40 yıl aradan sonra ABD`den petrol ithal edecek!

19.01.2016 09:00

Son güncelleme : 19.01.2016 10:36

Japonya, 40 yıl aradan sonra ABD`den ham petrol ithalatına başlayacak.



Japonya, 40 yıl aradan sonra ABD'den ham petrol ithalatına başlayacak. Cosmo Energy Holdings ABD'den Şubat ortasında yapacağı ham petrol ithatıyla, 40 yıl aradan sonra ABD'den petrol ithal eden ilk Japon şirketi olacak. 

Yapılan açıklamaya göre Cosmo Energy, ilk etapta 300 bin varil Teksas petrolü alacak. 

Japonya'nın en büyük petrol tedarikçisi hali hazırda Suudi Arabistan. Japonya petrol ithalatının yüzde 34'ünü Suudi Arabistan'dan ve toplamda yüzde 80'ini Ortadoğu'dan gerçekleştiriliyor




17:5814.260
Değişim :  -0,50% |  -71,46
Açılış :  14.450  
Önceki Kapanış :  14.331  
En Düşük
14.212
En Yüksek
14.583
BIST En Aktif Hisseler17:58
GLBMD 14,33 38.440.888 % 9,98  
PRZMA 47,66 581.036.750 % 9,97  
SNICA 4,54 559.913.892 % 9,93  
BIGEN 75,25 123.486.003 % 9,93  
BALSU 20,52 2.606.504.134 % 9,91  
17:58 Alış Satış %  
Dolar 46,6140 46,6211 % 0,12  
Euro 52,9795 53,0294 % -0,07  
Sterlin 61,1140 61,4203 % 8,88  
Frank 57,1626 57,4491 % 9,72  
Riyal 12,3409 12,4028 % 11,54  
17:58 Alış Satış %  
Gümüş ONS 57,59 57,66 % 0,66  
Platin 1.595,83 1.601,81 % 0,66  
Paladyum 1.186,49 1.190,44 % 0,66  
Brent Pet. 75,09 75,09 % 0,66  
Altın Ons 4.013,24 4.013,88 % 0,66