BANVIT, SUPERBRANDS TURKIYE TARAFINDAN 3. KEZ TURKIYE’NIN SUPER MARKALARI ODULUNE LÂYIK GORULDU- BASIN ACIKLAMASI
21.09.2015 06:59
KURULUSTAN KONUYA ILISKIN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:
DUNYA CAPINDA 88 ULKEDE DUZENLENEN SUPERBRANDS 2014 ODULLERI SAHIPLERINI BULDU. BANVIT, SUPERBRANDS TURKIYE TARAFINDAN 3. KEZ TURKIYE’NIN SUPER MARKALARI ODULUNE LÂYIK GORULDU.
DUNYA’DA 88 ULKEDE DUZENLENEN VE IKI YILDA BIR TURKIYE’NIN DE EV SAHIPLIGI YAPTIGI SUPERBRANDS, 2014 YILI SUPERLERINI ODULLENDIRDI. ULKEMIZDE BU YIL 5.’SI DUZENLENEN ORGANIZASYONUN GALA GECESI, ISTANBUL GRANT HYATT HOTEL’DE GERCEKLESTIRILDI. GECEDE DUZENLENEN ODUL TORENINDE, BANVIT UCUNCU KEZ TURKIYE’NIN SUPER MARKALARI ODULUNE LÂYIK GORULDU.
ODUL TORENINDE SAHNE ALAN ALI POYRAZOGLU, SUNUMU VE MARKA OLMANIN ONEMINI VURGULADIGI KONUSMASI ILE GECEYE RENK KATTI. 2014’UN SUPER MARKALARINDAN BANVIT’IN ODULUNU BANVIT A.S. MEDYA ILISKILERI YONETICISI FATIH GOCEN ALDI.
ARASTIRMA SIRKETI NIELSEN’IN OLCUMLERI DE DIKKATE ALINARAK SECICI KURUL TARAFINDAN BELIRLENEN MARKADAN BIRI OLAN BANVIT, MARKA DEGERINI 3’UNCU KEZ SIRALAMAYA GIREREK DAHA DA GUCLENDIRMIS OLDU. BANVIT BU SONUCA; TEKNOLOJISI, YATIRIMLARI, IS GUCU KALITESI, YARATICILIGI, MARKALASMAYA YAPTIGI YATIRIMLAR, MARKA DEVAMLILIGI, SOSYAL SORUMLULUK PROJELERINE KATKISI, CEVRE DUYARLILIGI, ETIK DEGERLERE UYMASI VE VERGI SIRALAMASINDAKI YERI GIBI KRITERLERI DEGERLENDIRILEREK ULASTI. DUZENLENEN GECEDE FARKLI SEKTORLERDEN 43 MARKA ODULLENDIRILDI.