Fed bilançosu ilk kez 5 trilyon doları aştı

27.03.2020 09:01

Son güncelleme : 27.03.2020 13:07

Corona virüs salgının ekonomik etkileri ile mücadele etmek için varlık alımlarına başlayan ve bankalara kredileri genişleten ABD Merkez Bankası`nın bilançosu bu hafta 5 trilyon dolar seviyesini geride bıraktı.



Fed'in bilanço büyüklüğü tek bir haftada yarım trilyon dolardan fazla yükselerek, Ekim 2008'de başlayan global finansal kriz sırasında yaşanan haftalık bilanço artışının neredeyse iki katı bir artış ortaya koydu.

Fed ayrıca, bankaların iskonto penceresinden kredi kullanımlarının çarşamba günü 50,8 milyar dolar olduğunu açıkladı. Geçen haftanın aynı gününde bu rakam 28,2 milyar dolar seviyesindeydi.

Yabancı merkez bankaları ile likidite swapları da çarşamba günü 206,1 milyar dolar oldu.




17:5914.735
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  0  
Önceki Kapanış :  14.735  
En Düşük
0
En Yüksek
0
BIST En Aktif Hisseler17:59
AKYHO 2,54 1.954.195 % 0,00  
AGYO 8,64 3.062.284 % 0,00  
ATEKS 129,00 7.689.237 % 0,00  
ATLAS 8,23 27.906.288 % 0,00  
ATSYH 90,00 7.844.249 % 0,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,4599 46,4656 % 0,05  
Euro 53,2779 53,2928 % -0,02  
Sterlin 61,1901 61,4968 % 9,02  
Frank 57,3314 57,6188 % 10,04  
Riyal 12,3470 12,4089 % 11,60  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 66,53 66,60 % 0,66  
Platin 1.685,59 1.689,10 % 0,66  
Paladyum 1.286,94 1.291,59 % 0,66  
Brent Pet. 78,80 78,80 % 0,66  
Altın Ons 4.199,78 4.200,28 % 0,66