Apple’a yavaşlık davası

22.12.2017 13:10

Son güncelleme : 24.12.2017 10:31

Apple`ın iPhone`ların performansını düşürdüğünü kabul etmesi üzerine iki ABD vatandaşı şirkete tazminat davası açtı.



Apple'ın yeni güncellemelerle eski modellerinin performansını düşürdüğünü kabul etmesinin ardından Stefan Bogdanovich ve Dakota Speas isimli iki iPhone 7 kullanıcısı Apple'a dava açtı.
 
CNBC’nin haberine göre; iPhone kullanıcıları Apple'ın cihazlarını yavaşlatacağı konusunda güncelleme yapılırken kendilerine bilgi verilmediğini ifade etti.
 
Apple davayla ilgili olarak bir açıklama yapmadı. Bogdanovich ve Speas iPhone 8'den düşük modeldeki bütün cihazların şu an eski performansında olmadığını söylüyor.
 





10:1814.591
Değişim :  -0,94% |  -138,53
Açılış :  14.649  
Önceki Kapanış :  14.730  
En Düşük
14.584
En Yüksek
14.649
BIST En Aktif Hisseler10:18
HRKET 130,90 244.967.949 % 10,00  
SELEC 202,70 221.844.812 % 9,98  
MOGAN 15,36 228.357.576 % 9,95  
IHAAS 66,70 56.729.032 % 7,93  
SEKUR 11,00 11.595.305 % 7,53  
10:18 Alış Satış %  
Dolar 46,4714 46,4883 % 0,05  
Euro 53,1371 53,1450 % 0,01  
Sterlin 61,3121 61,6194 % 9,24  
Frank 57,2706 57,5577 % 9,93  
Riyal 12,3294 12,3912 % 11,44  
10:18 Alış Satış %  
Gümüş ONS 62,60 62,66 % 0,66  
Platin 1.643,36 1.645,81 % 0,66  
Paladyum 1.238,88 1.242,49 % 0,66  
Brent Pet. 76,31 76,31 % 0,66  
Altın Ons 4.119,75 4.120,34 % 0,66