FC Barcelona’nın yeni sponsoru Nef

18.05.2017 14:29

Son güncelleme : 24.05.2017 11:08

Türkiye’nin lider gayrimenkul firması Nef, FC Barcelona ile 3 yıllık sponsorluk anlaşması imzaladı. Nef Bebeköy’de imzalanan anlaşma kapsamında Nef ve FC Barcelona pek çok ortak projeye imza atacak.



Gayrimenkul sektörünün lider markası Nef, dünyanın en fazla taraftar sayısına sahip spor kulüplerinden FC Barcelona’nın bölgesel resmi sponsoru oldu. 3 yıllık sponsorluk anlaşması kapsamında Nef ve FC Barcelona ortak projeler gerçekleştirilecek.

NEF VE FC BARCELONA ORTAK SOSYAL PROJELER GERÇEKLEŞTİRECEK

Nef İcra Kurulu Başkanı Erden Timur‘un ve FC Barcelona CRO’su (Chief Revenue Officer - Gelirler Bölümü Başkanı) Francesco Calvo’nun katıldığı bir basın toplantısıyla açıklanan sponsorluk kapsamında Nef, FC Barcelona’nın isim ve logo kullanım haklarının yanı sıra, reklam ve tanıtım aktivitelerinde Barcelona takımı ve oyuncularının görsel kullanım haklarına sahip olacak. Dijital ve geleneksel pazarlama, ortak logolu ürün üretimi  ve satışı, promosyonel haklar, aktivite ve etkinlik hakları da Nef’in sponsorluk kapsamında sahip olduğu haklardan bazıları. Anlaşma ile FC Barcelona’nın Türkiye’deki büyümesi güçlenirken, Nef ile birlikte bu stratejik pazardaki mevcudiyeti de büymeye devam edecek.

Ayrıca Nef Vakfı ve FC Barcelona Vakfı, ortak projeler geliştirerek sosyal sorumluluk bilincini sporun gücüyle yaymak için çalışacak. İki taraf Türkiye’de ilk resmi FC Barcelona mağazasının açılması konusunda ortak adım atabileceklerini de belirtti.

'NEF, FC BARCELONA’NIN TÜRKİYE’DEKİ ALGISINI GÜÇLENDİRECEK'

Basın toplantısında konuşan FC BarcelonaCRO’su (Chief Revenue Officer - Gelirler Bölümü Başkanı) Francesco Calvo;Nef ile imzalanan sponsorluk anlaşmasının FC Barcelona için büyük öneme sahip olan Türkiye pazarında daha da güçlenme sağlayacağını belirtti. Francesco Calvo “Nef gibi sektöründe lider bir firma ile ortaklığımızın aynı zamanda FC Barcelona’nın Türkiye’deki sayısız taraftarıyla daha da yakınlaşmamıza vesile olacağına inanıyoruz” dedi.

'FUTBOLUN BİRLEŞTİRİCİ GÜCÜNE İNANIYORUZ'

Sporun toplumsal açıdan birleştirici gücüne dikkat çeken Nef İcra Kurulu Başkanı Erden Timur, “İnsanlar, dünyanın dört bir yanında bu oyunun peşinde yan yana durabiliyor, birlik olabiliyorlar. Bu açıdan futbol, ihtiyaç duyulan toplumsal duyguları artırması açısından önemli bir spor. Biz de Nef olarak sporun bu birleştirici gücüne inanıyoruz. 2016 yılında Galatasaray’ın ana sponsoru olmuştuk. Şimdi de dünyada en çok taraftarı olan spor kulübü FC Barcelona’ya,sponsorluğumuzla futbolun birleştirici gücüne katkı sunmayı amaçladık” dedi.Timur ayrıca bu işbirliğinin Nef’in uluslararası markalaşma hedefinde önemli bir adım olduğunu da sözlerine ekledi.

DÜNYA DEVLERİ İLE AYNI LİGDE

Türkiye’de de hatırı sayılır bir taraftar sayısına sahip FC Barcelona’nın resmi sponsorları arasında Nike, Gilette, Audi, Coca Cola gibi dünya devleri yer alıyor.





18:051.480
Değişim :  1,68% |  24,51
Açılış :  1.456  
Önceki Kapanış :  1.455  
En Yüksek
1.485
En Düşük
1.454
BIST En Aktif Hisseler18:05
DOBUR 41,14 9.388.721 % 10,00  
MRSHL 258,60 16.505.112 % 10,00  
NUHCM 43,86 59.865.104 % 9,98  
COSMO 11,68 1.407.674 % 9,98  
ERBOS 94,35 88.073.454 % 9,97  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 9,5897 9,6155 % 1,21  
Euro 11,1645 11,2278 % 1,34  
Sterlin 13,1580 13,2240 % 0,60  
Frank 10,4288 10,4916 % 1,10  
Riyal 2,5500 2,5628 % 0,87  
18:05 Alış Satış %  
Altın Ons 1.792 1.793 9,54  
Altın Gr. 553 553 8,00  
Cumhuriyet 3.680 3.736 112,00  
Tam 3.666 3.758 117,77  
Yarım 1.772 1.818 56,97  
Çeyrek 889 909 28,49  
Gümüş.Ons 24,30 24,34 0,16  
Gümüş Gr. 7,49 7,51 0,11  
B. Petrol 85,88 85,88 1,27