`Büyüme yüzde 2`yi yakalayacak`

19.11.2014 11:24

Son güncelleme : 19.11.2014 11:24



İspanya Merkez Bankası Başkanı Luis Maria Linde, ülke ekonomisinde büyümenin yılsonuna kadar yüzde 2 seviyesine ulaşacağını söyledi.





Senato Bütçe Komitesi'nde konuşan İspanya Merkez Bankası Başkanı Luis Maria Linde, 2015 yılında da büyümenin ortalama yüzde 2 olacağını öngördüklerini bildirdi.


Konuşmasında İspanya'nın 2015 yılı bütçesinin global ekonomideki belirsizlikler, özellikle Avrupa'daki belirsizlikler nedeniyle GSYH'ya yönelik aşağı yönlü risklere karşı kırılgan olduğunu ifade eden Linde bununla beraber 2015 bütçesinde yer alan öngörüleri güvenilir bulduklarını vurguladı. (Foreks)




16:3414.174
Değişim :  -0,60% |  -85,54
Açılış :  14.262  
Önceki Kapanış :  14.260  
En Düşük
14.171
En Yüksek
14.359
BIST En Aktif Hisseler16:30
RALYH 158,40 537.445.690 % 10,00  
ZEDUR 10,12 24.886.336 % 10,00  
VESBE 6,73 382.482.413 % 9,97  
VESTL 26,04 394.978.141 % 9,97  
ICBCT 21,84 76.938.043 % 9,97  
16:30 Alış Satış %  
Dolar 46,6207 46,6293 % 0,13  
Euro 53,2715 53,2865 % 0,42  
Sterlin 61,3868 61,6945 % 9,37  
Frank 57,5402 57,8287 % 10,45  
Riyal 12,3676 12,4296 % 11,78  
16:30 Alış Satış %  
Gümüş ONS 58,23 58,29 % 0,66  
Platin 1.609,57 1.613,88 % 0,66  
Paladyum 1.202,69 1.206,33 % 0,66  
Brent Pet. 73,26 73,26 % 0,66  
Altın Ons 4.049,46 4.050,10 % 0,66