BASIN BÜLTENİ-Aksigorta’nın ADA’sı Çağrı Merkezinde, sesli destek vermeye başladı
07.09.2020 13:15
Sigorta sektörüne yapay zekâ teknolojisini kazandıran Aksigorta,
ADA’yı (Aksigorta Dijital Asistanı) geliştirmeye devam ediyor. Artık
çağrı merkezinde sesli destek vermeye başlayan ADA ile Aksigorta
müşterileri, hasar dosyaları hakkında son durumları ADA’dan
öğrenebilecekler.
Dijitalleşme stratejileri doğrultusunda Nisan 2018’de sigorta
sektörünün ilk yapay zekâ uygulaması ADA’yı (Aksigorta Dijital
Asistanı) hayata geçiren Sabancı Holding iştiraki Aksigorta, dijital
dönüşüme olan yatırımlarını sürdürüyor. ADA ile 2 yılda 3 milyon
başarılı işlem gerçekleştirirken aynı zamanda müşteri deneyimini
dijitalleştiren Aksigorta, şimdi de ADA’nın çağrı merkezinde sesli
destek vermesini sağladı.
Sesli destek hizmetinin başlamasıyla birlikte artık Aksigorta
müşterileri, 444 27 27 numaralı çağrı merkezini aradıklarında değişen
dosya durumları, ödeme tarihi, ödeme tutarı gibi hasar dosyaları
hakkında son durumu 7 gün 24 saat boyunca ADA’dan öğrenebilecekler.
Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey