Vestel Çağrı Merkezi, pek çok kritik konuda AB standartlarında hizmet verdiğini belgelendirdi

25.05.2018 09:37
Vestel Çağrı Merkezi, pek çok kritik konuda AB standartlarında hizmet verdiğini belgelendirdi


Bir dizi zorlu denetimden başarıyla geçen Vestel Çağrı Merkezi,
ulaşılabilirlik, müşteri ve çalışan memnuniyeti, kalite, veri yönetimi
gibi pek çok kritik konuda AB standartlarında hizmet verdiğini
belgelendirdi.
Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD) ve Vestel, 23 Mayıs 2018 tarihinde
gerçekleştirilen sertifika töreni ile Vestel Çağrı Merkezi’nin ‘EN
15838:2009 Müşteri İlişkileri Yönetim Sistemi Belgesi’ni aldığını
duyurdu. ÇMD tarafından verilen bu sertifika ile Vestel, Avrupa
Birliği standartlarında hizmet sunduğunu belgeledi. ÇMD Yönetim Kurulu
Başkanı Metin Tarakçı, düzenlenen törende, Vestel Müşteri Hizmetleri
Genel Müdürü A.Tarkan Tekcan’a ‘EN 15838:2009 Müşteri İlişkileri
Yönetim Sistemi Belgesi’ sertifikasını takdim etti.
EN 15838 bir AB standardı olarak yapılan işin ulaşılabilirlik, iş
akışı ve süreçler, kalite, veri yönetimi, raporlama, müşteri
memnuniyeti ve çalışan memnuniyeti gibi birçok açıdan asgari
şartlarını belirliyor ve düzenliyor. Bu kapsamda, Vestel Çağrı
Merkezi, pek çok iş sürecini kapsayan bir dizi zorlu denetimden
başarıyla geçti. 2014 Ocak ayında inhouse olarak Vestel City’de
yeniden yapılandırılan Vestel Çağrı merkezi, böylece sunduğu hizmet
kalitesini tescillemiş oldu.

“Mükemmellik yolculuğumuzda yeni bir köşe taşı”

EN15838 standardıyla mükemmellik yolculuklarında önemli bir adım
attıklarını dile getiren Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü
A.Tarkan Tekcan “Çağrı Merkezimiz, kurulduğu günden bu yana yenilikçi
adımlar atıyor, müşterilerimize iz bırakan deneyimler yaşatmak
hedefiyle faaliyet gösteriyor. Hiçbir kalıba sığmayan, odağında
müşteri olan, samimi, erişilebilir, güvenilir ve son derece empatik
bir çağrı merkezine sahibiz. Teknolojiyi de müşteri deneyiminde fark
yaratmak için kullanmaktayız.Bunlarla birlikte, kalite yönetim
sistemlerini çok önemsiyoruz. EN15838 çağrı merkezi operasyonlarımızın
kalite standardizasyonu için faydalı bir rehber oldu. Aynı zamanda,
Vestel Müşteri Hizmetleri olarak 2018 yılını ‘mükemmellik’ yılı ilan
ettik. Mükemmellik adına çıktığımız kalite yolculuğumuzda EN15838
standardını almak bu anlamda bizim için çok kıymetli. Bu süreçte,
Vestel Müşteri Hizmetleri olarak yeniden yapılandırmaya gittiğimiz
günden bu yana olduğu gibi ÇMD ile omuz omuza çalıştık. Ön denetim ve
denetim sürecinde ÇMD ile çalışmak bize hız ve esneklik kazandırdı.
ÇMD’nin sektörün standartlarını yükseltme çabasını ve bu doğrultuda
yürütülen tüm çalışmaları takdir ediyoruz” şeklinde konuştu.

“Sektörün olmazsa olmaz sertifikalarından biri”

Sektöre mensup şirketlerin bu gibi hizmet kalite sertifikası
almalarıyla sektördeki genel hizmet kalitesinin her geçen gün
iyileştiğine dikkat çeken Çağrı Merkezleri Derneği Yönetim Kurulu
Başkanı Metin Tarakçı ise, yönettikleri başarılı süreçlerle bu
sertifikayı alan Vestel Müşteri Hizmetleri ekibini tebrik ederek
sertifikalarını takdim ederken şunları söyledi
“Hızlı bir gelişim gösteren sektörün sağlıklı bir şekilde
büyüyebilmesi için hizmet kalitelerinin belgelendirilmesi konusundaki
çalışmalarımız büyük önem taşıyor. Çağrı merkezleri için özel
hazırlanmış bir içeriğe sahip olan bu sertifikasyon ile sektörümüzde
sunulan hizmetlerde standardizasyon sağlanırken, sertifikaya sahip
olan firmalar da süreçlerinin etkinliğini artırıyor ve rekabet
anlamında önemli avantajlar elde ediyor. Çalışan memnuniyeti konusunda
da gereklilikler içeren bu standart sayesinde iyileşen süreçlerle
vatandaşlarımız da daha iyi, güvenli, pratik ve hızlı bir hizmet
seviyesine kavuşmuş oluyor. Çağrı Merkezleri Derneği olarak Türkiye’yi
temsilen üyesi olduğumuz ECCCO da (European Confederation Of Contact
Centre Organisations) bu belgeyi tüm Avrupa’da yaygınlaştırmak için
çalışmalar yürütüyor. Benzer bir süreci, Türkiye’de de biz
gerçekleştirmekteyiz. Önümüzdeki dönemde bu sertifikaya sahip
kurumların sayısının hızla artacağını öngörüyoruz ve Çağrı Merkezleri
Derneği olarak bu yöndeki çalışmalarımıza hızla devam etmeyi
hedefliyoruz.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
18:059.693
Değişim :  1,77% |  168,87
Açılış :  9.431  
Önceki Kapanış :  9.525  
En Düşük
9.421
En Yüksek
9.715
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler18:05
TTKOM 39,16 1.459.788.250 % 10,00  
MAGEN 19,58 356.147.014 % 10,00  
ISBTR 524.947,50 13.073.793 % 10,00  
TKFEN 44,94 644.409.466 % 9,99  
SILVR 22,68 111.500.027 % 9,99  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 32,5790 32,5975 % 0,38  
Euro 34,7842 34,8346 % 0,30  
Sterlin 40,0435 40,2443 % -0,45  
Frank 35,5663 35,7446 % 0,31  
Riyal 8,6281 8,6714 % 0,06  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 28,68 28,72 % 0,66  
Platin 932,72 933,72 % 0,66  
Paladyum 1.015,01 1.020,51 % 0,66  
Brent Pet. 87,52 87,52 % 0,66  
Altın Ons 2.393,84 2.394,18 % 0,66