BASIN BÜLTENİ-Doğuş Otomotiv, Değer ve İlgi Merkezi için Call Center Hotel'i seçti

07.08.2017 13:15

Müşteri beklentilerinin farklılaşması, dijitalleşmenin artması ve
teknolojik yenilikler ile birlikte artık hayatımızın yeni standartları
bulunmakta. Kurumlar ise artık müşterilerinin ihtiyaç duydukları
anlarda alabileceği her türlü hizmeti, tek noktadan vermeyi amaçlıyor.
Müşterilerine beklentinin üzerinde yaratıcı hizmetler sunmayı kendine
misyon edinen Doğuş Otomotiv, çağın getirdiği en yeni teknolojik
çözümleri bünyesine entegre ederek müşteri hizmetleri kalitesini
arttırmaya devam ediyor. Bu doğrultuda, müşteri hizmetleri yönetimi,
çağrı merkezi yönetimi, kalite standartları yönetimi gibi konularda
yatırımlarını hızlandıran firma, dijital hizmetler ile müşterilerinin
yaşamlarını kolaylaştırmayı hedefliyor.
Hizmet sunduğu müşterileri daha iyi tanımak, bunun sonucunda
onlara iyi hizmet verebilmek için iş süreçleri dış kaynak yönetimi
hizmetleri kapsamında CCH ile gerçekleştirdiği iş birliğiyle Doğuş
Otomotiv, dijital dönüşüme katkı sağlayacak yeni yaklaşımlar
geliştirerek müşteri deneyimini en üst noktaya taşıyor. Doğuş Otomotiv
bünyesinde müşterilerin deneyimlerini zenginleştirmek amacıyla 2014
yılında kurulan Değer ve İlgi Merkezi (DİM) bünyesindeki yaklaşık 100
kişilik ekip, markanın ilgi yönetimi, yol yardımı, anket uygulamaları,
randevu, ikinci el hattı ve proje bazlı çeşitli çalışmalarını
gerçekleştiriyor.

“Dijital müşteri deneyiminde iş ortağımız olarak seçtik”

Tüm alanlarda verimlilik hedefiyle çalıştıklarını belirten Doğuş
Otomotiv Dijital Dönüşüm ve Kurumsal İletişim Direktörü Koray
Bebekoğlu “Çağrı merkezi operasyonumuzu kendi kurum bünyemize almaya
karar verdikten sonra hem teknik altyapı, hem de uygun lokasyon için
araştırmalara başladık. Call Center Hotel’i de bu araştırmalar
sırasında öğrendik. Referans çalışmalarımız da olumlu sonuçlanınca
kendileri ile irtibata geçtik.
Ardından şimdi bulunduğumuz mekanda yeni çağrı merkezimizin
kurulum çalışmalarına başladık. Özellikle çağrı merkezi çözümleri ile
birlikte butik projelerimizde ürettikleri yazılım çalışmaları bizim
ihtiyaçlarımızı karşılıyor. Lokasyonun çok merkezi bir yerde olması da
7/24 çalışan bir yapı için özellikle İstanbul şartlarında CCH’ı cazip
bir hale getiriyor.
Call Center Hotel’in çağrı merkezi sektöründe verdiği hizmetler ve
sağladığı altyapı ile başarılı sonuçlar ürettiğine dikkat çeken Koray
Bebekoğlu, sözlerini şu şekilde devam etti:
“Doğuş Otomotiv olarak DİM’i hayata geçirdiğimiz ilk günden bu
yana, her sektörde olduğu gibi müşteri ilişkileri ve çağrı merkezinde
de her geçen gün artan dijital dönüşümü iş süreçlerimize entegre
etmeyi amaçladık. Bu konuda hem teknolojik yenilikleri takip ediyoruz,
hem de bizzat bu sektördeki dijital dönüşüme katkı sağlayacak yeni
teknolojiler, yaklaşımlar geliştiriyoruz. Gerek santral sistemi
(Interaction Client), gerek bina alt yapısı (güvenlik, temizlik,
otopark, sağlık, kafeterya), tekniği ve gerekse bazı butik projeler ve
işlemlerde Call Center Hotel aracılığı ile şu ana kadar olukça
başarılı işler çıkardık.
Tüm bu işlemlerde bizim gibi dinamik bir yapı için, eksiksiz ve
sorunsuz ilerleyebilmek oldukça önemli bir unsur, Ortaya çıkarılan iş
sonuçlarından da oldukça memnunuz. Karşılıklı fayda sağladığımız bir
birliktelik kurmuş bulunuyoruz.”

Müşteri portföyümüz hızla genişliyor

Procat grup şirketleri olarak, sektör fark etmeksizin birçok büyük
şirketle çalışmaya başladıklarını belirten Call Center Hotel CEO’su
Tarkan Ersubaşı “Grup şirketimiz Call Center Hotel’i kurarken
koyduğumuz vizyonu hayata geçirmenin mutluluğu içindeyiz. CCH olarak
kesintisiz iletişimi ve verimliliği arttırmakla kalmayıp, yakın
çalıştığımız tüm müşterilerimizin satış ve tahsilat oranlarını
arttıran çok değerli çalışmalara imza atma hedefiyle çalışmalarımıza
devam ediyoruz. Ülkemizin en büyük otomotiv şirketlerinden biri olan
Doğuş Otomotiv ile iş birliğine gitmekten son derece mutluyuz. Bundan
sonra da müşterilerimizi arttırmaya devam ederek ülke ekonomimize olan
desteğimizi sürdüreceğiz.” dedi.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey





18:0597.149
Değişim :  1,84% |  1.754,80
Açılış :  95.688  
Önceki Kapanış :  95.394  
En Yüksek
97.404
En Düşük
95.271