VakıfBank, görüntülü çağrı merkezinde işaret dili hizmeti sunuyor
23.03.2021 14:19
Dijitalleşmedeki gücünü engelleri kaldırmak için kullanan
VakıfBank, işitme engelli müşterileri için görüntülü çağrı merkezinde
işaret diliyle hizmet dönemini başlattı.
Her kesimin her zaman yanında olma vaadini dijitalleşme
yatırımlarıyla daha da güçlendiren VakıfBank, işitme engelliler için
bankacılık işlemlerini kolaylaştıracak bir hizmeti hayata geçirdi. Bu
kapsamda, engel bilgisi bankada kayıtlı VakıfBank müşterileri
görüntülü çağrı merkezine bağlanarak işaret dili ile hizmet
alabiliyor. Engel bilgisi bankada kayıtlı olmayan VakıfBank
müşterileri ise şubeye gitmeden ‘Canlı Destek’ uygulaması üzerinden
tanımlamalarını yapabilecek.
Yeni uygulama ile işitme engellilerin günlük para transferi limiti
artırma, hesap işlem türü güncelleme gibi işlemler için şubeye gitme
zorunluluğu ortadan kalkıyor. Mobil bankacılığa giriş yapan
VakıfBanklılar, bu işlemlerle ilgili menü ya da sesli asistan ViBi
aracılığıyla hizmetten yararlanabiliyor.
VakıfBank Dijital Bankacılık, Müşteri Deneyimi ve Kurumsal
İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ferkan Merdan, konuya
ilişkin değerlendirmesinde, “Dijitalleşme konusunda ilklere imza atan
VakıfBank’ta bu dönüşümü her zaman her kesimin yanında olma çabamızla
bir bütün olarak görüyoruz. İşitme engelli müşterilerimiz için hayata
geçirdiğimiz bu uygulama, kapsamlı engelsiz bankacılık yaklaşımımızın
adımlarından yalnızca biri. Çalışanlarımıza kapsamlı işaret dili
eğitimleri veriyor, şubelerimizden ATM’lerimize, dijital bankacılıktan
POS cihazlarımıza müşterilerimize temas ettiğimiz her noktada
engellilerin ihtiyaçlarını karşılayacak çözümler geliştirmek için
çalışıyoruz. Bu süreçteki en önemli yardımcımız ise güçlü dijital
altyapımız” dedi.
Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey