,92 362.662.326 % 7,46  
KONKA 52,70 50.201.212 % 7,29  
DERHL 10,50 18.002.417 % 6,71  
13:17 Alış Satış %  
Dolar 32,5962 32,6023 % 0,39  
Euro 34,8176 34,8321 % 0,29  
Sterlin 40,3138 40,5159 % 0,22  
Frank 35,6422 35,8209 % 0,53  
Riyal 8,6415 8,6848 % 0,21  
13:17 Alış Satış %  
Gümüş ONS 28,24 28,27 % 0,66  
Platin 933,75 935,77 % 0,66  
Paladyum 1.007,04 1.009,98 % 0,66  
Brent Pet. 86,73 86,73 % 0,66  
Altın Ons 2.381,35 2.381,76 % 0,66