Vestel Ulusal Kalite Hareketi'ne katıldı
17.11.2017 10:47
Vestel Müşteri Hizmetleri, KalDer Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet
Bildirgesi’ne imza attı. EFQM Mükemmellik Model’ini kurulduğu günden
bu yana bir yönetim modeli olarak benimseyen Vestel Müşteri
Hizmetleri, kalite yolculuğunda bir adım daha atmış oldu.
Vestel Müşteri Hizmetleri, Türkiye Kalite Derneği’nin (KalDer)
başlattığı ve kurumlarda mükemmellik kavramının benimsenmesini
hedefleyen ‘Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesi’ni imzaladı.
Vestel City’de düzenlenen imza törenine KalDer İzmir Yönetim Kurulu
Başkanı Muhsin Çömden ile Vestel Ticaret A.Ş Müşteri Hizmetleri Genel
Müdürü Dr. A. Tarkan Tekcan’ın yanı sıra Vestel Müşteri Hizmetleri
Yöneticileri ve KalDer İzmir Yönetim Kurulu üyeleri katıldı.
EFQM (Avrupa Kalite Yönetim Vakfı) Mükemmellik Modeli,
kuruluşlarda müşteri, çalışan, toplum, tedarikçiler ve hissedarlar da
dahil tüm paydaşlarının beklentilerini karşılayan, üst düzeyde
performans göstermesini ve sürdürülebilir bir başarıyı elde etmesini
hedefler. Modeli uygulamaya koyan Vestel Müşteri Hizmetleri,
imzaladığı ‘Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesi ile
mükemmelliğin temel kavramlarını benimseme ve yaşama geçirme konusunda
kararlılıkla ilerlemeyi taahhüt ediyor ve bu kapsamda Türkiye çapında
farkındalık yaratmayı amaçlıyor.
Yenilenen yapısıyla Vestel Müşteri Hizmetleri, müşterilerine en
iyi Vestel deneyimini yaşatmak adına sektörde pek çok projeyi hayata
geçiriyor. Ulusal ve uluslararası ödüllerinin yanı sıra son 3 yıldır
müşterilerinden en çok teşekkür alan marka olan Vestel, ISO 9001
Kalite Yönetim Sistemi, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi
ve sektörde ilk olarak TSE tarafından verilen Müşteri Dostu
Marka&Müşteri Dostu Kuruluş belgelerini de bulunduruyor.
Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey