Türk Telekom’un İstanbul Gayrettepe ile Ümraniye Müşteri Merkezi yenilendi
25.12.2020 09:45
Türk Telekom, yenilenen İstanbul Gayrettepe Müşteri Merkezi ve
İstanbul Ümraniye Müşteri Merkezi’ni hizmete açtı. Her iki merkez de
yeni nesil perakendecilik anlayışıyla görsel ve mimari açıdan
yenilendi ve merkezlerde COVID-19 pandemisi sonrası aboneler için tüm
önlemler alınmaya devam ediyor.
Türkiye genelindeki tüm müşterilerine kendilerini ‘değerli
hissettirme’ ilkesi ve kusursuz müşteri deneyimi hedefleriyle satış
kanallarında entegrasyona devam eden Türk Telekom, Türk Telekom
Müşteri Merkezlerini (TTMM) yenilemeye devam ediyor. Son olarak bu
anlayışla yeniden düzenlenen Türk Telekom’un İstanbul Gayrettepe
Müşteri Merkezi 30 Kasım’da hizmete girdi. Yenilenen İstanbul Ümraniye
Müşteri Merkezi ise 23 Aralık’ta kapılarını açtı.
Şirketten yapılan açıklamaya göre pandemi sürecinde yenilenen
müşteri merkezlerinde hijyen çalışmaları en üst noktaya çıkarıldı. Bu
çerçevede sosyal mesafe kurallarına uygun bir ortam sağlanarak
belirlenen noktalara dezenfektanlar koyuluyor ve maske kullanımı
zorunlu kılınıyor. Yenilenen her iki merkez de hafta içi 10:00-17:00
saatleri arasında hizmet verecek, hafta sonu ise kapalı olacak. Söz
konusu merkezlerde mobil hat, sabit telefon, sabit internet, çeşitli
cihaz seçenekleri ve TİVİBU ürünlerinin satışına kadar birçok işlem
gerçekleştiriliyor.
IHA