Fed`den Asya`dan gelen dolarlar için karantina önlemi

07.03.2020 10:07

Son güncelleme : 09.03.2020 10:21

ABD Merkez Bankası, yeni tip koronavirüsü (Kovid-19) ile mücadele kapsamında, Asya`dan gelen dolarları karantinaya almaya başladı.



AA

Kovid-19 salgını dünya genelinde hızla yayılmaya devam ederken, Fed de virüsün yayılmasını engellemek amacıyla Asya'dan ülkeye dönen dolarlara yönelik  21 Şubat itibarıyla yeni bir tedbir uygulamaya koydu.

AA muhabirinin Fed'den edindiği bilgiye göre, banka Asya'dan gelen dolarları ülkede yeniden kullanıma sunmadan önce karantinaya almaya başladı.

Bu kapsamda, Fed şubelerinin Asya'dan ülkeye dönen dolarları finansal kurumlara dağıtmadan önce 7 ile 10 gün arasında önlem olarak tuttuğu aktarıldı.  Uygulamanın ne zamana kadar süreceği ise belirtilmedi.





18:0514.540
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  14.649  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.467
En Yüksek
14.649
BIST En Aktif Hisseler18:05
ENSRI 7,48 565.051.985 % 10,00  
HRKET 130,90 282.736.133 % 10,00  
DOGUB 104,70 39.917.962 % 9,98  
SELEC 202,70 327.211.313 % 9,98  
BRLSM 20,40 328.189.370 % 9,97  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,4872 46,5019 % 0,06  
Euro 52,8291 52,9059 % -0,05  
Sterlin 61,1155 61,4218 % 8,89  
Frank 57,1521 57,4386 % 9,70  
Riyal 12,3382 12,4001 % 11,52  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 61,01 61,08 % 0,66  
Platin 1.634,92 1.639,47 % 0,66  
Paladyum 1.225,09 1.228,65 % 0,66  
Brent Pet. 76,28 76,28 % 0,66  
Altın Ons 4.062,62 4.063,05 % 0,66