Yeni dönem başladı! Artık satılamayacak

02.07.2015 11:28

Son güncelleme : 02.07.2015 11:28

Kasaplar artık markasız sucuk, köfte ve kıyma satamayacak. Bu ürünler müşterinin yanında hazırlanırsa satılabilecek.



Et ve ürünlerinde yeni bir döneme giriliyor. Bugün başlayan uygulamayla kasaplar, et ve et ürünleri tebliğinde yapılan değişiklikle hazır şekilde, markasız "kasap sucuk, köfte ve kıyma" satamayacak.
 
Tebliğe göre, bu ürünler müşterinin yanında hazırlanırsa satılabilecek. Perakende işletmelerde satışa sunulan çiğ kırmızı etlerin üzerindeki etiketlerde gıdanın adı, son tüketim tarihi gibi zorunlu bilgiler yer alacak.
 
Çiğ et ve sakatatlar birbiriyle temas etmeyecek şekilde soğukta muhafaza edilerek satılacak. Hindi hariç kanatlı etinden kıyma çekilemeyecek.





18:0514.730
Değişim :  -0,03% |  -4,85
Açılış :  14.791  
Önceki Kapanış :  14.735  
En Düşük
14.698
En Yüksek
14.871
BIST En Aktif Hisseler18:05
SERNT 11,22 505.711.752 % 10,00  
MOGAN 13,97 287.419.618 % 10,00  
PAMEL 92,40 156.582.151 % 10,00  
ESCOM 6,60 559.904.893 % 10,00  
SOKE 18,37 270.713.617 % 10,00  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,4521 46,4658 % 0,05  
Euro 53,1319 53,1460 % -0,29  
Sterlin 61,2889 61,5961 % 9,20  
Frank 57,1999 57,4866 % 9,79  
Riyal 12,3294 12,3912 % 11,44  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 65,53 65,59 % 0,66  
Platin 1.675,73 1.678,53 % 0,66  
Paladyum 1.260,25 1.264,81 % 0,66  
Brent Pet. 77,59 77,59 % 0,66  
Altın Ons 4.186,28 4.186,85 % 0,66